Nuotolinių konsultacijų paslaugos 2024 metams

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Nacionalinė švietimo agentūra
305238040
K. Kalinausko g. 7
Vilnius
03107
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Nainienė
Telefonas: +370 65818131
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.nsa.smm.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=775646
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Nuotolinių konsultacijų paslaugos 2024 metams
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79410000  -  Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija įgyvendindama Europos Sąjungos lėšomis finansuojamą projektą Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“ numato įsigyti nuotolines konsultacijas.
Pirkimo objektas skaidomas į 5 pirkimo objekto dalis:
I pirkimo objekto dalis – Konsultacijos tema „Teisiniai klausimai švietimo įstaigoje“;
II pirkimo objekto dalis – Konsultacijos tema „Mokyklų veiklos tobulinimas“;
III pirkimo objekto dalis – Konsultacijos tema „Ugdymo turinio ir proceso vadyba“;
IV pirkimo objekto dalis – Konsultacijos tema „Universalaus ugdymo dizainas mokymui“;
V pirkimo objekto dalis – Konsultacijos tema „Vadyba ir lyderystė švietimo įstaigoje“.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 29421.49  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Konsultacijos tema „Teisiniai klausimai švietimo įstaigoje“
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79410000  -  Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas turės:
1. Įgyvendinti 6 konsultacijas, kiekvienos konsultacijos trukmė – 4 akad. val. (iš viso 24 akad. val.).
2. Kiekvienos atskiros konsultacijos grupės dalyvių skaičius – ne mažiau kaip 5 dalyviai (iš viso ne mažiau kaip 30 dalyvių).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 6304.13  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“, Nr. Nr. 10-045-P-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Konsultacijos tema „Mokyklų veiklos tobulinimas“
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79410000  -  Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas turės:
1. Įgyvendinti 6 konsultacijas, kiekvienos konsultacijos trukmė – 4 akad. val. (iš viso 24 akad. val.).
2. Kiekvienos atskiros konsultacijos grupės dalyvių skaičius – ne mažiau kaip 5 dalyviai (iš viso ne mažiau kaip 30 dalyvių).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 6304.13  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“, Nr. Nr. 10-045-P-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Konsultacijos tema „Ugdymo turinio ir proceso vadyba“
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79410000  -  Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas turės:
1. Įgyvendinti 6 konsultacijas, kiekvienos konsultacijos trukmė – 4 akad. val. (iš viso 24 akad. val.).
2. Kiekvienos atskiros konsultacijos grupės dalyvių skaičius – ne mažiau kaip 5 dalyviai (iš viso ne mažiau kaip 30 dalyvių).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 6304.13  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“, Nr. Nr. 10-045-P-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Konsultacijos tema „Universalaus ugdymo dizainas mokymui“
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79410000  -  Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas turės:
1. įgyvendinti 4 konsultacijas, kiekvienos konsultacijos trukmė – 4 akad. val. (iš viso 16 akad.. val.).
2. Kiekvienos atskiros konsultacijos grupės dalyvių skaičius – ne mažiau kaip 5 dalyviai (iš viso ne mažiau kaip 20 dalyvių).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 4204.97  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“, Nr. Nr. 10-045-P-0001
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Konsultacijos tema „Vadyba ir lyderystė švietimo įstaigoje“
Pirkimo dalies Nr.:  5
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79410000  -  Verslo ir valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tiekėjas turės:
1. įgyvendinti 6 konsultacijas, kiekvienos konsultacijos trukmė – 4 akad. val. (iš viso 24 akad. val.).
2. Kiekvienos atskiros konsultacijos grupės dalyvių skaičius – ne mažiau kaip 5 dalyviai (iš viso ne mažiau kaip 30 dalyvių).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 6304.13  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Tęsk: ateik, tobulėk, prisidėk!“, Nr. Nr. 10-045-P-0001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat ir tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia teikėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonių nereikalaujama.
Tiekėjui taikomos netesybos:
1. Jeigu Tiekėjas vėluoja suteikti Paslaugas ar ištaisyti jų trūkumus arba nesilaiko nustatytų terminų , Pirkėjui pareikalavus, moka 50,00 (penkiasdešimt) Eur netesybas už kiekvieną praleistą termino dieną.
2. Bauda Tiekėjui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo - 10 proc. nuo pradinės Sutarties vertės.
3. Jeigu Paslaugų tiekėjas nesuteikia konsultacijos nurodytos suderintame grafike visai kaip nurodyta Techninėje specifikacijoje, Paslaugos gavėjui pareikalavus, moka 300,00 (trys šimtai) Eur baudą už kiekvieną konsultaciją atskirai.
Netesybas Paslaugų tiekėjas privalo sumokėti per 5 darbo dienas, Paslaugų gavėjui pareikalavus. Jei Paslaugų tiekėjas per nurodytą terminą netesybų nesumoka, Paslaugų gavėjas turi teisę netesybas išskaičiuoti iš mokėtinų sumų.
Kitos sutarties vykdymo sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-08-12
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-08-12
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais posėdyje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčai nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.4.4)

Tarnyba, kuri gali suteikti informacijos apie peržiūros procedūrą

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
Telefonas: +370 70668369

VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-26
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.