REKLAMOS MIESTO STENDUOSE 2024 M. RINKIMAMS IR REFERENDUMUI PASLAUGŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos vyriausioji rinkimų komisija
188607150
Gynėjų g. 8, LT-01109 Vilnius
Vilnius
01109
LT
Asmuo ryšiams:
Jovita JANKŪNAITĖ
Telefonas:
+370 52396464
El. paštas:
jovita.jankunaite@vrk.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.vrk.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1531
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=755882Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=755882&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Rinkimų ir referendumų organizavimo ir vykdymo veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
REKLAMOS MIESTO STENDUOSE 2024 M. RINKIMAMS IR REFERENDUMUI PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos reklamos miesto stenduose paslaugos:
I DALIS - Reklamos miesto stenduose 2024 m. Respublikos Prezidento rinkimams ir referendumui dėl Konstitucijos 12 straipsnio pakeitimo paslaugų pirkimas;
II DALIS - Reklamos miesto stenduose 2024 m. rinkimams į Europos Parlamentą paslaugų pirkimas; III DALIS - Reklamos miesto stenduose 2024 m. Seimo rinkimams.
I DALIS - Reklamos miesto stenduose 2024 m. Respublikos Prezidento rinkimams ir referendumui dėl Konstitucijos 12 straipsnio pakeitimo paslaugų pirkimas;
II DALIS - Reklamos miesto stenduose 2024 m. rinkimams į Europos Parlamentą paslaugų pirkimas; III DALIS - Reklamos miesto stenduose 2024 m. Seimo rinkimams.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Reklamos miesto stenduose 2024 m. Respublikos Prezidento rinkimams ir referendumui dėl Konstitucijos 12 straipsnio pakeitimo paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos reklamos miesto stenduose 2024 m. Respublikos Prezidento rinkimams ir referendumui dėl Konstitucijos 12 straipsnio pakeitimo paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Reklamos miesto stenduose 2024 m. rinkimams į Europos Parlamentą paslaugų pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos reklamos miesto stenduose 2024 m. rinkimams į Europos Parlamentą paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
4
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Reklamos miesto stenduose 2024 m. Seimo rinkimams.
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79341000
-
Reklamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos reklamos miesto stenduose 2024 m. Seimo rinkimams paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Kiekvienas pirkimo dalyvis kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąją viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjo ir subtiekėjų, kurių pajėgumais jis remiasi, kvalifikacija atitinka pirkimo sąlygose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir nėra pasiūlymą pateikusio tiekėjo pašalinimo pagrindų.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Paslaugų teikėjas Sutartyje nustatytais terminais nesuteikia Paslaugų ir (arba) laiku nepašalina Paslaugų teikimo trūkumų, tuomet moka Paslaugų gavėjui, pastarajam reikalaujant, 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų (užsakytų) Paslaugų kainos.
2. Jei Paslaugų gavėjas Sutartyje nustatytais terminais nesumoka už tinkamai suteiktas Paslaugas, tuomet moka Paslaugų teikėjui, pastarajam reikalaujant, 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo tinkamai suteiktų Paslaugų kainos.
6.3. Jei Paslaugų teikėjas vienašališkai, ne Sutartyje numatytais pagrindais nutraukia Sutartį arba iš Paslaugų teikėjo veiksmų tampa akivaizdu, kad Paslaugų teikėjas negalės Sutartyje numatytomis sąlygomis vykdyti Sutarties ir tai tampa Sutarties nutraukimo priežastimi, tuomet Paslaugų teikėjas, moka Paslaugų gavėjui 2.000,00 Eur (dviejų tūkstančių eurų) dydžio baudą.
2. Jei Paslaugų gavėjas Sutartyje nustatytais terminais nesumoka už tinkamai suteiktas Paslaugas, tuomet moka Paslaugų teikėjui, pastarajam reikalaujant, 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo tinkamai suteiktų Paslaugų kainos.
6.3. Jei Paslaugų teikėjas vienašališkai, ne Sutartyje numatytais pagrindais nutraukia Sutartį arba iš Paslaugų teikėjo veiksmų tampa akivaizdu, kad Paslaugų teikėjas negalės Sutartyje numatytomis sąlygomis vykdyti Sutarties ir tai tampa Sutarties nutraukimo priežastimi, tuomet Paslaugų teikėjas, moka Paslaugų gavėjui 2.000,00 Eur (dviejų tūkstančių eurų) dydžio baudą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-03
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-03
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |