Mokykliniai M2 klasės 19+1 vietų autobusai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Večerinskienė
Telefonas: +370 52858320
Faksas: +370 52853140
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.trakai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=676797
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Mokykliniai M2 klasės 19+1 vietų autobusai
Nuorodos numeris:  639067
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34120000  -  Motorinės transporto priemonės, skirtos vežti 10 ir daugiau žmonių
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Nauji M2 klasės mokykliniai autobusai, 2 vnt. kurie turėtų ne mažiau kaip 19+1 stacionariąsias sėdimas vietas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokykliniai M2 klasės 19+1 vietų autobusai
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34120000  -  Motorinės transporto priemonės, skirtos vežti 10 ir daugiau žmonių
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Trakai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Naujas M2 klasės mokyklinis autobusas, 1 vnt. kuris turėtų ne mažiau kaip 19+1 stacionariąsias sėdimas vietas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 82644.63  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Mokykliniai M2 klasės 19+1 vietų autobusai
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34120000  -  Motorinės transporto priemonės, skirtos vežti 10 ir daugiau žmonių
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Trakai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Naujas M2 klasės mokyklinis autobusas, 1 vnt. kuris turėtų ne mažiau kaip 19+1 stacionariąsias sėdimas vietas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 82644.63  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pasiūlymą sudaro tiekėjo pateiktų duomenų, dokumentų elektroninėje formoje, skaitmeninių dokumentų kopijų visuma- Pasiūlymas (1-ai ir/ar 2-ai pirkimo objekto daliai) turi būti pateikiamas CVP IS priemonėmis užpildant pasiūlymo formą ir prie jos pridedant visus pasiūlymo formoje ir pirkimo dokumentuose reikalaujamus pateikti dokumentus:
1. užpildyta Pasiūlymo forma pagal pirkimo dokumentų priedą Nr. 1;
2. siūlomo Autobuso atitikimą nustatytiems techniniams reikalavimams įrodantis dokumentas, pirkimo dokumentų priedas Nr. 3, pasirašytas tiekėjo įmonės vadovo arba įgalioto asmens;
3. pavienio tiekėjo, kiekvieno ūkio subjektų grupės nario, kitų ūkio subjektų kurių pajėgumais remiamasi, užpildytas EBVPD, parengtas pagal šių pirkimo dokumentų pateiktą formą, pirkimo dokumentų priedas Nr. 4;
4. jungtinės veiklos sutarties kopija (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė);
5. sutartys ar preliminarūs susitarimai su nurodytais subtiekėjais, kad jų pajėgumai tiekėjui bus prieinami pirkimo sutarčiai įvykdyti;
6. įgaliojimas pasirašyti pasiūlymą (jei taikoma);
7. pasiūlymo galiojimą užtikrinantis dokumentas. Elektroniniu būdu teikiamas dokumentas turi būti pasirašytas pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą Perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Pardavėjas, pasirašius Sutartį per 5 (penkias) darbo dienas pateikia Sutarties įvykdymo garantiją (garantijos forma pridedama) išduotą Lietuvoje registruoto banko ar draudimo bendrovės. Užtikrinimo vertė yra ne mažesnė, kaip 5 % (penki procentai) nuo Sutarties kainos be PVM. Sutarties įvykdymo garantija turi galioti ne trumpiau, kaip 1 mėn. po sutarties pabaigos.
2. Apmokėjimai atliekami tokia tvarka:
2.1. jeigu Pardavėjas pateiks Prekę/es iki 2022 m. gruodžio 22 d., Pirkėjas apmokės per 5 dienas.
2.2. jeigu Pardavėjas iki 2022 m. gruodžio 22 d. negalės pateikti Prekės/ių, jis privalo Pirkėjui iki 2022 m. gruodžio 21 dienos pateikti 100 procentų Prekės kainos išankstinio mokėjimo sąskaitą (avansinio mokėjimo sąskaitą) ir išankstinio mokėjimo grąžinimo garantiją – banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą (detalesnės sąlygos nurodytos sutarties projekte 1-ai ir 2-ai pirkimo objekto dalims)).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-12
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-12
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
104 kab., Trakų r. sav.administracija, Vytauto g. 33, Trakai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai procedūrose nedalyvauja, pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčai nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2022-11-28
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.