Pirkimas „Žemagrindžiai elektra varomi autobusai”
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Utenos rajono savivaldybės administracija
188710442
Utenio a. 4, LT-28503 Utena
Utena
28503
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Šukienė
Telefonas:
+370 38961644
El. paštas:
jurgita.sukiene@utena.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.utena.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6787
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=642997Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=642997&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pirkimas „Žemagrindžiai elektra varomi autobusai”
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34144910
-
Elektrobusai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami 4 (keturi) žemagrindžiai elektriniai miesto tipo autobusai
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1425492.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34144910
-
Elektrobusai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Utena
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami 4 (keturi) nauji, pagaminti ne anksčiau nei 2021 metais, vieno gamintojo ir vieno modelio žemagrindžiai elektriniai miesto tipo autobusai. Tiekėjas įsipareigoja visą Autobusų garantinį laikotarpį (24 mėnesių laikotarpį nuo Autobusų perdavimo dienos arba tol, kol Autobusai (kiekvienas atskirai) nuvažiuos 200 000 km, priklausomai nuo to, kas įvyks greičiau) garantinį defektų ir gedimų šalinimą bei einamojo privalomojo techninio aptarnavimo paslaugas atlikti savo sąskaita, t. y. šios išlaidos turi būti įtraukiamos į Autobusų pasiūlymo kainą. Negarantinio remonto paslaugos nėra šio pirkimo objektas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1425492.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
34
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Transporto priemonių pristatymo terminas dėl objektyvių priežasčių Tiekėjo prašymu ir Perkančiojo subjekto sutikimu gali būti pratęsiamas vieną kartą ne ilgesniam kaip 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutarties galiojimo laikotarpiu, esant poreikiui, Perkantysis subjektas gali įsigyti prekių ir (ar) paslaugų, sutartyje nenurodytų, tačiau su sutarties pirkimo objektu susijusių prekių ir (ar) paslaugų, neviršijant 10 (dešimt) procentų sutartyje nurodytos pradinės sutarties vertės. Perkantysis subjektas už sutartyje nenurodytas prekes ir (ar) paslaugas, tačiau su sutarties pirkimo objektu susijusias prekes ir (ar) paslaugas apmokės ne didesnėmis nei užsakymo dieną tiekėjo prekybos vietoje, kataloge ar interneto svetainėje nurodytomis
galiojančiomis šių prekių ir (ar) paslaugų kainomis arba, jei tokios kainos neskelbiamos, tiekėjo pasiūlytomis, konkurencingomis ir rinką atitinkančiomis kainomis.
galiojančiomis šių prekių ir (ar) paslaugų kainomis arba, jei tokios kainos neskelbiamos, tiekėjo pasiūlytomis, konkurencingomis ir rinką atitinkančiomis kainomis.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas vykdomas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4 prioriteto „Energijos efektyvumo ir atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo skatinimas“ 04.5.1-TID-R-518 priemonę „Vietinio susisiekimo viešojo transporto priemonių parko atnaujinimas“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti nurodytus reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo
pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą-aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 59 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumentų standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą-aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 59 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumentų standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
1. Įgaliotoji organizacija reikalauja, kad pasiūlymo galiojimas būtų užtikrintas pasirinktinai vienu iš trijų būdų, t. y. užstatu, banko garantija arba pirmojo pareikalavimo laidavimo draudimu ne mažesnei kaip 14255,00 Eur (be PVM) dydžio sumai.
2. Tiekėjas privalo ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo pateikti 71 347,00 Eur vertės besąlygišką Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutartis užtikrinama piniginiu užstatu, arba banko garantija, arba draudimo bendrovės laidavimo raštu.
2. Tiekėjas privalo ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo pateikti 71 347,00 Eur vertės besąlygišką Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutartis užtikrinama piniginiu užstatu, arba banko garantija, arba draudimo bendrovės laidavimo raštu.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Perkantysis subjektas už Transporto priemones sumoka ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo Transporto priemonių pristatymo, Priėmimo-perdavimo akto pasirašymo ir sąskaitos išrašymo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Delspinigiai;
2. Bauda;
3. Sutartis užtikrinama piniginiu užstatu, arba banko garantija, arba draudimo bendrovės laidavimo raštu.
2. Bauda;
3. Sutartis užtikrinama piniginiu užstatu, arba banko garantija, arba draudimo bendrovės laidavimo raštu.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-07-12
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-07-12
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Utenos rajono savivaldybės administracija, Utenio a. 4, 326 mažoji salė, Utena, Lietuva.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Įgaliotosios organizacijos komisijos posėdyje. Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimą vykdo įgaliotoji perkančioji organizacija - Utenos rajono savivaldybės administracija. Sutartį pasirašys perkantysis subjektas - UAB „Utenos autobusų parkas”.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |