(PU-11221/23) [ITP23] Puspriekabės
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB „Kelių priežiūra“
232112130
Savanorių pr. 321C
Kaunas
50120
LT
Asmuo ryšiams:
Gintutė Urbonavičienė
Telefonas:
+370 61436118
El. paštas:
gintute.urbonavicien@keliuprieziura.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.keliuprieziura.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1241
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=725566Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=725566&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(PU-11221/23) [ITP23] Puspriekabės
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34223300
-
Priekabos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Priekaba (O1 arba O2 klasės), su kilnojamu atitvėrimo skydu, skirta informuoti eismo dalyvius apie esamus laikinus ribojimus, vykdant kelių priežiūros darbus visais metų sezonais (2 komplektai).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34223300
-
Priekabos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Priekaba (O1 arba O2 klasės), su kilnojamu atitvėrimo skydu, skirta informuoti eismo dalyvius apie esamus laikinus ribojimus, vykdant kelių priežiūros darbus visais metų sezonais (2 komplektai).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė dienomis:
150
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Skelbimo II.2.7. punkte yra nurodoma minimali sutarties trukmė. Tikslus sutarties galiojimo terminas priklausys nuo laimėtojo pasiūlymo, kadangi Prekės yra perkamos su jų techniniu aptarnavimu, o laimėtojas nustatomas pagal ekonominį naudingumą, vertinant tiekėjų siūlomą prekių garantinį terminą.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/filter?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. EBVPD turi būti pasirašytas tiekėjo vadovo arba jo įgalioto asmens, nurodant pasirašiusio asmens pareigas, vardą, pavardę.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu Pirkėjas nesumoka už laiku pristatytas, kokybiškas ir atitinkančias Sutarties sąlygas Prekes, Pirkėjas moka 0,05 % (penkių šimtųjų procento) dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą atsiskaityti dieną. Delspinigiai skaičiuojami nuo vėluojamos sumokėti sumos.
Jeigu Tiekėjas vėluoja pristatyti Prekes ar pakeisti netinkamas Prekes tinkamomis, Tiekėjas moka 0,05 % (penkių šimtųjų procento) dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą pristatyti (pakeisti) Prekes dieną, tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų, 00 ct) už vieną vėlavimo laikotarpį. Delspinigiai skaičiuojami nuo vėluojamų pristatyti ar pakeisti Prekių vertės.
Jeigu Tiekėjas vėluoja pristatyti Prekes ar pakeisti netinkamas Prekes tinkamomis, Tiekėjas moka 0,05 % (penkių šimtųjų procento) dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą pristatyti (pakeisti) Prekes dieną, tačiau bet kokiu atveju ne mažiau kaip 50,00 EUR (penkiasdešimt eurų, 00 ct) už vieną vėlavimo laikotarpį. Delspinigiai skaičiuojami nuo vėluojamų pristatyti ar pakeisti Prekių vertės.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-09
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Komisija susipažįsta su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais nuotoliniu būdu (iš savo darbo vietų) prisijungiant prie pirkimo per CVP IS.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |