Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

NACIONALINIŲ VIZŲ IŠDAVIMO FUNKCIONALUMO PROGRAMINĖS ĮRANGOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS (PPR-847)

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Išteklių agentūra prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01510
LT
Asmuo ryšiams: Dalia Vienažindytė
Telefonas: +370 52718877
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://ia.lrv.lt/lt/

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=787105
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

NACIONALINIŲ VIZŲ IŠDAVIMO FUNKCIONALUMO PROGRAMINĖS ĮRANGOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PIRKIMAS (PPR-847)
Nuorodos numeris:  743377
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Informatikos ir ryšių departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos numato įsigyti nacionalinių vizų išdavimo funkcionalumo programinės įrangos priežiūros paslaugas.Pirkimo objektas apima nacionalinių vizų išdavimo funkcionalumo programinės įrangos priežiūros paslaugas bei garantinės priežiūros sukurtai ir pataisytai programinei įrangai suteikimą nuo šios sukurtos ar pataisytos programinės įrangos perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos paslaugų teikimo laikotarpiu ir 12 (dvylika) mėnesių nuo paskutinio sukurtos ar pataisytos programinės įrangos perdavimo-priėmimo akto pasirašymo dienos. Programinės įrangos pakeitimams numatoma įsigyti iki 1 017 (tūkstantis septyniolika) programavimo paslaugos teikimo valandų, kurias Perkančioji organizacija įsigys pagal poreikį ir neįsipareigoja įsigyti visos apimties valandų.
Paslaugos turės būti teikiamos nuo Sutarties įsigaliojimo dienos Sutartyje nustatytomis sąlygomis ir tvarka 24 (dvidešimt keturis) mėnesius.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Paslaugos turi būti suteiktos Informatikos ir ryšių departamente, adresu Šventaragio g. 2, Vilnius, Lietuva.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugų teikimo metu siekiama susitikimus ir diskusijas organizuoti nuotoliniu būdu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 25
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutartį sudarinės su laimėtoju - Informatikos ir ryšių departamentas prie LR VRM.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: lnformaciją apie tiekėjo
pašalinimo pagrindus pateikta pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 3 dalyje ,,Tiekėjo pašalinimo pagrindai". Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti Europos bendrąjį viešąjį pirkimą dokumentą (5 IA
PD EBVPD} - aktualią deklaraciją, preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekejo pašalinimo
pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų istatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei paslaugų teikėjas garantinės priežiūros teikimo metu nevykdo ar netinkamai vykdo savo sutartinius įsipareigojimus:
-spręsdamas I prioriteto incidentus/sutrikimus, už kiekvieną pavėluotą incidento sprendimo/sutrikimo šalinimo valandą moka 50 eurų be PVM dydžio delspinigius.
-spręsdamas II prioriteto incidentus/sutrikimus, už kiekvieną pavėluotą incidento sprendimo/sutrikimo šalinimo valandą moka 25 eurų be PVM dydžio delspinigius.
-spręsdamas III prioriteto incidentus/sutrikimus su perkančiąja organizacija suderintais terminais, už kiekvieną pavėluotą incidento sprendimo/sutrikimo šalinimo valandą moka 15 eurų be PVM dydžio delspinigius.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-11-06
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 5  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-11-06
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
uždarame posėdyje, tiekėjai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668369
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-22

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.