Mokymai veiksmingos švietimo lyderystės tema
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lazdijų rajono savivaldybės administracija
188714992
Vilniaus g. 1, LT-67106 Lazdijai
Lazdijai
67106
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Zagurskienė
Telefonas:
+370 62160349
El. paštas:
edita.zagurskiene@lazdijai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.lazdijai.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6434
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=779522Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=779522&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Mokymai veiksmingos švietimo lyderystės tema
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80400000
-
Suaugusiųjų ir kito mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas į dalis neskaidomas. Pirkimo apimtys, reikalavimai ir techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2, 7 ir 9 prieduose.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80400000
-
Suaugusiųjų ir kito mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas į dalis neskaidomas. Pirkimo apimtys, reikalavimai ir techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2, 7 ir 9 prieduose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2025-06-15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Tūkstantmečio mokyklos I“ Nr. 10-011-P-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą, pakeičiantį kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinantį , kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka pirkimo dokumentuose pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus ir, jei taikyti na, 54 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas per paskutinius 3 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos) pagal vieną ar daugiau sutarčių yra tinkamai suteikęs panašių paslaugų už ne mažiau kaip 13 000,00 Eur be PVM.
Panašiomis paslaugomis yra laikomos paslaugos, susijusios lyderystės ir (ar) bendradarbiavimo ir (ar) pokyčių valdymo paslaugomis.
2. Tiekėjas turi turėti bent 1 specialistą, kuris per pastaruosius 3 (trejus) metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos turi ne mažiau kaip 20 val. faktinės patirties vedant mokymus pedagogams lyderystės, bendradarbiavimo, pokyčių valdymo ir (ar) ugdymo srityse.
Panašiomis paslaugomis yra laikomos paslaugos, susijusios lyderystės ir (ar) bendradarbiavimo ir (ar) pokyčių valdymo paslaugomis.
2. Tiekėjas turi turėti bent 1 specialistą, kuris per pastaruosius 3 (trejus) metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos turi ne mažiau kaip 20 val. faktinės patirties vedant mokymus pedagogams lyderystės, bendradarbiavimo, pokyčių valdymo ir (ar) ugdymo srityse.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
1. Dokumentai, patvirtinantys kvalifikacinius reikalavimus, prašomi tik galimo laimėtojo:
1) Pateikiamas per paskutinius 3 metus (įskaitant ir laikotarpį iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos) arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) suteiktų/teikiamų paslaugų sąrašas pagal pirkimo sąlygų 4 priedą.
2) Užsakovų atsiliepimai apie tai, kad paslaugos buvo suteiktos tinkamai. Atsiliepime turi būti nurodytas pirkimo sutarties/suteiktų paslaugų pavadinimas, apibūdinimas, suteiktų paslaugų vertė, sutarties/paslaugų vykdymo pradžios ir pabaigos (jeigu sutartis/paslaugos baigtos vykdyti) datos ir vieta, ar jos buvo/yra tinkamai suteiktos. Užsakovų atsiliepimuose pateikta informacija turi sutapti su pirkimo sąlygų 4 priede pateikta informacija.
2. Dokumentai, patvirtinantys kvalifikacinius reikalavimus, prašomi tik galimo laimėtojo ir pateikiama:
1) specialistų sąrašas pagal 10 šių sąlygų priedą;
2) sutarties vykdymui paskirto specialisto patirties aprašymas (CV), nurodant, pirkimo sutarties vykdymo metu priskiriamų pareigų pavadinimą ir specialisto patirtį reikalaujamoje srityje, darbo patirtį minimose pareigose (valandų tikslumu), dabartinę darbovietę, suteiktų paslaugų objektus ir temas
3) jeigu specialistas nėra tiekėjo darbuotojas, pateikiamas specialisto pasirašytas sutikimas teikti paslaugas, jeigu tiekėjas laimės viešąjį pirkimą ir bus pasirašyta pirkimo sutartis;
4) siūlomo specialisto diplomų/atestatų/ sertifikatų, pagrindžiančių reikalaujamą kvalifikaciją, kopijos (jei taikoma).
1) Pateikiamas per paskutinius 3 metus (įskaitant ir laikotarpį iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos) arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) suteiktų/teikiamų paslaugų sąrašas pagal pirkimo sąlygų 4 priedą.
2) Užsakovų atsiliepimai apie tai, kad paslaugos buvo suteiktos tinkamai. Atsiliepime turi būti nurodytas pirkimo sutarties/suteiktų paslaugų pavadinimas, apibūdinimas, suteiktų paslaugų vertė, sutarties/paslaugų vykdymo pradžios ir pabaigos (jeigu sutartis/paslaugos baigtos vykdyti) datos ir vieta, ar jos buvo/yra tinkamai suteiktos. Užsakovų atsiliepimuose pateikta informacija turi sutapti su pirkimo sąlygų 4 priede pateikta informacija.
2. Dokumentai, patvirtinantys kvalifikacinius reikalavimus, prašomi tik galimo laimėtojo ir pateikiama:
1) specialistų sąrašas pagal 10 šių sąlygų priedą;
2) sutarties vykdymui paskirto specialisto patirties aprašymas (CV), nurodant, pirkimo sutarties vykdymo metu priskiriamų pareigų pavadinimą ir specialisto patirtį reikalaujamoje srityje, darbo patirtį minimose pareigose (valandų tikslumu), dabartinę darbovietę, suteiktų paslaugų objektus ir temas
3) jeigu specialistas nėra tiekėjo darbuotojas, pateikiamas specialisto pasirašytas sutikimas teikti paslaugas, jeigu tiekėjas laimės viešąjį pirkimą ir bus pasirašyta pirkimo sutartis;
4) siūlomo specialisto diplomų/atestatų/ sertifikatų, pagrindžiančių reikalaujamą kvalifikaciją, kopijos (jei taikoma).
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pateikiamas sutarties projektas, kuriame numatyta Sutarčiai taikoma kainodara, atsiskaitymo už prekes terminai, sutarties užtikrinimo sąlygos, tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė, sankcijos ir kitos sutarties esminės sąlygos.
Užsakovui nesumokėjus šioje Sutartyje nustatytai terminais, Paslaugų teikėjo reikalavimu Užsakovas privalo sumokėti už kiekvieną uždelstą dieną 0,02% delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas per Sutarties 1 priedo techninėje specifikacijoje nurodytą terminą, Užsakovas turi teisę reikalauti sumokėti 0,02 % delspinigių (be PVM) nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
Užsakovui nesumokėjus šioje Sutartyje nustatytai terminais, Paslaugų teikėjo reikalavimu Užsakovas privalo sumokėti už kiekvieną uždelstą dieną 0,02% delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas per Sutarties 1 priedo techninėje specifikacijoje nurodytą terminą, Užsakovas turi teisę reikalauti sumokėti 0,02 % delspinigių (be PVM) nuo nesuteiktų Paslaugų vertės už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-09-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-09-09
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Lazdijų rajono savivaldybės administracija, Vilniaus g 1, Lazdijai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Stebėtojai dalyvauti Komisijos posėdžiuose nėra kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.5)
Paskelbimo data
2024-08-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |