Platelių dvaro sodybos parko tvarkymo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Žemaitijos nacionalinio parko direkcija
191440964
Didžioji g. 10, Platelių mst., LT-90420 Plungės r.
Platelių mst.
LT-90420
LT
Asmuo ryšiams:
Aurelija Razguvienė
Telefonas:
+370 44849337
El. paštas:
aurelija.razguviene@zemaitijosnp.lt
Faksas:
+370 44849337
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.zemaitijosnp.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7125
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=674839Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=674839&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Platelių dvaro sodybos parko tvarkymo darbai
Nuorodos numeris:
2022
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45112700
-
Kraštovaizdžio darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numatomi Platelių dvaro sodybos parko (un.k. 24803) tvarkybos darbai - restauravimas: parko želdynų tvarkyba - medžių ir krūmų genėjimas (su arboristo priežiūra); vertingų medžių arboristinis tvarkymas: medžių kamienų surišimas, parėmimas; medžių kelmų frezavimas ir drožlių paskleidimas vietoje; žolinės dangos pagerinimas, suformavimas; medžių ir krūmų atsodinimas išlaikant istorinę rūšinę sudėtį, suformuojant akcentus; alpinariumų ir gėlynų įrengimas; laikinų kelių įrengimas ir jų demontavimas, teritorijos sutvarkymas po darbų.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 243691.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45112700
-
Kraštovaizdžio darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Plateliai, Plungės r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numatomi Platelių dvaro sodybos parko (un.k. 24803) tvarkybos darbai - restauravimas: parko želdynų tvarkyba - medžių ir krūmų genėjimas (su arboristo priežiūra); vertingų medžių arboristinis tvarkymas: medžių kamienų surišimas, parėmimas; medžių kelmų frezavimas ir drožlių paskleidimas vietoje; žolinės dangos pagerinimas, suformavimas; medžių ir krūmų atsodinimas išlaikant istorinę rūšinę sudėtį, suformuojant akcentus; alpinariumų ir gėlynų įrengimas; laikinų kelių įrengimas ir jų demontavimas, teritorijos sutvarkymas po darbų
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 243691.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą Nr. 05.4.1-APVA-V-016-01-0009 „Kraštovaizdžio vertybių apsauga ir pritaikymas pažinti (II)“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra jo pašalinimo pagrindų. Šio reikalavimo atitikties įrodymui tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindų jo pašalinti iš pirkimo dėl konkurso sąlygų 3.9 punkte nurodytų pašalinimo pagrindų. EBVPD forma pateikiama šių sąlygų 3 priede (EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 5 metus) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar kelias sutartis, sudarytas dėl to paties objekto, yra atlikęs medžių ir (ar) krūmų, ir (ar) dekoratyvinių augalų daugiamečių sodinukų sodinimo ir (ar) priežiūros darbų už ne mažiau kaip 123000,00 Eurų be PVM ir svarbiausių darbų atlikimas (želdyno įrengimo darbai (želdinių genėjimas, šalinimas ir (ar) želdinių sodinimas)) bei galutiniai rezultatai buvo tinkami. Pateikti per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 5 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos atliktų darbų sąrašas, užpildytas priedas Tiekėjo atliktų darbų sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 7) (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija).Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentų 4 skyriuje.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 5 metus) iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos pagal vieną ar kelias sutartis, sudarytas dėl to paties objekto, yra atlikęs medžių ir (ar) krūmų, ir (ar) dekoratyvinių augalų daugiamečių sodinukų sodinimo ir (ar) priežiūros darbų už ne mažiau kaip 123000,00 Eurų be PVM ir svarbiausių darbų atlikimas (želdyno įrengimo darbai (želdinių genėjimas, šalinimas ir (ar) želdinių sodinimas)) bei galutiniai rezultatai buvo tinkami. Pateikti per paskutinius 5 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdo veiklą mažiau nei 5 metus) iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos atliktų darbų sąrašas, užpildytas priedas Tiekėjo atliktų darbų sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 7) (pateikiama skaitmeninė dokumento kopija).
Tiekėjas privalo turėti specialistus, kurie bus atsakingi už sutarties vykdymą ir kurie atitinka nurodytus reikalavimus:
1. Ne mažiau kaip 1 (vieną) Darbų vadovą, kuris privalo turėti tvarkomųjų paveldosaugos darbų vadovavimo atestatą ir vadovavusį bent vieniems paveldosaugos tvarkybos darbams. Pateikiama Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos išduoti Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialistų atestatai su atitinkama veiklos rūšimi ir specializacija ar lygiaverčiai dokumentai, išduoti užsienio šalių specialistams.
Pildoma ,,Asmenų, atsakingų už sutarties vykdymą, sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 6) bei specialistų vykdytų darbų sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 8).
Tiekėjas privalo turėti specialistus, kurie bus atsakingi už sutarties vykdymą ir kurie atitinka nurodytus reikalavimus: ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą, kurio kvalifikacija yra botanika, ar dendrologija, ar miškininkystė, ar želdininkystė, ar sodininkystė (žemės ūkio mokslų sritis) ir vykdžiusį (vadovavusį) bent vieniems medžių ir (ar) krūmų, ir (ar) dekoratyvinių augalų daugiamečių sodinukų sodinimo ir (ar) priežiūros darbams. Pateikiama sutarčiai vykdyti numatomo pagrindinio personalo, nurodant specialisto vardą, pavardę, siūlomas pareigas darbo grupėje ir patirtį. Pridedami atitinkamo išsilavinimo dokumento skaitmeninės kopijos.
Pildoma ,,Asmenų, atsakingų už sutarties vykdymą, sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 6) bei specialistų vykdytų darbų sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 8).
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentų 4 skyriaus pateiktiems ,,Techninio ir profesinio pajėgumo reikalavimams" (pirkimo dokumentų 2 lentelė)
Tiekėjas privalo turėti specialistus, kurie bus atsakingi už sutarties vykdymą ir kurie atitinka nurodytus reikalavimus:
1. Ne mažiau kaip 1 (vieną) Darbų vadovą, kuris privalo turėti tvarkomųjų paveldosaugos darbų vadovavimo atestatą ir vadovavusį bent vieniems paveldosaugos tvarkybos darbams. Pateikiama Kultūros paveldo departamento prie Kultūros ministerijos išduoti Nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialistų atestatai su atitinkama veiklos rūšimi ir specializacija ar lygiaverčiai dokumentai, išduoti užsienio šalių specialistams.
Pildoma ,,Asmenų, atsakingų už sutarties vykdymą, sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 6) bei specialistų vykdytų darbų sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 8).
Tiekėjas privalo turėti specialistus, kurie bus atsakingi už sutarties vykdymą ir kurie atitinka nurodytus reikalavimus: ne mažiau kaip 1 (vieną) specialistą, turintį aukštąjį ar aukštesnįjį išsilavinimą, kurio kvalifikacija yra botanika, ar dendrologija, ar miškininkystė, ar želdininkystė, ar sodininkystė (žemės ūkio mokslų sritis) ir vykdžiusį (vadovavusį) bent vieniems medžių ir (ar) krūmų, ir (ar) dekoratyvinių augalų daugiamečių sodinukų sodinimo ir (ar) priežiūros darbams. Pateikiama sutarčiai vykdyti numatomo pagrindinio personalo, nurodant specialisto vardą, pavardę, siūlomas pareigas darbo grupėje ir patirtį. Pridedami atitinkamo išsilavinimo dokumento skaitmeninės kopijos.
Pildoma ,,Asmenų, atsakingų už sutarties vykdymą, sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 6) bei specialistų vykdytų darbų sąrašas (parengtas pagal pirkimo sąlygų priedą Nr. 8).
Atrankos kriterijai nurodyti pirkimo dokumentų 4 skyriaus pateiktiems ,,Techninio ir profesinio pajėgumo reikalavimams" (pirkimo dokumentų 2 lentelė)
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
4.1. Rangovas Sutarties įvykdymą užtikrina pateikdamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto ir turinčio licenciją banko ar kitos kredito įstaigos (toliau – banko) garantiją arba sumokėdamas užstatą į Užsakovo depozitinę sąskaitą (savo pasirinkimu). 4.2. Sąlygos Rangovui Sutartį užtikrinant banko garantija: 4.2.1. Sutartis įsigalioja, kai Rangovas per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo, Užsakovui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 5 (penki) procentai Sutarties kainos be PVM (nurodytos Sutarties 3.1. punkte). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti Sutarties 6.4. punkte nurodytą laikotarpį skaičiuojant nuo Sutarties įsigaliojimo dienos, pridedant papildomai 30 dienų terminą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-12-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-02-23
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-12-29
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Priežiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
ne
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |