Mokėjimo pranešimų, sąskaitų spausdinimo, vokavimo ir pristatymo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Komunalinių paslaugų centras
301846604
Vytauto g. 71, Garliava, Kauno r.
Garliava
LT-53258
LT
Asmuo ryšiams:
Algimanta Čepelienė
Telefonas:
+370 37393078
El. paštas:
info@rkpc.lt
Faksas:
+370 37393078
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.rkpc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1488
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726880Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=726880&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Būstas ir komunaliniai patogumai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokėjimo pranešimų, sąskaitų spausdinimo, vokavimo ir pristatymo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79823000
-
Spausdinimo ir pristatymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – mokėjimo pranešimų, sąskaitų spausdinimo, vokavimo ir pristatymo paslaugos.
Pirkimo objekto apimtys ir techniniai reikalavimai pateikiami pirkimo dokumentų 1 priede. Sutarties galiojimo laikotarpis – 12 mėnesių.
Pirkimo objekto apimtys ir techniniai reikalavimai pateikiami pirkimo dokumentų 1 priede. Sutarties galiojimo laikotarpis – 12 mėnesių.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79823000
-
Spausdinimo ir pristatymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kauno rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – mokėjimo pranešimų, sąskaitų spausdinimo, vokavimo ir pristatymo paslaugos. Pirkimo objekto apimtys ir techniniai reikalavimai pateikiami pirkimo dokumentų 1 priede.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindai, jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti konkurso sąlygose.
Tiekėjai, deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų 46 str. nuostatomis.
Tiekėjai, deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Paslaugų teikėjo pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Jei Paslaugų teikėjas ne dėl Užsakovo kaltės iš esmės pažeidžia Sutartį, t. y. kai mokėjimų pranešimų ir (ar) suderinimo aktų spausdinimas ir pristatymas dėl Paslaugų teikėjo kaltės vėluoja daugiau kaip 4 (keturias) dienas, įsipareigoja mokėti Užsakovui po 40,00 Eur (keturiasdešimt eurų 00 ct) baudą už kiekvieną pavėluotą dieną, ne vėliau, kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Užsakovo raštiškos pretenzijos gavimo dienos.
2. Jei Paslaugų teikėjas ne dėl Užsakovo kaltės iš esmės pažeidžia Sutartį, t. y. kai mokėjimų pranešimų ir (ar) suderinimo aktų spausdinimas ir pristatymas dėl Paslaugų teikėjo kaltės vėluoja daugiau kaip 4 (keturias) dienas, įsipareigoja mokėti Užsakovui po 40,00 Eur (keturiasdešimt eurų 00 ct) baudą už kiekvieną pavėluotą dieną, ne vėliau, kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Užsakovo raštiškos pretenzijos gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-19
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-12-18
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-19
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Vytauto g. 71, Garliava, Kauno r.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokai su pasiūlymais bus atplėšiami komisijos posėdyje (susipažinimas su pasiūlymais, gautais CVP IS priemonėmis prilyginamas vokų atplėšimui).
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37324164
El. paštas:
kaunoapygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
https://kat.teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |