Projekto įgyvendinimui reikalingo „GovTech“ sprendimo bandomoji versija
Skelbimas apie projekto konkursą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Ignalinos rajono savivaldybės administracija
288768350
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina
Ignalina
30122
LT
Asmuo ryšiams:
Vita Zabalevičienė
Telefonas:
+370 38652045
El. paštas:
vita.zabaleviciene@ignalina.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ignalina.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6542
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=727963Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=727963&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Projekto įgyvendinimui reikalingo „GovTech“ sprendimo bandomoji versija
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72211000
-
Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72211000
-
Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Skaitmeninis sprendimas leidžiantis rinkti, kaupti, sisteminti, saugoti, atvaizduoti ir kitaip apdoroti duomenis apie suvartojamą ir pagaminamą šilumos ir elektros energiją Ignalinos rajono savivaldybės administracijoje ir jos pavaldžiose įstaigose bei įmonėse.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.1)
Informacija apie tam tikrą profesiją
Dalyvauti gali tik tam tikros profesijos asmenys: ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.2)
Konkurso tipas
Atviras konkursas
IV.1.9)
Projektų vertinimo kriterijai
1. Siūlomo sprendinio atitikimas poreikiams ir problematikai.
Kaip siūlomas sprendinys atitinka PO nurodytus poreikius ir problematiką, kiek sprendinys peržengia PO nurodytus poreikius ir problematiką, kiek atliepia problematiką su kuria numanoma, kad ateityje susidurs perkančioji organizacija?
2. Siūlomo sprendinio funkcionalumas ir plečiamumo galimybės.
Kaip siūlomas sprendinys atitinka minimalų funkcionalumą nurodytą pirkimo dokumentuose?
Kiek siūlomas sprendinys išplečia pirkimo dokumentuose nurodytą minimalų funkcionalumą?
Kaip siūlomas sprendinys yra pritaikytas plečiamumui ateityje?
3. Pasiruošimas teikti paslaugas.
Kaip tiekėjo pateiktas siūlomo sprendinio įgyvendinimo planas yra detalus, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytas sąlygas ir apribojimus?
Kaip tiekėjas identifikuoja galimas rizikas ir numato rizikos valdymą?
Kaip tiekėjo skiriami resursai siūlomo sprendinio sukūrimui prisidės prie rezultatų pasiekimo ir rizikų valdymo?
4. Vartotojo sąsaja.
Kaip siūlomo sprendinio vartotojo sąsajos dizainas atitinka vartotojų lūkesčius?
Kiek siūlomo sprendinio vartotojo sąsaja yra aiški, lengvai suprantama ir netrikdo vartotojo?
Kiek siūlomo sprendinio vartotojo sąsaja atitinka naujausias tendencijas?
5. Automatiniu būdu gaunamų duomenų kiekis.
Sprendime naudojamų duomenų, gaunamų automatiniu būdu iš trečiųjų šalių kiekis;
Sprendimo galimybės plėsti automatinių duomenų gavimo galimybes, atsirandant naujų duomenų šaltiniams;
Kaip siūlomas sprendinys atitinka PO nurodytus poreikius ir problematiką, kiek sprendinys peržengia PO nurodytus poreikius ir problematiką, kiek atliepia problematiką su kuria numanoma, kad ateityje susidurs perkančioji organizacija?
2. Siūlomo sprendinio funkcionalumas ir plečiamumo galimybės.
Kaip siūlomas sprendinys atitinka minimalų funkcionalumą nurodytą pirkimo dokumentuose?
Kiek siūlomas sprendinys išplečia pirkimo dokumentuose nurodytą minimalų funkcionalumą?
Kaip siūlomas sprendinys yra pritaikytas plečiamumui ateityje?
3. Pasiruošimas teikti paslaugas.
Kaip tiekėjo pateiktas siūlomo sprendinio įgyvendinimo planas yra detalus, atitinka pirkimo dokumentuose nustatytas sąlygas ir apribojimus?
Kaip tiekėjas identifikuoja galimas rizikas ir numato rizikos valdymą?
Kaip tiekėjo skiriami resursai siūlomo sprendinio sukūrimui prisidės prie rezultatų pasiekimo ir rizikų valdymo?
4. Vartotojo sąsaja.
Kaip siūlomo sprendinio vartotojo sąsajos dizainas atitinka vartotojų lūkesčius?
Kiek siūlomo sprendinio vartotojo sąsaja yra aiški, lengvai suprantama ir netrikdo vartotojo?
Kiek siūlomo sprendinio vartotojo sąsaja atitinka naujausias tendencijas?
5. Automatiniu būdu gaunamų duomenų kiekis.
Sprendime naudojamų duomenų, gaunamų automatiniu būdu iš trečiųjų šalių kiekis;
Sprendimo galimybės plėsti automatinių duomenų gavimo galimybes, atsirandant naujų duomenų šaltiniams;
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Projektų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-29
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti parengti projektai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.3)
Apdovanojimai ir vertinimo komisija
IV.3.1)
Informacija apie prizą (-us)
Bus skiriamas (-i) prizas (-ai):
taip
Skiriamo (-ų) prizo (-ų) skaičius ir vertė:
I - a vieta – 6000 Eur;
II - a vieta – 2 400 Eur;
III - a vieta –2 200 Eur.
II - a vieta – 2 400 Eur;
III - a vieta –2 200 Eur.
IV.3.2)
Išsami informacija apie mokėjimus visiems dalyviams
Piniginės premijos konkurso laimėtojams išmokamos ne vėliau kaip per 45 (keturiasdešimt penkias) dienas nuo laimėtojų paskelbimo arba nuo sprendimo dėl laimėtojų nustatymo apskundimo procedūros pabaigos (jeigu tokių būtų).
IV.3.3)
Paskesnės sutartys
Pasibaigus konkursui bus sudaryta viešojo paslaugų pirkimo sutartis su konkurso laimėtoju ar vienu iš laimėtojų:
taip
IV.3.4)
Vertinimo komisijos sprendimas
Vertinimo komisijos sprendimas yra privalomas perkančiajai organizacijai ar perkančiajam subjektui:
taip
VI dalis: Papildoma informacija
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT-35175
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.2 papunktį (perkamas inovatyvus produktas, paslauga ar procesas, darantis kuo mažesnį neigiamą poveikį aplinkai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |