Reklaminių žurnalų spausdinimo paslaugos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Lietuvos paštas
121215587
J. Balčikonio g. 3
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams:
Laura Jūraitė
Telefonas:
+370 60741634
El. paštas:
l.juraite@post.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.post.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7088
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=770274Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=770274&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Pašto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Reklaminių žurnalų spausdinimo paslaugos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79810000
-
Spausdinimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Paslaugų tiekimo laikotarpis – 23 (dvidešimt trys) mėnesiai nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79810000
-
Spausdinimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Paslaugų tiekimo laikotarpis – 23 (dvidešimt trys) mėnesiai nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Netaikomas paraiškų teikimo etapas, dalyviai kviečiami teikti iš karto pirminius pasiūlymus.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo bus prašoma tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkimo vykdytojas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau jei tiekėjas, kurio pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, raštu atsisakys sudaryti pirkimo sutartį, iki nurodyto laiko nesudarys pirkimo sutarties arba atsisakys pirkimo sutartį sudaryti pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, jis, Pirkimo vykdytojui pareikalavus, turės sumokėti Pirkimo vykdytojui 1 proc. nuo maksimalios sutarties vertės Eur be PVM dydžio baudą bei padengti Pirkimo vykdytojo patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais bus laikomas kainos skirtumas tarp pirkimo sutartį atsisakiusio pasirašyti tiekėjo pasiūlymo kainos Eur be PVM ir kito tiekėjo, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti pirkimo sutartį tiekėjo, pasiūlymo kainos Eur be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Sutarties SD 5.7. p. Atsiskaitymas su Tiekėju - už kokybiškas ir laiku suteiktas Paslaugas Pirkėjas sumoka Paslaugų teikėjui per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo, jei už suteiktas Paslaugas yra pasirašytas paslaugų perdavimo–priėmimo aktą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties SD 8.1. p. Už vėlavimą suteikti Paslaugas / ar ištaisyti jų trūkumus taikomos netesybos - 0,1 proc. dydžio delspinigiai nuo atskiro užsakymo vertės be PVM už kiekvieną uždelstą darbo dieną.
Sutarties SD 8.2. p. Bauda Pirkėjui nutraukus Sutartį Tiekėjui iš esmės pažeidus Sutartį arba Tiekėjui nepagrįstai nutraukus Sutartį - 10 proc. nuo Sutarties vertės be PVM.
Sutarties SD 8.3. p. Bauda pagal Sutarties 10 p.- 100,00 EUR už kiekvieną atvejį.
Sutarties SD 8.4. p. Bauda pagal Sutarties BD 15.6. p. (konfidencialios informacijos atskleidimas) - 3000,00 EUR EUR už kiekvieną atvejį.
Sutarties SD 8.2. p. Bauda Pirkėjui nutraukus Sutartį Tiekėjui iš esmės pažeidus Sutartį arba Tiekėjui nepagrįstai nutraukus Sutartį - 10 proc. nuo Sutarties vertės be PVM.
Sutarties SD 8.3. p. Bauda pagal Sutarties 10 p.- 100,00 EUR už kiekvieną atvejį.
Sutarties SD 8.4. p. Bauda pagal Sutarties BD 15.6. p. (konfidencialios informacijos atskleidimas) - 3000,00 EUR EUR už kiekvieną atvejį.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-03
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas vyksta elektroninėmis priemonėmis.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkime netaikomas paraiškų teikimo etapas, dalyviai yra kviečiami pateikti pirminius pasiūlymus.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus Apygardos teismas
01501
Vilnius
LT
Telefonas:
+370 70668364
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |