Mokėjimo pranešimų ir įspėjimų spausdinimo, vokavimo ir išnešiojimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams:
Audrius Čepas
Telefonas:
+370 67689402
El. paštas:
a.cepas@sratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7032
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=744476Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=744476&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokėjimo pranešimų ir įspėjimų spausdinimo, vokavimo ir išnešiojimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
64100000
-
Pašto ir kurjerių paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
1. Pirkimo objektas – mokėjimo pranešimų ir įspėjimų spausdinimo, vokavimo ir išnešiojimo (pašto) paslaugos.
2. Pirkimo objekto apibūdinimas – vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą Šiaulių regiono teritorijoje mokėjimo pranešimų ir įspėjimų spausdinimo, vokavimo ir išnešiojimo (pašto) paslauga.
2. Pirkimo objekto apibūdinimas – vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą Šiaulių regiono teritorijoje mokėjimo pranešimų ir įspėjimų spausdinimo, vokavimo ir išnešiojimo (pašto) paslauga.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 112000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79800000
-
Spausdinimo ir susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Paslaugos teikėjas turės teikti įspėjimų ir mokėjimo pranešimų spausdinimo, vokavimo ir išnešiojimo (pašto) paslaugas.
2. Paslaugos teikėjas kiekvienais einamaisiais metais po spausdintinos medžiagos gavimo iš paslaugų gavėjo (preliminariai iki kiekvienų einamųjų metų kovo 1 d.) atspausdina ir suvokuoja apie 63 000 vnt. mokėjimo pranešimų, ir ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pristato rinkliavos mokėtojams, fiziniams asmenims.
3. Paslaugos teikėjas po sutarties įsigaliojimo kiekvieną mėnesį ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po spausdintinos medžiagos gavimo iš paslaugų gavėjo atspausdina ir suvokuoja mokėjimo pranešimus ir pristato rinkliavos mokėtojams - Šiaulių regiono juridiniams asmenims, kurių buveinės adresas yra Lietuvos Respublikoje, iš viso apie 6 900 vnt. per metus.
4. Paslaugos teikėjas po sutarties įsigaliojimo įsipareigoja atspausdinti, suvokuoti ir pristatyti gavėjams įspėjimus fiziniams, juridiniams asmenims Lietuvos Respublikoje, iš viso apie 14 800 vnt. per metus.
5. Paslaugos teikėjas po sutarties įsigaliojimo per metus įsipareigoja atspausdinti, suvokuoti ir pristatyti gavėjams iš viso apie 15 500 vnt. paslaugų gavėjo pateiktų mokėjimo pranešimų, papildomai be išvardintų 2.1. – 2.4. punktuose (mokėjimo pranešimų ypatumai atitinka nurodytus techninės specifikacijos 4.2.1. punkto fiziniams asmenims siunčiamų mokėjimo pranešimų ypatumus).
6. Paslaugos apimtis: orientacinis kiekis – iki 100 200 vnt. mokėjimo pranešimų ir įspėjimų per paslaugos teikimo laikotarpį.
7. Paslaugos teikėjas atspausdintus, suvokuotus, tačiau nepristatytus gavėjams laiškus privalo grąžinti paslaugos pirkėjui sutartyje nurodytu adresu.
2. Paslaugos teikėjas kiekvienais einamaisiais metais po spausdintinos medžiagos gavimo iš paslaugų gavėjo (preliminariai iki kiekvienų einamųjų metų kovo 1 d.) atspausdina ir suvokuoja apie 63 000 vnt. mokėjimo pranešimų, ir ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pristato rinkliavos mokėtojams, fiziniams asmenims.
3. Paslaugos teikėjas po sutarties įsigaliojimo kiekvieną mėnesį ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po spausdintinos medžiagos gavimo iš paslaugų gavėjo atspausdina ir suvokuoja mokėjimo pranešimus ir pristato rinkliavos mokėtojams - Šiaulių regiono juridiniams asmenims, kurių buveinės adresas yra Lietuvos Respublikoje, iš viso apie 6 900 vnt. per metus.
4. Paslaugos teikėjas po sutarties įsigaliojimo įsipareigoja atspausdinti, suvokuoti ir pristatyti gavėjams įspėjimus fiziniams, juridiniams asmenims Lietuvos Respublikoje, iš viso apie 14 800 vnt. per metus.
5. Paslaugos teikėjas po sutarties įsigaliojimo per metus įsipareigoja atspausdinti, suvokuoti ir pristatyti gavėjams iš viso apie 15 500 vnt. paslaugų gavėjo pateiktų mokėjimo pranešimų, papildomai be išvardintų 2.1. – 2.4. punktuose (mokėjimo pranešimų ypatumai atitinka nurodytus techninės specifikacijos 4.2.1. punkto fiziniams asmenims siunčiamų mokėjimo pranešimų ypatumus).
6. Paslaugos apimtis: orientacinis kiekis – iki 100 200 vnt. mokėjimo pranešimų ir įspėjimų per paslaugos teikimo laikotarpį.
7. Paslaugos teikėjas atspausdintus, suvokuotus, tačiau nepristatytus gavėjams laiškus privalo grąžinti paslaugos pirkėjui sutartyje nurodytu adresu.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 112000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal prie pirkimo dokumentų pridėtą formą. Tikslūs tiekėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Paslaugų teikėjas netinkamai vykdo įsipareigojimus pagal Sutartį, Užsakovas, nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, turi teisę taikyti Paslaugų teikėjui 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės, už kiekvieną pažeidimo faktą ir / ar dieną. Paslaugų teikėjas taip pat atlygina visus Užsakovo kitus patirtus nuostolius, atsiradusius dėl netinkamo Sutarties vykdymo, kurių nepadengia netesybų suma.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-01-10
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-01-10
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |