„ORACLE“ APSKAITOS SISTEMOS (OAS) IR UŽSTATŲ ADMINISTRAVIMO INFORMACINĖS SISTEMOS (UAIS) PALAIKYMO IR VYSTYMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos
288739270
Blindžių g. 17
Vilnius
08111
LT
Asmuo ryšiams:
Agnė Gūžienė
Telefonas:
+370 52526817
El. paštas:
agne.guziene@nma.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.nma.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4837
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688805Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=688805&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
„ORACLE“ APSKAITOS SISTEMOS (OAS) IR UŽSTATŲ ADMINISTRAVIMO INFORMACINĖS SISTEMOS (UAIS) PALAIKYMO IR VYSTYMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72253200
-
Sistemų palaikymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
36 mėn. perkamos „Oracle“ apskaitos sistemos (OAS) ir Užstatų administravimo informacinės sistemos (UAIS) palaikymo ir vystymo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72253200
-
Sistemų palaikymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamų paslaugų preliminarios apimtys, skaičiuojant darbo dienomis, yra: 500 (penki šimtai) darbo dienų per 36 (trisdešimt šešis) mėnesius. Nurodyta Paslaugų apimtis yra preliminari ir skirta tik pasiūlymo kainai apskaičiuoti. Perkančioji organizacija neįsipareigoja nusipirkti visos nurodytos paslaugų apimties, tačiau pirkimo sutarties vykdymo metu Paslaugų apimtis gali didėti ne daugiau kaip 10 procentų numatytos Paslaugų apimties (t. y. nuo preliminaraus darbo dienų skaičiaus, kuris yra 500 d. d.) taikant tiekėjo nurodytą 1 darbo dienos įkainį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
1) pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2) kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3) kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi
tiekėjas. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių
pajėgumais tiekėjas nesiremia, pašalinimo pagrindų.
1) pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2) kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3) kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi
tiekėjas. Perkančioji organizacija netikrina subtiekėjų ar ūkio subjektų, kurių
pajėgumais tiekėjas nesiremia, pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už tęstinius/daugkartinius Sutarties įsipareigojimų vykdymo pažeidimus, taip pat pažeidimus, kurie turi esminės reikšmės tinkamam sutarties tikslų/rezultatų pasiekimui, NMA reikalavimu, Teikėjui gali būti skiriama 6500 (šešių tūkstančių penkių šimtų) Eur bauda.
2. Už netinkamai suteiktas Paslaugas Teikėjui gali būti taikomos baudos, kurios aprašytos Sutarties 2 priede.
3. Pagal Sutarties 2 priedą Teikėjui apskaičiuotos baudos yra išskaičiuojamos iš atitinkamą mėnesį mokėtinos sumos.
2. Už netinkamai suteiktas Paslaugas Teikėjui gali būti taikomos baudos, kurios aprašytos Sutarties 2 priede.
3. Pagal Sutarties 2 priedą Teikėjui apskaičiuotos baudos yra išskaičiuojamos iš atitinkamą mėnesį mokėtinos sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-04
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Su gautais pasiūlymais bus susipažįstama CVP IS sistemoje Pirkimo sąlygose nurodytą pasiūlymų pateikimo termino pabaigos dieną.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažįstant su tiekėjų pasiūlymais CVP IS sistemoje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimą užtikrinantį dokumentą – banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimą elektronine forma, pateikiamą atskiru failu, pasirašytą pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės originaliu saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu teisės aktų reikalavimus, kurioje pasiūlymas turi būti užtikrinamas 3000 Eur (trijų tūkstančių eurų) sumai Pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti. Jeigu tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą pasiūlymo galiojimą užtikrinantį dokumentą, tai kartu su pasiūlymo laidavimo draudimo raštu tiekėjas turi pateikti ir pasirašytą draudimo liudijimą (polisą) bei mokestinį pavedimą, kad draudimo įmoka už šį išduotą pasiūlymo laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.
2. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą turi pateikti užpildytą Nacionalinio saugumo reikalavimų atitikties deklaraciją (4 priedas).
3. Pirkime taikomos Europos Sąjungos Tarybos Reglamento (ES) 2022/576 nuostatos. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą turi pateikti užpildytą Tiekėjo deklaraciją dėl Tarybos Reglamento (ES) 2022/576 nustatytų sąlygų nebuvimo (5 priedas).
2. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą turi pateikti užpildytą Nacionalinio saugumo reikalavimų atitikties deklaraciją (4 priedas).
3. Pirkime taikomos Europos Sąjungos Tarybos Reglamento (ES) 2022/576 nuostatos. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą turi pateikti užpildytą Tiekėjo deklaraciją dėl Tarybos Reglamento (ES) 2022/576 nustatytų sąlygų nebuvimo (5 priedas).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčų nagrinėjimas, žalos atlyginimas, pirkimo sutarties pripažinimas negaliojančia, alternatyvios sankcijos reglamentuojamos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |