Nuotekų dumblo tvarkymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Jonavos vandenys"
256564350
Kranto g. 9, Jonavos m., 55249 Jonavos r. sav.
Jonava
55249
LT
Asmuo ryšiams:
Rosita Vaikšnorienė
Telefonas:
+370 34954806
El. paštas:
ekologe@jonavosvandenys.lt
Faksas:
+370 34954806
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://vpt.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/655
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=631697Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=631697&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Nuotekų dumblo tvarkymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90510000
-
Atliekų šalinimo ir apdorojimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
UAB “Jonavos vandenys” veikloje susidariusių atliekų, t. y. nuotekų dumblo (kodas 19 08 05) išvežimas iš laikymo vietos bei tvarkymas (apdorojimas) Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų numatyta tvarka.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90510000
-
Atliekų šalinimo ir apdorojimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Gineikių k., Jonavos raj.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
UAB “Jonavos vandenys” veikloje susidariusių atliekų, t. y. nuotekų dumblo (kodas 19 08 05) išvežimas iš laikymo vietos bei tvarkymas (apdorojimas) Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų numatyta tvarka.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų sutarties trukmė gali būti pratęsta 2 mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą ir deklaruodamas, kad jis ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, atitinka reikalavimus tiekėjams (pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos reikalavimus), pateiktų užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, neturi pateikti EBVPD. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę adresu http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/, o užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas kartu su pasiūlymu. Atskirą EBVPD pildo:
1. Tiekėjas;
2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas (remtis subtiekėjo pajėgumais vadinasi remtis pasitelkiamo subtiekėjo kvalifikacija, kad atitiktų konkurso sąlygose keliamus kvalifikacinius reikalavimus).
Tiekėjas turi būti įregistruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre ir turėti teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas. Įrodantys dokumentai: Tiekėjo vadovo patvirtintą Taršos leidimo arba TIPK leidimo titulinio lapo ir leidimo dalies, reglamentuojančios atliekų apdorojimą, kopiją, kuri užtikrina, kad tiekėjas turi teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas. (Perkantysis subjektas įrašus apie Tiekėjo tvarkomas atliekas ir apdorojimo būdus patikrins pats Atliekų tvarkytojų valstybės registre.)Tiekėjas turi būti įregistruotas atliekas tvarkančių įmonių registre ir turėti teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas arba turėti sutartį su atliekas apdorojančia įmone pateikiant Tiekėjo vadovo patvirtintą išrašą iš Atliekų tvarkančių įmonių registro apie tvarkomas atliekas ar kitus dokumentus patvirtinančius, kad tiekėjas įregistruotas atliekas tvarkančių įmonių registre ir turi teisę surinkti ar vežti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas: tvarkomų atliekų sąrašo kodas 19 08 05 arba atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas dokumentas, arba sutartis su atliekas apdorojančia įmone, kuri turi teisę šias atliekas naudoti ir (arba) šalinti.
1. Tiekėjas;
2. Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. Kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas (remtis subtiekėjo pajėgumais vadinasi remtis pasitelkiamo subtiekėjo kvalifikacija, kad atitiktų konkurso sąlygose keliamus kvalifikacinius reikalavimus).
Tiekėjas turi būti įregistruotas Atliekų tvarkytojų valstybės registre ir turėti teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas. Įrodantys dokumentai: Tiekėjo vadovo patvirtintą Taršos leidimo arba TIPK leidimo titulinio lapo ir leidimo dalies, reglamentuojančios atliekų apdorojimą, kopiją, kuri užtikrina, kad tiekėjas turi teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas. (Perkantysis subjektas įrašus apie Tiekėjo tvarkomas atliekas ir apdorojimo būdus patikrins pats Atliekų tvarkytojų valstybės registre.)Tiekėjas turi būti įregistruotas atliekas tvarkančių įmonių registre ir turėti teisę apdoroti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas arba turėti sutartį su atliekas apdorojančia įmone pateikiant Tiekėjo vadovo patvirtintą išrašą iš Atliekų tvarkančių įmonių registro apie tvarkomas atliekas ar kitus dokumentus patvirtinančius, kad tiekėjas įregistruotas atliekas tvarkančių įmonių registre ir turi teisę surinkti ar vežti paslaugų pirkimo sutarties vykdymui reikiamas atliekas: tvarkomų atliekų sąrašo kodas 19 08 05 arba atitinkamos užsienio šalies institucijos išduotas dokumentas, arba sutartis su atliekas apdorojančia įmone, kuri turi teisę šias atliekas naudoti ir (arba) šalinti.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Su vykdytoju už tinkamai ir laiku suteiktas paslaugas bus atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos. PVM sąskaitos-faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Vykdytojas PVM sąskaitą-faktūrą Užsakovui gali pateikti tik tada, kai Užsakovas suderina apmokėjimą patvirtinančius dokumentus (paslaugos priėmimo - perdavimo aktą).
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad, tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą nustačius laimėjusį ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei vykdytojas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų per Techninėje specifikacijoje nurodytus terminus, Užsakovas gali paskaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo Vykdytojui mokėtinos sumos už kiekvieną uždelstą paslaugos vykdyti kalendorinę dieną.
Jei Užsakovas dėl savo kaltės nesumoka laiku Vykdytojui už suteiktas Paslaugas, Vykdytojas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Šalių nuo pareigos vykdyti šioje Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
Jei Užsakovas dėl savo kaltės nesumoka laiku Vykdytojui už suteiktas Paslaugas, Vykdytojas turi teisę pradėti skaičiuoti 0,02 % dydžio delspinigius nuo Sutarties kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Šalių nuo pareigos vykdyti šioje Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-08-02
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-04
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |