Pavojingų ir nepavojingų atliekų tvarkymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Laurinaitienė
Telefonas:
+370 37326787
El. paštas:
lina.laurinaitiene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=673657Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=673657&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pavojingų ir nepavojingų atliekų tvarkymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pavojingų ir nepavojingų atliekų tvarkymo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Atliekos, kuriose yra gyvsidabrio
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas ir filialai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Atliekos, kuriose yra gyvsidabrio, Orientacinis kiekis - 2005 kg
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas rašytiniu Šalių susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Naudotos padangos 16 01 03
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas ir filialai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Naudotos padangos 16 01 03, Orientacinis kiekis - 3000 kg
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas rašytiniu Šalių susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Fotografijos atliekų apdorojimo jų susidarymo vietoje atliekos, kuriose yra sidabro ir fotografijos juostos ir popierius, kuriuose yra sidabro ar sidabro junginių 09 01 06*-09 01 07
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas ir filialai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Fotografijos atliekų apdorojimo jų susidarymo vietoje atliekos, kuriose yra sidabro ir fotografijos juostos ir popierius, kuriuose yra sidabro ar sidabro junginių 09 01 06*-09 01 07 (rentgeno juostų, nuotraukų). Orientacinis kiekis - 3000 kg
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas rašytiniu Šalių susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Aušinamieji skysčiai, tepalų filtrai, pavojingos sudedamosios dalys, alyva
Pirkimo dalies Nr.:
4
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas ir filialai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Aušinamieji skysčiai, kuriuose yra pavojingų cheminių medžiagų 16 01 14*. Orientacinis kiekis 500 kg
2. Tepalų filtrai 16 01 07* Orientacinis kiekis - 500 kg
3. Pavojingos sudedamosios dalys, nenurodytos 16 01 07-16 01 11, 16 01 13, 16 01 14 16 01 21*Orientacinis kiekis - 500 kg
4. Alyva (variklio, pavarų dėžės ir tepalinė alyva) 13 02 08* įvairūs automašinų ir kiti atidirbti tepalai Orientacinis kiekis - 1000 kg
2. Tepalų filtrai 16 01 07* Orientacinis kiekis - 500 kg
3. Pavojingos sudedamosios dalys, nenurodytos 16 01 07-16 01 11, 16 01 13, 16 01 14 16 01 21*Orientacinis kiekis - 500 kg
4. Alyva (variklio, pavarų dėžės ir tepalinė alyva) 13 02 08* įvairūs automašinų ir kiti atidirbti tepalai Orientacinis kiekis - 1000 kg
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas rašytiniu Šalių susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Statybinių medžiagų, turinčių asbesto 17 06 05* tvarkymo paslauga
Pirkimo dalies Nr.:
5
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Eivenių g. 2, Kaunas ir filialai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Statybinių medžiagų, turinčių asbesto 17 06 05* tvarkymo paslauga. Orientacinis kiekis - 8000 kg
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties galiojimo terminas rašytiniu Šalių susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
2. Tiekėjas turi turėti teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti: 2.1.Pavojingų atliekų tvarkymui. Turi teisę verstis veikla, susijusia su pavojingųjų atliekų surinkimu. Pateikiama galiojanti pavojingųjų atliekų tvarkymo licencija (su priedais). Turi teisę tvarkyti (rinkti, vežti, šalinti ir /ar naudoti) pavojingąsias atliekas arba turėti sutartį su galutiniu pavojingųjų atliekų tvarkytoju. Pateikiama Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimas ar taršos leidimas, leidžiantis tvarkyti Techninėje specifikacijoje nurodytas atliekas, išrašas iš Atliekų tvarkytojų valstybės registro, patvirtinantis teisę rinkti, vežti, naudoti ir /ar šalinti atliekas. Tuo atveju, jei galutinis atliekų tvarkytojas nėra paslaugų teikėjas, pateikiama: pasirašyta galiojanti sutartis dėl atliekų naudojimo ir/ar šalinimo su galutiniu atliekų tvarkytoju, kuris vykdo tokias veiklas, dokumentas, užtikrinantis, kad galutinio atliekų tvarkytojo pajėgumai (ištekliai) bus prieinami sutarties galiojimo metu. Jei galutinis tvarkytojas yra užsienio įmonė, tiekėjas privalo turėti tarpvalstybinio atliekų vežimo leidimą (Notifikaciją) ir leidimo (Notifikacijos) kopiją. 2.2.Nepavojingų atliekų tvarkymui. Turi teisę tvarkyti (rinkti, vežti, šalinti ir /ar naudoti) nurodytas nepavojingąsias atliekas arba turėti sutartį su galutiniu nepavojingųjų atliekų tvarkytoju. Pateikiama: Išrašas iš Atliekų tvarkytojų valstybės registro, patvirtinantis teisę rinkti, vežti, naudoti ir /ar šalinti nepavojingąsias atliekas nurodytas Techninėje specifikacijoje, Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimas ar taršos leidimas, leidžiantis tvarkyti Techninėje specifikacijoje nurodytas atliekas. Tuo atveju, jei galutinis atliekų tvarkytojas nėra paslaugų teikėjas, pateikiama: Pasirašyta galiojanti sutartis dėl atliekų naudojimo ir/ar šalinimo su galutiniu atliekų tvarkytoju, kuris vykdo tokias veiklas., Dokumentas, užtikrinantis, kad galutinio atliekų tvarkytojo pajėgumai (ištekliai) bus prieinami sutarties galiojimo metu.
Jei galutinis tvarkytojas yra užsienio įmonė, tiekėjas privalo turėti tarpvalstybinio atliekų vežimo leidimą (Notifikaciją) ir leidimo (Notifikacijos) kopija.
2. Tiekėjas turi turėti teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti: 2.1.Pavojingų atliekų tvarkymui. Turi teisę verstis veikla, susijusia su pavojingųjų atliekų surinkimu. Pateikiama galiojanti pavojingųjų atliekų tvarkymo licencija (su priedais). Turi teisę tvarkyti (rinkti, vežti, šalinti ir /ar naudoti) pavojingąsias atliekas arba turėti sutartį su galutiniu pavojingųjų atliekų tvarkytoju. Pateikiama Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimas ar taršos leidimas, leidžiantis tvarkyti Techninėje specifikacijoje nurodytas atliekas, išrašas iš Atliekų tvarkytojų valstybės registro, patvirtinantis teisę rinkti, vežti, naudoti ir /ar šalinti atliekas. Tuo atveju, jei galutinis atliekų tvarkytojas nėra paslaugų teikėjas, pateikiama: pasirašyta galiojanti sutartis dėl atliekų naudojimo ir/ar šalinimo su galutiniu atliekų tvarkytoju, kuris vykdo tokias veiklas, dokumentas, užtikrinantis, kad galutinio atliekų tvarkytojo pajėgumai (ištekliai) bus prieinami sutarties galiojimo metu. Jei galutinis tvarkytojas yra užsienio įmonė, tiekėjas privalo turėti tarpvalstybinio atliekų vežimo leidimą (Notifikaciją) ir leidimo (Notifikacijos) kopiją. 2.2.Nepavojingų atliekų tvarkymui. Turi teisę tvarkyti (rinkti, vežti, šalinti ir /ar naudoti) nurodytas nepavojingąsias atliekas arba turėti sutartį su galutiniu nepavojingųjų atliekų tvarkytoju. Pateikiama: Išrašas iš Atliekų tvarkytojų valstybės registro, patvirtinantis teisę rinkti, vežti, naudoti ir /ar šalinti nepavojingąsias atliekas nurodytas Techninėje specifikacijoje, Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimas ar taršos leidimas, leidžiantis tvarkyti Techninėje specifikacijoje nurodytas atliekas. Tuo atveju, jei galutinis atliekų tvarkytojas nėra paslaugų teikėjas, pateikiama: Pasirašyta galiojanti sutartis dėl atliekų naudojimo ir/ar šalinimo su galutiniu atliekų tvarkytoju, kuris vykdo tokias veiklas., Dokumentas, užtikrinantis, kad galutinio atliekų tvarkytojo pajėgumai (ištekliai) bus prieinami sutarties galiojimo metu.
Jei galutinis tvarkytojas yra užsienio įmonė, tiekėjas privalo turėti tarpvalstybinio atliekų vežimo leidimą (Notifikaciją) ir leidimo (Notifikacijos) kopija.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1 Jei Paslaugų teikėjas atsisako atlikti Paslaugas (jų dalį) arba pašalinti Paslaugų trūkumus ar kitaip nepagrįstai nutraukia Sutarties vykdymą, Pirkėjas taiko 20 % baudą nuo neįvykdytos ar netinkamai įvykdytos Sutarties kainos dalies.
2. Jei Paslaugų teikėjas neatlieka Paslaugų Sutartyje nustatytu terminu ir apimtimi ir (ar) atlieka mažesnę Paslaugų dalį negu nurodyta Sutartyje ir (ar) Užsakyme, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų bendros vertės už kiekvieną uždelstą dieną iki įsipareigojimų įvykdymo dienos
3. Jei Paslaugų teikėjas nepašalina Paslaugų (jų rezultato) trūkumų per sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjas, Pirkėjui raštu pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Paslaugų bendros vertės už kiekvieną uždelstą ištaisyti trūkumus dieną
2. Jei Paslaugų teikėjas neatlieka Paslaugų Sutartyje nustatytu terminu ir apimtimi ir (ar) atlieka mažesnę Paslaugų dalį negu nurodyta Sutartyje ir (ar) Užsakyme, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo nesuteiktų Paslaugų bendros vertės už kiekvieną uždelstą dieną iki įsipareigojimų įvykdymo dienos
3. Jei Paslaugų teikėjas nepašalina Paslaugų (jų rezultato) trūkumų per sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjas, Pirkėjui raštu pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Paslaugų bendros vertės už kiekvieną uždelstą ištaisyti trūkumus dieną
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-13
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-03-13
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-13
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, Eivenių g. 2, 50161 Kaunas, Paslaugų centras, III aukštas, „Viešųjų pirkimų tarnyba“
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Paslaugų teikėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už suteiktas Paslaugas atlieka ne vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos.
4. Paslaugų suteikimo diena laikytina Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Paslaugų teikėjo pasirinktomis priemonėmis. Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu. Jeigu yra informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Paslaugų teikėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis priemonėmis.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už suteiktas Paslaugas atlieka ne vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau, negu jam suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų suteikimo dienos.
4. Paslaugų suteikimo diena laikytina Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto pasirašymo, diena.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-11-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |