Rezervinio kopijavimo ir atstatymo sprendimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Lietuvos paštas
121215587
J. Balčikonio g. 3
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams:
Laura Jūraitė
Telefonas:
+370 60741634
El. paštas:
l.juraite@post.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.post.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7088
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723987Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723987&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Pašto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Rezervinio kopijavimo ir atstatymo sprendimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48820000
-
Serveriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo tikslas – įsigyti Rezervinio kopijavimo ir atstatymo sprendimą – Prekę, kuri strategiškai neatsiejama IT infrastruktūros dalis, be kurios užtikrinti IT sistemų veiklos tęstinumo nėra galimybių. Naujuoju atsarginių kopijų projektu siekiama įsidiegti sprendimą, kuris atitiktų šių dienų pasaulinius standartus ir poreikius. Sprendimas, turi padidinti atsarginių duomenų saugumą, pasiekiamumą ir patikimumą (kai duomenys yra papildomai apsaugoti aparatine ir programine įrangomis, kai yra dubliuojami keliose lokacijose, kai sistema siunčia ataskaitas ir pan.). Diegiamu sprendimu siekiama užtikrinti atsarginių kopijų resursus, taip pat aparatinės ir programinės įrangų palaikymą, bei licencijas netrumpesniam nei 60 mėn., laikotarpiui.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48820000
-
Serveriai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objekto apimtys bei jam keliami reikalavimai pateikiami Techninėje specifikacijoje. Pirkimo tikslas – įsigyti Rezervinio kopijavimo ir atstatymo sprendimą – Prekę, kuri strategiškai neatsiejama IT infrastruktūros dalis, be kurios užtikrinti IT sistemų veiklos tęstinumo nėra galimybių. Naujuoju atsarginių kopijų projektu siekiama įsidiegti sprendimą, kuris atitiktų šių dienų pasaulinius standartus ir poreikius. Sprendimas, turi padidinti atsarginių duomenų saugumą, pasiekiamumą ir patikimumą (kai duomenys yra papildomai apsaugoti aparatine ir programine įrangomis, kai yra dubliuojami keliose lokacijose, kai sistema siunčia ataskaitas ir pan.). Diegiamu sprendimu siekiama užtikrinti atsarginių kopijų resursus, taip pat aparatinės ir programinės įrangų palaikymą, bei licencijas netrumpesniam nei 60 mėn., laikotarpiui. Sprendimo diegimas vyks trijose lokacijose, kurių bendras pirminių (frontend) duomenų kiekis siekia apie 210TB, duomenys turės būti deduplokuojami, bei dedubliuojami tarp lokacijų. Atsarginių kopijų sprendimo aparatinė ir programinė įrangos, turi būti suderinamos tiek tarpusavyje, tiek tarp Pirkėjo lokacijų. Pirkėjo siekiamybė mokėti ir gebėti išnaudoti naujojo atsarginių kopijų sprendimo galimybes, todėl sprendimo pristatymas, montavimas/diegimas, testavimas ir mokymų suorganizavimas yra neatsiejamos dalys.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Papildomi funkcionalumai
/
Lyginamasis svoris:
30
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
70
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
taip
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Kandidatų kvalifikacinė atranka šiame Pirkime nebus vykdoma.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi atitikti pirkimo sąlygose nustatytą kvalifikacijos reikalavimą. Tiekėjas kartu su paraiška turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) ir dokumentus, patvirtinančius atikiktį kvalifikacijos reikalavimui ir pašalinimo pagrindų nebuvimui.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkimo sąlygų 8.1 p. - Pirkėjas nereikalauja kartu su Pasiūlymu pateikti pasiūlymo (Pirminio ir Galutinio) galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau jei Tiekėjas, kurio Galutinis pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, raštu atsisakys sudaryti Sutartį, iki nurodyto laiko nesudarys Sutarties, nepateiks pirkimo dokumentuose nustatyto Sutarties įvykdymo užtikrinimo (jeigu reikalaujamas) arba atsisakys Sutartį sudaryti Pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti Pirkėjui 5 proc. Tiekėjo pasiūlymo kainos Eur be PVM dydžio baudą bei padengti Pirkėjo patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais bus laikomas kainos skirtumas tarp Sutartį atsisakiusio pasirašyti Tiekėjo pasiūlymo kainos Eur be PVM ir kito Tiekėjo, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti Sutartį Tiekėjo, pasiūlymo kainos Eur be PVM.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Sutarties SD 6.1 p. - Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai pristatytą ir sumontuotą kokybišką Prekę bei suorganziuotus mokymus per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už Sutartinių įsipareigojimų nevykdymą Sutartyje numatytos baudos (Sutarties SD 3.5 p., 5.6 p. ir delspinigiai Sutarties SD 5.5 p.)
SD 8.1 p. - Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti 5 proc. Prekės kainos be PVM dydžio Sutarties garantą (banko garantija ar draudimo bendrovės išduotas laidavimo raštas) bei visus jį lydinčius dokumentus.
SD 8.1 p. - Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti 5 proc. Prekės kainos be PVM dydžio Sutarties garantą (banko garantija ar draudimo bendrovės išduotas laidavimo raštas) bei visus jį lydinčius dokumentus.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurencinis dialogas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-15
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 5
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |