Patologiniai tyrimai (Nr. 9334)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė
124243848
Šiltnamių g. 29, LT-04130 Vilnius
Vilnius
04130
LT
Asmuo ryšiams:
Irmina Galdikienė
Telefonas:
+370 52361165
El. paštas:
irmina.galdikiene@rvul.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.rvul.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6081
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765385Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=765385&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Patologiniai tyrimai (Nr. 9334)
Nuorodos numeris:
722853
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Įvairūs patologiniai tyrimai (sąrašą žr. techninėje specifikacijoje).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Patologiniai tyrimai, iš viso 39830 tyrimų per 36 mėn.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą EBVPD. Toliau žr. pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Žr. pirkimo dokumentuose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutartis įsigalioja, kai Sutartį pasirašo abi Sutarties Šalys ir galioja, kol Paslaugų teikėjas suteikia Klientui paslaugų už maksimalią Sutarties vertę [nurodomas pirkimo biudžetas] su PVM, tačiau ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
2. Paslaugų teikėjas, uždelsęs Sutarties 1.2 punkte nustatytu terminu atlikti informacinių sistemų integraciją tarp Paslaugos teikėjo ir Kliento ir/ar apmokyti Kliento tyrimus užsakantį ir atsakymą gaunantį personalą naudotis informacine tyrimų peržiūros sistema, įsipareigoja Klientui pareikalavus mokėti Klientui 100 Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Paslaugų teikėjas, uždelsęs tinkamai suteikti Sutarties reikalavimus atitinkančias Paslaugas Sutartyje numatytomis sąlygomis ir terminais, įsipareigoja Klientui pareikalavus mokėti Klientui 0,04 % delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės su PVM už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne mažiau kaip 30 Eur, jei apskaičiuota delspinigių suma yra mažesnė negu 30 Eur.
2. Paslaugų teikėjas, uždelsęs Sutarties 1.2 punkte nustatytu terminu atlikti informacinių sistemų integraciją tarp Paslaugos teikėjo ir Kliento ir/ar apmokyti Kliento tyrimus užsakantį ir atsakymą gaunantį personalą naudotis informacine tyrimų peržiūros sistema, įsipareigoja Klientui pareikalavus mokėti Klientui 100 Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Paslaugų teikėjas, uždelsęs tinkamai suteikti Sutarties reikalavimus atitinkančias Paslaugas Sutartyje numatytomis sąlygomis ir terminais, įsipareigoja Klientui pareikalavus mokėti Klientui 0,04 % delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų vertės su PVM už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne mažiau kaip 30 Eur, jei apskaičiuota delspinigių suma yra mažesnė negu 30 Eur.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-30
Vietos laikas:
08:30
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-30
Vietos laikas:
09:15
Vieta:
Šiltnamių g. 29, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |