Odontologiniai antgaliai
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Prekės
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga PANEVĖŽIO MIESTO POLIKLINIKA
148194854
Nemuno g. 75, LT-37355, Panevėžys
Panevėžys
37355
LT
Asmuo ryšiams:
Aidas Kauneckas
Telefonas:
+370 45500682
El. paštas:
pirkimai@paneveziomp.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.paneveziomp.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1330
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698643Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=698643&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
Odontologiniai antgaliai
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33131000
-
Stomatologijos rankiniai instrumentai
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Susijusių projektų ir projektų paraiškų, pateiktų sąrašas:
projekto Nr. 08.1.3-CPVA-R-609-51-0001
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-28
Vietos laikas:
09:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
1. Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis (delspinigiais ir bauda).
Laiku nepristačius prekių, ar laiku neatsiskaičius už prekes, taikomi delspinigiai (jų dydis nurodomas pirkimo dokumentuose).
2. Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES SF lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Todėl numatoma kad Užsakovas privalo mokėti Tiekėjui sumą, patvirtintą Tiekėjo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir tinkamai įformintos PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Laiku nepristačius prekių, ar laiku neatsiskaičius už prekes, taikomi delspinigiai (jų dydis nurodomas pirkimo dokumentuose).
2. Šią sutartį numatoma finansuoti iš ES SF lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Todėl numatoma kad Užsakovas privalo mokėti Tiekėjui sumą, patvirtintą Tiekėjo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo prekių priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir tinkamai įformintos PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos.
III.2)
Paskelbimo data
2023-03-21
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |