Remonto proceso valdymo transporto priemonių remonto dirbtuvėse programinės įrangos prenumeratos pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Vilniaus viešasis transportas"
302683277
Žolyno g. 15
Vilnius
10209
LT
Asmuo ryšiams: Dainius Voveris
Telefonas: +370 52394773
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=771584
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Remonto proceso valdymo transporto priemonių remonto dirbtuvėse programinės įrangos prenumeratos pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48100000  -  Pramonei skirti programinės įrangos paketai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – remonto proceso valdymo transporto priemonių remonto dirbtuvėse programinės įrangos su įdiegtais programinės įrangos moduliais licencijų prenumerata, priežiūra ir palaikymas
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48100000  -  Pramonei skirti programinės įrangos paketai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – remonto proceso valdymo transporto priemonių remonto dirbtuvėse programinės įrangos su įdiegtais programinės įrangos moduliais licencijų prenumerata, priežiūra ir palaikymas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 69
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo užpildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą. Reikalavimai nurodyti pirkimo sąlygose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Prieš pradedant diegti programinę įrangą, pirkėjas esant tiekėjo prašymui, galės sumokėti tiekėjui iki 50 proc. diegimo mokesčio avansą. Likusią sumą už programinės įrangos įdiegimą (įskaitant visų programinės įrangos modulių įdiegimą, apmokymą, visos programinės įrangos paruošimą ir paleidimą darbui) pirkėjas sumokės per 30 kalendorinių dienų nuo tinkamai išrašytos PVM sąskaitos faktūros. Abonentinis mokestis už programinės įrangos prenumeratą bus mokamas išankstinio apmokėjimo pagrindu. PVM sąskaita faktūra turės būti išrašoma kiekvieno mėnesio pirmą darbo dieną, apmokėjimui skiriant 15 kalendorinių dienų. Už papildomas informacinių technologijų paslaugas pirkėjas mokės taikant tiekėjo pasiūlyme nurodytą valandinį įkainį per 30 kalendorinių dienų nuo tinkamai išrašytos PVM sąskaitos faktūros.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas, specifikacijoje numatytomis sąlygomis ir terminais tinkamai neįdiegęs programinės įrangos, pirkėjui pareikalavus, nuo 2 vėlavimo darbo dienos už kiekvieną uždelstą darbo dieną moka 50 eurų baudą iki 10 vėlavimo darbo dienos, o nuo 11 vėlavimo darbo dienos, už kiekvieną uždelstą darbo dieną moka 100 eurų baudą. Šio punkto sąlygos yra netaikomos tuomet, kai tiekėjas vėluoja įdiegti programinę įrangą dėl pirkėjo kaltės, kurią tiekėjas privalo pagrįsti.
Tiekėjas, pirkėjui sudarius visas būtinas sąlygas, specifikacijoje numatytomis sąlygomis ir terminais nepašalinęs klaidų ir kritinių klaidų ir (ar) trikdžių, pirkėjui pareikalavus nuo 2 vėlavimo darbo dienos už kiekvieną uždelstą darbo dieną moka 20 eurų baudą iki 10 vėlavimo darbo dienos, o nuo 11 vėlavimo darbo dienos, už kiekvieną uždelstą darbo dieną moka 50 eurų baudą. Tiekėjo atsakomybė už kiekvieną nustatytą atvejį ribojama vieno mėnesio abonentinio mokesčio dydžiu.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-26
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-10-23
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-26
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pirminį susipažinimą su patektais pasiūlymais atlieka perkančiojo subjekto Pirkimų skyriaus darbuotojas savo darbo vietoje
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pradinio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, pirkėjo viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Perkančiojo subjekto viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose stebėtojai dalyvauti nekviečiami

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos pateikiamos ir ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-06-27

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.