Medicininių laboratorinių tyrimų paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Jūrininkų sveikatos priežiūros centras
241976120
Taikos pr. 46
Klaipėda
91213
LT
Asmuo ryšiams:
Inga Ruikienė
Telefonas:
+370 61007179
El. paštas:
i.ruikiene@jspc.lt
Faksas:
+370 46383425
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://jspc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7308
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=738275Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=738275&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Medicininių laboratorinių tyrimų paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos medicininių laboratorinių tyrimų paslaugos, detalus tyrimų sąrašas pateiktas pirkimo sąlygų Techninėje specifikacijoje, priede Nr. 1.2. Pirkimas į atskiras pirkimo dalis neskaidomas. Pasiūlymą teikti visam Techninėje specifikacijoje nurodytam tyrimų kiekiui.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 144000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos medicininių laboratorinių tyrimų paslaugos, detalus tyrimų sąrašas pateiktas pirkimo sąlygų Techninėje specifikacijoje, priede Nr. 1.2. Pirkimas į atskiras pirkimo dalis neskaidomas. Pasiūlymą teikti visam Techninėje specifikacijoje nurodytam tyrimų kiekiui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 144000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas apmoka Vykdytojui už kokybiškas, laiku atliktas Paslaugas pagal gautą PVM sąskaitą faktūrą per 30 (trisdešimt) dienų nuo PVM sąskaitos–faktūros gavimo dienos. PVM sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
Jeigu Vykdytojas dėl savo kaltės vėluoja suteikti Paslaugas per Sutartyje nustatytus terminus, Užsakovas raštu informuoja Vykdytoją apie vėlavimą ir be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių, numatytų Sutartyje, turi teisę skaičiuoti 0,03 proc. dydžio delspinigius iš Vykdytojui mokėtinų sumų.
Užsakovui per Sutartyje nustatytą terminą nesumokėjus už tinkamai suteiktas ir priimtas Paslaugas, Teikėjas, pateikęs raštišką įspėjimą Užsakovui ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių, gali pareikalauti mokėti 0,03 procento dydžio delspinigius nuo vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Jeigu Vykdytojas dėl savo kaltės vėluoja suteikti Paslaugas per Sutartyje nustatytus terminus, Užsakovas raštu informuoja Vykdytoją apie vėlavimą ir be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių, numatytų Sutartyje, turi teisę skaičiuoti 0,03 proc. dydžio delspinigius iš Vykdytojui mokėtinų sumų.
Užsakovui per Sutartyje nustatytą terminą nesumokėjus už tinkamai suteiktas ir priimtas Paslaugas, Teikėjas, pateikęs raštišką įspėjimą Užsakovui ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių, gali pareikalauti mokėti 0,03 procento dydžio delspinigius nuo vėluojamos sumokėti sumos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-28
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-28
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Jūrininkų sveikatos priežiūros centras, Taikos pr. 46, Klaipėda, 18 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |