Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'Šiaulių vandenys'
144133366
Vytauto g. 103, Šiauliai
Šiauliai
77160
LT
Asmuo ryšiams:
Vaida Preikšaitienė
Telefonas:
+370 41525580
El. paštas:
vaida.pr@siauliuvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.siauliuvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3532
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682435Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=682435&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66110000
-
Bankų paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos „Swedbank“, AB pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66110000
-
Bankų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama mokėtojų surinkimo ir administravimo paslauga „Swedbank“, AB. Pradinė (maksimali) Sutarties vertė I pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos „Swedbank“, AB pirkimas – ne didesnė nei 30 000,00 Eur (trisdešimt tūkstančių eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 14 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 168 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos sutarties apimties, nurodytos eurais.
Preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 14 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 168 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB SEB bankas pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66110000
-
Bankų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga AB SEB bankas.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė II pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB SEB bankas pirkimas – ne didesnė nei 10 000,00 Eur (dešimt tūkstančių eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 5 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 60 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė II pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB SEB bankas pirkimas – ne didesnė nei 10 000,00 Eur (dešimt tūkstančių eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 5 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 60 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB Šiaulių bankas pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66110000
-
Bankų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga AB Šiaulių bankas.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė III pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB Šiaulių bankas pirkimas – ne didesnė nei 7 000,00 Eur (septyni tūkstančiai eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 12 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 144 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė III pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB Šiaulių bankas pirkimas – ne didesnė nei 7 000,00 Eur (septyni tūkstančiai eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 12 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 144 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos Luminor bank AS Lietuvos skyrius pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66110000
-
Bankų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga Luminor bank AS Lietuvos skyrius.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė IV pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos Luminor bank AS Lietuvos skyrius pirkimas – ne didesnė nei 2 800,00 Eur (du tūkstančiai aštuoni šimtai eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 2 400 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 28 800 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė IV pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos Luminor bank AS Lietuvos skyrius pirkimas – ne didesnė nei 2 800,00 Eur (du tūkstančiai aštuoni šimtai eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 2 400 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 28 800 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos UAB Medicinos bankas pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66110000
-
Bankų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga UAB Medicinos bankas.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė V pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos UAB Medicinos bankas pirkimas – ne didesnė nei 100,00 Eur (vienas šimtas eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 300 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 3 600 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė V pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos UAB Medicinos bankas pirkimas – ne didesnė nei 100,00 Eur (vienas šimtas eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 300 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 3 600 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos LIETUVOS CENTRINĖ KREDITO UNIJA pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
6
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66110000
-
Bankų paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga LIETUVOS CENTRINĖ KREDITO UNIJA.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė VI pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos LIETUVOS CENTRINĖ KREDITO UNIJA pirkimas – ne didesnė nei 100,00 Eur (vienas šimtas eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 300 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 3 600 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė VI pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos LIETUVOS CENTRINĖ KREDITO UNIJA pirkimas – ne didesnė nei 100,00 Eur (vienas šimtas eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 300 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 3 600 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė), ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi atitikti Konkurso sąlygose nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus Kvazisubtiekėjus), kurio pajėgumais Tiekėjas remiasi, neatsižvelgiant į tai, kokio teisinio pobūdžio būtų jo ryšiai su jais, turi pateikti užpildytą ir pasirašytą atskirą EBVPD. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik pasirašytą EBVPD. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Nereikalaujama.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Perkantysis subjektas už Paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros už suteiktą Paslaugą išrašymo Perkančiajam subjektui dienos ARBA Paslaugos teikėjas jam priklausantį mokestį (proc. dydžio mokestį nuo Paslaugos teikėjo priimtų įmokų sumos) už per praėjusį kalendorinį mėnesį suteiktą Paslaugą nurašo nuo Perkančiojo subjekto sąskaitos, esančios Paslaugos teikėjo banke, iki einamojo mėnesio 5 (penktos) kalendorinės dienos bei pateikia Perkančiajam subjektui PVM sąskaitą faktūrą.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Netesybos (delspinigiai).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-13
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-03-13
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-13
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymai turi būti pateikti CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne