Padangos motorinėms transporto priemonėms
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno autobusai"
133154754
Raudondvario pl. 105
Kaunas
47185
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Gudeliauskienė
Telefonas:
+370 61859965
El. paštas:
dalia.gudeliauskiene@kaunoautobusai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoautobusai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/9179
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=740686Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=740686&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Padangos motorinėms transporto priemonėms
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34352200
-
Autobusų padangos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Padangos motorinėms transporto priemonėms
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Autobusų ir troleibusų padangos
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34350000
-
Lengvųjų ir sunkiųjų transporto priemonių padangos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Raudondvario pl. 105, Islandijos pl. 209, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Autobusų ir troleibusų padangos. Orientacinis kiekis 5 mėnesių užsakymo laikotarpiui - 100 vnt. Nurodytas orientacinis prekių kiekis yra tik Perkančiojo subjekto planuojamas nupirkti prekių kiekis, bet jokiu būdu nereiškia Perkančiojo subjekto įsipareigojimo nupirkti visą pirkimo sąlygose numatytą prekių kiekį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Komercinių automobilių ir mikroautobusų padangos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34350000
-
Lengvųjų ir sunkiųjų transporto priemonių padangos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Raudondvario pl. 105, Islandijos pl. 209, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Komercinių automobilių ir mikroautobusų padangos. Orientacinis kiekis - 87 vnt. Nurodytas orientacinis prekių kiekis yra tik Perkančiojo subjekto planuojamas nupirkti prekių kiekis, bet jokiu būdu nereiškia Perkančiojo subjekto įsipareigojimo nupirkti visą pirkimo sąlygose numatytą prekių kiekį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Tiekėjai pildo Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu (https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Jei Pardavėjas vėluos pristatyti Prekes, t. y. iki sutartyje nurodyto termino pabaigos nepristatys visų Prekių kiekių:
- kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 3 (trijų) darbo dienų iki 5 (penkių) darbo dienos imtinai po sutartyje nurodyto termino pabaigos dienos, moka 50,00 (penkiasdešimt) eurų baudą;
- kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 6 (šešių) darbo dienų iki 10 (dešimtos) darbo dienos imtinai po sutartyje nurodyto termino pabaigos dienos, moka 100,00 (vienas šimtas) eurų baudą;
- kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 11 (vienuoliktos) darbo dienos iki 20 (dvidešimtos) darbo dienos imtinai po sutartyje nurodyto termino pabaigos dienos, moka 200,00 (dviejų šimtų) eurų baudą;
- kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja daugiau nei 20 (dvidešimt) darbo dienų, laikoma, kad tai yra esminis Sutarties pažeidimas;
- kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 3 (trijų) darbo dienų iki 5 (penkių) darbo dienos imtinai po sutartyje nurodyto termino pabaigos dienos, moka 50,00 (penkiasdešimt) eurų baudą;
- kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 6 (šešių) darbo dienų iki 10 (dešimtos) darbo dienos imtinai po sutartyje nurodyto termino pabaigos dienos, moka 100,00 (vienas šimtas) eurų baudą;
- kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja nuo 11 (vienuoliktos) darbo dienos iki 20 (dvidešimtos) darbo dienos imtinai po sutartyje nurodyto termino pabaigos dienos, moka 200,00 (dviejų šimtų) eurų baudą;
- kai Pardavėjas pristatyti Prekes vėluoja daugiau nei 20 (dvidešimt) darbo dienų, laikoma, kad tai yra esminis Sutarties pažeidimas;
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Remdamasis suderintu ir abiejų Šalių pasirašytu pristatytų Prekių perdavimo ir priėmimo aktu, Pardavėjas pateikia Pirkėjui sąskaitas faktūras, kurias Pirkėjas apmoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jų gavimo dienos. Pardavėjas sąskaitas faktūras privalo teikti tik elektroniniu būdu:
elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19), teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis elektroninėmis priemonėmis;
Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (elektroninės paslaugos ,,E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu.
elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, kurio nuoroda paskelbta 2017 m. spalio 16 d. Komisijos įgyvendinimo sprendime (ES) 2017/1870 dėl nuorodos į Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą ir sintaksių sąrašo paskelbimo pagal Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 2014/55/ES (OL 2017 L 266, p. 19), teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis elektroninėmis priemonėmis;
Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (elektroninės paslaugos ,,E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties vykdymo sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-12-18
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-12-18
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks perkančiojo subjekto komisijos posėdyje UAB ,,Kauno autobusai” 203 kab., Raudondvario pl. 105, Kaunas, Lietuva.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-29
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |