RENGINIO „MENTORYSTĖS DIENA“ ORGANIZAVIMO PASLAUGŲ VIEŠASIS PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
125447177
Juozo Balčikonio g. 3, Vilnius
Vilnius
08247
LT
Asmuo ryšiams: Indrė Valiukienė
Telefonas: +370 69023016
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.inovacijuagentura.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=781171
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Verslumo ir eksporto skatinimas Lietuvoje, verslo konsultacijos ir kita veikla, nustatyta įstaigos įstatuose

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

RENGINIO „MENTORYSTĖS DIENA“ ORGANIZAVIMO PASLAUGŲ VIEŠASIS PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. Pirkimo objektas – renginio organizavimo mentorystės dienai paminėti paslauga, (toliau – Paslaugos) kuri apima:
1.1. Renginio mentorystės dienai paminėti programos išpildymą;
1.2. Renginio organizavimą ir funkcinį, techninį bei vizualinį renginio vietos aptarnavimą;
1.3. Renginio dalyvių registraciją;
1.4. Maitinimą ir kavos pertraukėles renginio dalyviams;
1.5. Renginio metu vykstančių pranešimų koordinavimą;
1.6. Kontaktų mezgimo veiklos koordinavimą;
1.7. QR kodų vizitinių kortelių mentoriams gamybą;
1.8. Muzikinį (-ius) pasirodymus;
1.9. Renginio fotografavimą ir filmavimą.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 14591.49  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Pirkimo objektas – renginio organizavimo mentorystės dienai paminėti paslauga, (toliau – Paslaugos) kuri apima:
1.1. Renginio mentorystės dienai paminėti programos išpildymą;
1.2. Renginio organizavimą ir funkcinį, techninį bei vizualinį renginio vietos aptarnavimą;
1.3. Renginio dalyvių registraciją;
1.4. Maitinimą ir kavos pertraukėles renginio dalyviams;
1.5. Renginio metu vykstančių pranešimų koordinavimą;
1.6. Kontaktų mezgimo veiklos koordinavimą;
1.7. QR kodų vizitinių kortelių mentoriams gamybą;
1.8. Muzikinį (-ius) pasirodymus;
1.9. Renginio fotografavimą ir filmavimą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 14591.49  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 2
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti privalomų tiekėjų pašalinimo pagrindų ir kartu su pasiūlymų pateikti EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas Sutartyje ar Techninėje specifikacijoje nustatytais terminais, jis Užsakovui moka 0,03 % (trijų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo vėluojamos suteikti Paslaugų vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną.
2. Jei vykdant Sutartį po Paslaugų priėmimo - perdavimo akto pasirašymo, paaiškėja trūkumų, Paslaugų teikėjas savo sąskaita tokius trūkumus pašalina per 10 d.d. nuo Užsakovo pranešimo apie trūkumus, o jų neištaisęs moka Užsakovui 5 proc. baudą nuo Sutarties vertės (Sutarties kainos) be PVM.
3. Užsakovas, nesant apmokėjimo sulaikymo pagrindų, nesumokėjęs Paslaugų teikėjui už tinkamai suteiktas Paslaugas per Sutartyje nurodytą terminą, Paslaugų teikėjui moka 0,03 procento nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-09-25
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-09-25
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
Telefonas: +370 70668369
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt

VI.5)

Paskelbimo data

2024-09-11

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.