PROJEKTO „ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ PROFESINĖS RIZIKOS VALDYMO EFEKTYVINIMAS“ (NR. 07-006-P-0001) ADMINISTRAVIMO PASLAUGOS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija
188711163
Algirdo 19, Vilnius
Vilnius
03607
LT
Asmuo ryšiams: Sonata Stungė
Telefonas: +370 67851397
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=756827
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  (Darbo sauga, konsultacijų paslaugos, kontrolės tarnybos, sąjungos)

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

PROJEKTO „ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ PROFESINĖS RIZIKOS VALDYMO EFEKTYVINIMAS“ (NR. 07-006-P-0001) ADMINISTRAVIMO PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

75100000  -  Administravimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projekto „Įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų profesinės rizikos valdymo efektyvinimas“ (Nr. 07-006-P-0001) administravimo paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

75100000  -  Administravimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Projekto „Įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų profesinės rizikos valdymo efektyvinimas“ (Nr. 07-006-P-0001) administravimo paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta 6 mėn. laikotarpiui pratęsus projekto įgyvendinimo laikotarpį.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto „Įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų profesinės rizikos valdymo efektyvinimas“, finansuojamo pagal 2021-2030 m. plėtros programos valdytojos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonę Nr. 09-001-02-09-03 „Efektyvinti profesinės rizikos valdymą įmonėse ir savarankiškai dirbant“, 2021‒2027 m. ES ir bendrojo finansavimo lėšomis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), preliminariai patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šių supaprastinto atviro konkurso sąlygų 3 priede nurodytų pašalinimo pagrindų. EBVPD forma pateikiama šių supaprastinto atviro konkurso sąlygų 5 priede (EBVPD forma prieinama adresu (http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/), ją užpildžius ir atsisiuntus pateikiama su pasiūlymu pdf formatu).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas neatšaukiamu ir besąlygišku sutarties įvykdymo užtikrinimu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5000 (penki tūkstančiai) Eurų. Su Paslaugų teikėju už laiku ir kokybiškai suteiktas Paslaugas bus atsiskaitoma kas mėnesį už per kalendorinį mėnesį suteiktas paslaugas per 30 (trisdešimt) dienų nuo Paslaugų priėmimo–perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos. Taikomi delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,05 proc. nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigiai dėl paslaugų suteikimo vėlavimo - 0,05 proc. nuo Sutarties kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-10
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-04-10
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas: +370 70668369
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2024-03-27

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.