Ketvirtadienis, gruodžio 11 d.

Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė 'Šiaulių vandenys'
144133366
Vytauto g. 103, Šiauliai
Šiauliai
77160
LT
Asmuo ryšiams: Vaida Preikšaitienė
Telefonas: +370 41525580
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.siauliuvandenys.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682435
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

66110000  -  Bankų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos „Swedbank“, AB pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama mokėtojų surinkimo ir administravimo paslauga „Swedbank“, AB. Pradinė (maksimali) Sutarties vertė I pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos „Swedbank“, AB pirkimas – ne didesnė nei 30 000,00 Eur (trisdešimt tūkstančių eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 14 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 168 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB SEB bankas pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga AB SEB bankas.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė II pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB SEB bankas pirkimas – ne didesnė nei 10 000,00 Eur (dešimt tūkstančių eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 5 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 60 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB Šiaulių bankas pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga AB Šiaulių bankas.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė III pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos AB Šiaulių bankas pirkimas – ne didesnė nei 7 000,00 Eur (septyni tūkstančiai eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 12 000 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 144 000 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos Luminor bank AS Lietuvos skyrius pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga Luminor bank AS Lietuvos skyrius.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė IV pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos Luminor bank AS Lietuvos skyrius pirkimas – ne didesnė nei 2 800,00 Eur (du tūkstančiai aštuoni šimtai eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 2 400 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 28 800 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos UAB Medicinos bankas pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  5
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga UAB Medicinos bankas.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė V pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos UAB Medicinos bankas pirkimas – ne didesnė nei 100,00 Eur (vienas šimtas eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 300 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 3 600 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos LIETUVOS CENTRINĖ KREDITO UNIJA pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:  6
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

66110000  -  Bankų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslauga LIETUVOS CENTRINĖ KREDITO UNIJA.
Pradinė (maksimali) Sutarties vertė VI pirkimo daliai. Mokėtojų įmokų surinkimo ir administravimo paslaugos LIETUVOS CENTRINĖ KREDITO UNIJA pirkimas – ne didesnė nei 100,00 Eur (vienas šimtas eurų 00 ct) (be PVM) 36 (trisdešimt šeši) mėnesių laikotarpiui.
Paslaugos apimtis - preliminarus įmokų kiekis per mėnesį yra apie 300 vnt. įmokų, per 12 mėnesių 3 600 vnt. įmokų. Preliminarus Paslaugos kiekis nėra laikomas maksimaliu. Perkantysis subjektas įsigydamas Paslaugą negali viršyti Sutarties sąlygose numatytos Sutarties apimties, nurodytos eurais, tačiau neįsipareigoja išpirkti visos Sutarties apimties, nurodytos eurais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
12 (dvylika) mėnesių (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį) su galimybe Sutartį pratęsti du kartus po 12 (dvylika) mėnesių laikotarpiui, tomis pačiomis Sutartyje nurodytomis sąlygomis. Bendras Sutarties galiojimo terminas negali viršyti 36 (trisdešimt šešių) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos (įskaitant apmokėjimui už Paslaugą skirtą laikotarpį).
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi Tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė), ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi Tiekėjas, turi atitikti Konkurso sąlygose nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Kiekvienas ūkio subjektas (išskyrus Kvazisubtiekėjus), kurio pajėgumais Tiekėjas remiasi, neatsižvelgiant į tai, kokio teisinio pobūdžio būtų jo ryšiai su jais, turi pateikti užpildytą ir pasirašytą atskirą EBVPD. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik pasirašytą EBVPD. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Nereikalaujama.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Perkantysis subjektas už Paslaugą Paslaugos teikėjui sumoka mokėjimo pavedimu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros už suteiktą Paslaugą išrašymo Perkančiajam subjektui dienos ARBA Paslaugos teikėjas jam priklausantį mokestį (proc. dydžio mokestį nuo Paslaugos teikėjo priimtų įmokų sumos) už per praėjusį kalendorinį mėnesį suteiktą Paslaugą nurašo nuo Perkančiojo subjekto sąskaitos, esančios Paslaugos teikėjo banke, iki einamojo mėnesio 5 (penktos) kalendorinės dienos bei pateikia Perkančiajam subjektui PVM sąskaitą faktūrą.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Nereikalaujama.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Netesybos (delspinigiai).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-13
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-03-13
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-13
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Pasiūlymai turi būti pateikti CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-28

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.