Ketvirtadienis, gegužės 02 d.

Paplūdimio - kitų inžinerinių statinių, sporto paskirties pastato, inžinerinių tinklų, Plomėnų g. 39 ir Plomėnų g. 39 a, Trakų mieste statybos projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Večerinskienė
Telefonas: +370 52858320
Faksas: +370 52853140
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.trakai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723747
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Paplūdimio - kitų inžinerinių statinių, sporto paskirties pastato, inžinerinių tinklų, Plomėnų g. 39 ir Plomėnų g. 39 a, Trakų mieste statybos projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūra
Nuorodos numeris:  683552
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paplūdimio - kitų inžinerinių statinių, sporto paskirties pastato, inžinerinių tinklų, Plomėnų g. 39 ir Plomėnų g. 39 a, Trakų mieste statybos projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Trakai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paplūdimio - kitų inžinerinių statinių, sporto paskirties pastato, inžinerinių tinklų, Plomėnų g. 39 ir Plomėnų g. 39 a, Trakų mieste statybos projekto parengimas ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Tiekėjo pasirengimas (kompetencija) pirkime teikti paslaugas (B) - pagrindinio personalo (neypatingo statinio (negyvenamieji pastatai; sporto paskirties pastatai) projekto vadovo) patirtis  /  Lyginamasis svoris:  60
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  40
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 31
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pasiūlymą sudaro tiekėjo pateiktų dokumentų elektroninėje formoje CVPIS priemonėmis visuma, kuri susideda iš:
- įgaliojimas ar kitas dokumentas (pvz., pareigybės aprašymas), suteikiantis teisę pasirašyti tiekėjo pasiūlymą, kai pasiūlymą pasirašo ne juridinio asmens vadovas, o jo įgaliotas asmuo;
- užpildytas pasiūlymas pagal pasiūlymo formą;
- pasiūlymo galiojimo užtikrinimo dokumentas – sumokėjimą patvirtinantis dokumentas;
- užpildytas ir pasirašytas EBVPD . EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, ketina remtis tiekėjas;
- jungtinės veiklos sutartis, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- Tiekėjo siūlomų specialistų patirtį (kokybės kriterijaus B vertinimui) įrodantys dokumentai: projekto vadovo parengtų projektų aprašymai ir deklaruojamų vadovo parengtų projektų faktus pagrindžiantys dokumentai;
- kiekvieno pasitelkto ūkio subjekto, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi (jei tokius nurodė Pasiūlymo formoje, pasirašytos laisvos formos deklaracijos ar kito dokumento (ketinimų protokolas ir pan..), patvirtinančio sutikimą dalyvauti šiame viešajame pirkime;
- kiekvieno specialisto, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi ir kurį ketina įdarbinti (toliau – kvazisubtiekėjai) (t. y. jei jis pasiūlymo pateikimo metu nėra tiekėjo ar ūkio subjekto, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, darbuotojas), pasirašytos laisvos formos sutikimas;
- laisvos formos atitikties deklaracija dėl Viešųjų pirkimų įstatymo 45 str. 21 d. 1, 2, 3 punktuose nustatytų reikalavimų atitikties;
- nacionalinio saugumo atitikties reikalavimų deklaracija;
- kita pirkimo dokumentuose prašoma medžiaga, jei nepaminėta šiuose punktuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

-Projektuotojas ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą Projekto parengimo paslaugų teikimo laikotarpiui – užstatą arba banko garantiją arba pirmojo pareikalavimo laidavimo draudimą ne mažiau kaip 5 (penkių) proc. dydžio nuo pradinės Sutarties vertės (EUR be PVM) sumai Pirkimo sąlygose nustatyta tvarka.
-Projektuotojas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Užsakovo raštiško pranešimo pradėti teikti statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugas gavimo, privalo pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą statinio projekto vykdymo priežiūros paslaugų teikimo laikotarpiui – užstatą arba banko garantiją arba pirmojo pareikalavimo laidavimo draudimą ne mažiau kaip 3 (trys) proc. dydžio nuo pradinės Sutarties vertės (EUR be PVM) sumai Pirkimo sąlygose nustatyta tvarka.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-10-02
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-10-02
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
104 kabinetas, Trakų r. sav. administracija, Vytauto g. 33, Trakai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja susipažinimo su pateiktais pasiūlymais procedūroje

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčai nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-25

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.