Projekto "Kauno r. Piliuonos kadastro vietovės melioracijos statinių rekonstravimas" TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Misiūnienė
Telefonas:
+370 37305525
El. paštas:
rita.misiuniene@krs.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761152Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=761152&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Projekto "Kauno r. Piliuonos kadastro vietovės melioracijos statinių rekonstravimas" TECHNINIO DARBO PROJEKTO PARENGIMO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projekto apimtys:
drenažu sausinamas plotas -254,00 ha;
rekonstruojamų: griovių - 10,826 km, rinktuvų - 2,22 km.
drenažu sausinamas plotas -254,00 ha;
rekonstruojamų: griovių - 10,826 km, rinktuvų - 2,22 km.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Projekto apimtys:
drenažu sausinamas plotas - 254,00 ha;
rekonstruojamų: griovių - 10,826 km, rinktuvų - 2,22 km.
drenažu sausinamas plotas - 254,00 ha;
rekonstruojamų: griovių - 10,826 km, rinktuvų - 2,22 km.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas finansuojamas ES lėšomis ir įgyvendinamas, vadovaujantis Lietuvos žemės ūkio ir kaimo plėtros 2023-2027 metų strateginio plano intervencinės priemonės „Investicijos į melioracijos sistemas“ įgyvendinimo taisyklėmis (TAR, 2023-08-24, Nr.16623.)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacijai patikrinti bus naudojamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD pasiekiamas adresu https://ec.Europa.eu/tools/espd/filter?lang=lt. Tiekėjai turi pateikti EBVPD – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymą užtikrina netesybomis (bauda). Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 5 proc. pradinės Sutarties vertės be PVM. Užsakovui nutraukus Sutartį dėl Paslaugų teikėjo kaltės – jam, nesilaikant esminių Sutarties sąlygų ir joje prisiimtų įsipareigojimų, Paslaugų teikėjas per 7 darbo dienas turi sumokėti Užsakovui 5 proc. baudą nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM ir Užsakovo patirtus nuostolius, Paslaugų teikėjui, nevykdant ar netinkamai vykdant Sutartį, tiek, kiek patirti nuostoliai viršija baudą.
Užsakovas apmoka Paslaugų teikėjui už tinkamai suteiktas Paslaugas ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir Šalių pasirašyto Paslaugų perdavimo-priėmimo akto gavimo dienos, kadangi pirkimas numatomas finansuoti iš Europos Sąjungos (toliau ES) lėšų, Valstybės biudžeto ir Kauno rajono savivaldybės lėšų.
Numatoma tiesioginio atsiskaitymo galimybė su subrangovais/subtiekėjais.
Užsakovas apmoka Paslaugų teikėjui už tinkamai suteiktas Paslaugas ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir Šalių pasirašyto Paslaugų perdavimo-priėmimo akto gavimo dienos, kadangi pirkimas numatomas finansuoti iš Europos Sąjungos (toliau ES) lėšų, Valstybės biudžeto ir Kauno rajono savivaldybės lėšų.
Numatoma tiesioginio atsiskaitymo galimybė su subrangovais/subtiekėjais.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-07
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-07
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 324164
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose