Parko įrengimo Jonavos mieste tarp Chemikų g., P.Vaičiūno ir A.Kulviečio g. statybos darbai (II etapas)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams:
Sandra Rusonienė
Telefonas:
+370 34953805
El. paštas:
sandra.rusoniene@jonava.lt
Faksas:
+370 34950012
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.jonava.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6526
I.2)
Bendras pirkimas
Sutartį skiria centrinė perkančioji organizacija
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=722957Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=722957&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Parko įrengimo Jonavos mieste tarp Chemikų g., P.Vaičiūno ir A.Kulviečio g. statybos darbai (II etapas)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti parko įrengimo Jonavos mieste tarp
Chemikų g., P. Vaičiūno g. ir A. Kulviečio g. darbo projekto parengimą, statybos
darbų atlikimą (II etapas), geodezinės išpildomosios nuotraukos ir kadastrinės
bylos parengimą, deklaracijos apie statybos užbaigimą ir visų dokumentų,
reikalingų statiniui įregistruoti, gavimą bei medžių ir krūmų priežiūrą (toliau –
darbai). Perkama tik dalis visų projekte numatytų darbų.
Chemikų g., P. Vaičiūno g. ir A. Kulviečio g. darbo projekto parengimą, statybos
darbų atlikimą (II etapas), geodezinės išpildomosios nuotraukos ir kadastrinės
bylos parengimą, deklaracijos apie statybos užbaigimą ir visų dokumentų,
reikalingų statiniui įregistruoti, gavimą bei medžių ir krūmų priežiūrą (toliau –
darbai). Perkama tik dalis visų projekte numatytų darbų.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 991735.54
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45112700
-
Kraštovaizdžio darbai
45112711
-
Kraštovaizdžio darbai parkuose
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti parko įrengimo Jonavos mieste tarp
Chemikų g., P. Vaičiūno g. ir A. Kulviečio g. darbo projekto parengimą, statybos
darbų atlikimą (II etapas), geodezinės išpildomosios nuotraukos ir kadastrinės
bylos parengimą, deklaracijos apie statybos užbaigimą ir visų dokumentų,
reikalingų statiniui įregistruoti, gavimą bei medžių ir krūmų priežiūrą (toliau –
darbai). Perkama tik dalis visų projekte numatytų darbų.
Chemikų g., P. Vaičiūno g. ir A. Kulviečio g. darbo projekto parengimą, statybos
darbų atlikimą (II etapas), geodezinės išpildomosios nuotraukos ir kadastrinės
bylos parengimą, deklaracijos apie statybos užbaigimą ir visų dokumentų,
reikalingų statiniui įregistruoti, gavimą bei medžių ir krūmų priežiūrą (toliau –
darbai). Perkama tik dalis visų projekte numatytų darbų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 991735.54
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
60
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
II.2.7) Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė * nurodytas terminas 60 mėn. susideda iš: 24 mėn. galioja preliminarioji sutartis, 24 mėn. terminas numatomas Darbų atlikimui, 12 mėn. terminas numatomas medžių ir krūmų priežiūrai, vykdomai po Darbų priėmimo - perdavimo akto sudarymo dienos.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pašalinimo pagrindai, jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti specialiųjų konkurso sąlygų 3 priede. Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Preliminariojoje sutartyje numatyta bauda - 15000 Eur.
Vykdant pagrindinę sutartį Užsakovas atsiskaitys su Rangovu ne vėliau nei per 15 d. nuo sąskaitos gavimo dienos.
Pagrindinėje sutartyje numatytas sutarties įvykdymo užtikrinimas: banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas (5proc. nuo pradinės sutarties vertės ar sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė) bei baudos ir delspinigiai (numatyti pagrindinės sutarties specialiosiose sąlygose).
Vykdant pagrindinę sutartį Užsakovas atsiskaitys su Rangovu ne vėliau nei per 15 d. nuo sąskaitos gavimo dienos.
Pagrindinėje sutartyje numatytas sutarties įvykdymo užtikrinimas: banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas (5proc. nuo pradinės sutarties vertės ar sutarties kainos (be PVM), atsižvelgiant į tai, kuri yra didesnė) bei baudos ir delspinigiai (numatyti pagrindinės sutarties specialiosiose sąlygose).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.3)
Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą
Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:
3
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-21
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-10-20
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-21
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |