MOKSLO PASKIRTIES PASTATO, DARIAUS IR GIRĖNO G. 11A, TAURAGĖJE, KAPITALINIO REMONTO DARBAI
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
72255
LT
Asmuo ryšiams:
Greta Bušniauskaitė
Telefonas:
+370 67190311
El. paštas:
greta.busniauskaite@taurage.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.taurage.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6871
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=644157Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=644157&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
MOKSLO PASKIRTIES PASTATO, DARIAUS IR GIRĖNO G. 11A, TAURAGĖJE, KAPITALINIO REMONTO DARBAI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas yra mokslo paskirties pastato, Dariaus ir Girėno g. 11A, Tauragėje, kapitalinio remonto darbai. Pagrindinė perkamo objekto informacija: pastato bendrasis plotas – apie 1141,87 m2, pastato tūris – apie 6310 m3. Į darbus įeina darbo projekto, energinio naudingumo sertifikato ir kadastrinių matavimų bylų parengimas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Tauragė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas yra mokslo paskirties pastato, Dariaus ir Girėno g. 11A, Tauragėje, kapitalinio remonto darbai. Pagrindinė perkamo objekto informacija: pastato bendrasis plotas – apie 1141,87 m2, pastato tūris – apie 6310 m3. Į darbus įeina darbo projekto, energinio naudingumo sertifikato ir kadastrinių matavimų bylų parengimas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Papildoma statinio garantinio termino trukmė metais (neįkaitant trukmės privalomos pagal CK 6.698 straipsnio 1 dalies 1 punktą)
/
Lyginamasis svoris:
5
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
95
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2023-11-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Darbai finansuojami pagal Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. lapkričio 26 d. nutarimu Nr. 1328 „Dėl Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programos patvirtinimo“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
ąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neatitikti tiekėjų pašalinimo pagrindų, atitikti nustatytus kvalifikacijos reikalavimus ir, laikytis aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų. Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, kad jis tenkina Pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų, teikiant pasiūlymą turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Jei bendrą pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė, EBVPD pildo kiekvienas tiekėjų grupės narys atskirai. Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subtiekėjų EBVPD. Subtiekėjų padėtis negali atitikti šio konkurso sąlygose nustatytų pašalinimo pagrindų.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties trukmė (įvertinus darbų atlikimo, statybos užbaigimo, atsiskaitymo terminus): 2023 m. lapkričio 30 d. Atsiskaitymo tvarka: už faktiškai atliktus darbus turi apmokėti per 60 d. nuo tiekėjo pateiktų mokėjimo dokumentų. Darbai finansuojami pagal Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. lapkričio 26 d. nutarimu Nr. 1328 „Dėl Viešųjų pastatų energinio efektyvumo didinimo programos patvirtinimo“, todėl Rangovas privalo suderinti ir pateikti Užsakovui apmokėjimo dokumentus – atliktų darbų akto tris egzempliorius, kurie būtų parengti vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. lapkričio 27 d. nutarimo Nr. 1328 2 priedu ,,Viešųjų pastatų atnaujinimo veiksmų (priemonių) sąrašas“ . Sutarties įvykdymo užtikrinimo forma yra banko garantija, išduota banko ar kitos kredito įstaigos arba laidavimas, išduotas draudimo bendrovės. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 5 proc. sutarties kainos su PVM
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-27
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Su gautais pasiūlymais bus susipažįstama skelbime apie pirkimą nurodytu laiku, Tauragės rajono savivaldybės administracijoje, 410 kab., Respublikos g. 2, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra vykdoma Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |