Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71, Šiauliai
Šiauliai
LT-78137
LT
Asmuo ryšiams: Jūratė Marcišauskienė
Telefonas: +370 41503247
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=632775
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90512000  -  Atliekų vežimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 2716000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90512000  -  Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
RAdviliškio r.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 48
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties terminas gali būti pratęstas šalių raštišku susitarimu ne ilgesniam kaip 36 mėnesių
terminui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Paslaugų teikėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra Paslaugų teikėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45-46 straipsnių nuostatomis. Tikslūs Paslaugų teikėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Paslaugų teikėjas, per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos, kartu su lydraščiu pateikti apmokėtą Sutarties įvykdymo užtikrinimą – ne mažesnei kaip 200 000 Eur sumai, kurios galiojimas būtų numatytas nuo pirmos Sutarties įsigaliojimo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas yra neatsiejama Sutarties dalis. Tai yra viena iš būtinųjų šios Sutarties įsigaliojimo sąlygų, kaip numatyta Sutarties 3 punkte.
2. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas - netesybos. Netesybų dydis ir taikymo tvarka nurodyta Sutarties projekte.
3. Administratorius apmoka už praėjusį mėnesį suteiktą Paslaugą pagal Paslaugų teikėjo pateiktas sąskaitas – faktūras ir suteiktų Paslaugų mėnesio ataskaitas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos – faktūros pateikimo „E. sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu) datos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-05-23
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-05-23
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pramonės g. 15-71, Šiauliai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Paslaugų teikėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais
pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo,
vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo objektas nėra skaidomas į atskiras pirkimo dalis. Toks sprendimas priimtas įvertinus pirkimo objekto reikalavimus ir esant rizikai negauti pasiūlymų visoms pirkimo dalims dėl per didelių investicijų (atliekų surinkimo priemonėms, atliekų surinkimo priemonių identifikavimui,
programinės įrangos įsigijimui ir suderinimui, transporto priemonių įsigijimui ir pan.). Taip pat
pirkimo sutarties vykdymas taptų per sudėtingas techniniu požiūriu (programinis suderinimas tarp visų pirkimo sutarties šalių). Skirtingų pirkimo objekto dalių įgyvendinimas yra glaudžiai susijęs ir rinkliavos mokėtojams atsirastų būtinybė žinoti skirtingus tiekėjus, o tai keltų riziką netinkamam pirkimo sutarties vykdymui paslaugų teikimą permetant kitai šaliai (rizika atsirasti konfliktui tarp visų sutarties šalių ir rinkliavos mokėtojų). Esant skirtingiems tiekėjams galimai padidėtų tarša mieste dėl didesnio aptarnaujančio transporto kiekio (kiekvienai daliai galimai būtų naudojamos skirtingos transporto priemonės, kai tuo tarpu vienas tiekėjas gali teikti paslaugą tomis pačiomis transporto priemonėmis tik skirtingoms atliekų rūšims esant skirtingam surinkimo grafikui).
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
LT-78137
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-04-21
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.