Rezervinio kopijavimo ir atstatymo sprendimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB Lietuvos paštas
121215587
J. Balčikonio g. 3
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams: Laura Jūraitė
Telefonas: +370 60741634
El. paštas: l.juraite@post.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.post.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723987
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Pašto paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Rezervinio kopijavimo ir atstatymo sprendimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48820000  -  Serveriai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo tikslas – įsigyti Rezervinio kopijavimo ir atstatymo sprendimą – Prekę, kuri strategiškai neatsiejama IT infrastruktūros dalis, be kurios užtikrinti IT sistemų veiklos tęstinumo nėra galimybių. Naujuoju atsarginių kopijų projektu siekiama įsidiegti sprendimą, kuris atitiktų šių dienų pasaulinius standartus ir poreikius. Sprendimas, turi padidinti atsarginių duomenų saugumą, pasiekiamumą ir patikimumą (kai duomenys yra papildomai apsaugoti aparatine ir programine įrangomis, kai yra dubliuojami keliose lokacijose, kai sistema siunčia ataskaitas ir pan.). Diegiamu sprendimu siekiama užtikrinti atsarginių kopijų resursus, taip pat aparatinės ir programinės įrangų palaikymą, bei licencijas netrumpesniam nei 60 mėn., laikotarpiui.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48820000  -  Serveriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objekto apimtys bei jam keliami reikalavimai pateikiami Techninėje specifikacijoje. Pirkimo tikslas – įsigyti Rezervinio kopijavimo ir atstatymo sprendimą – Prekę, kuri strategiškai neatsiejama IT infrastruktūros dalis, be kurios užtikrinti IT sistemų veiklos tęstinumo nėra galimybių. Naujuoju atsarginių kopijų projektu siekiama įsidiegti sprendimą, kuris atitiktų šių dienų pasaulinius standartus ir poreikius. Sprendimas, turi padidinti atsarginių duomenų saugumą, pasiekiamumą ir patikimumą (kai duomenys yra papildomai apsaugoti aparatine ir programine įrangomis, kai yra dubliuojami keliose lokacijose, kai sistema siunčia ataskaitas ir pan.). Diegiamu sprendimu siekiama užtikrinti atsarginių kopijų resursus, taip pat aparatinės ir programinės įrangų palaikymą, bei licencijas netrumpesniam nei 60 mėn., laikotarpiui. Sprendimo diegimas vyks trijose lokacijose, kurių bendras pirminių (frontend) duomenų kiekis siekia apie 210TB, duomenys turės būti deduplokuojami, bei dedubliuojami tarp lokacijų. Atsarginių kopijų sprendimo aparatinė ir programinė įrangos, turi būti suderinamos tiek tarpusavyje, tiek tarp Pirkėjo lokacijų. Pirkėjo siekiamybė mokėti ir gebėti išnaudoti naujojo atsarginių kopijų sprendimo galimybes, todėl sprendimo pristatymas, montavimas/diegimas, testavimas ir mokymų suorganizavimas yra neatsiejamos dalys.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Papildomi funkcionalumai  /  Lyginamasis svoris:  30
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  70
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: taip
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Kandidatų kvalifikacinė atranka šiame Pirkime nebus vykdoma.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo ir turi atitikti pirkimo sąlygose nustatytą kvalifikacijos reikalavimą. Tiekėjas kartu su paraiška turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) ir dokumentus, patvirtinančius atikiktį kvalifikacijos reikalavimui ir pašalinimo pagrindų nebuvimui.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pirkimo sąlygų 8.1 p. - Pirkėjas nereikalauja kartu su Pasiūlymu pateikti pasiūlymo (Pirminio ir Galutinio) galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau jei Tiekėjas, kurio Galutinis pasiūlymas pripažintas laimėjusiu, raštu atsisakys sudaryti Sutartį, iki nurodyto laiko nesudarys Sutarties, nepateiks pirkimo dokumentuose nustatyto Sutarties įvykdymo užtikrinimo (jeigu reikalaujamas) arba atsisakys Sutartį sudaryti Pirkimo dokumentuose nustatytomis sąlygomis, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti Pirkėjui 5 proc. Tiekėjo pasiūlymo kainos Eur be PVM dydžio baudą bei padengti Pirkėjo patirtus tiesioginius nuostolius, kiek jų nepadengia aukščiau nurodyta bauda. Tiesioginiais nuostoliais bus laikomas kainos skirtumas tarp Sutartį atsisakiusio pasirašyti Tiekėjo pasiūlymo kainos Eur be PVM ir kito Tiekėjo, pasiūlymų eilėje esančio po atsisakiusio sudaryti Sutartį Tiekėjo, pasiūlymo kainos Eur be PVM.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Sutarties SD 6.1 p. - Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai pristatytą ir sumontuotą kokybišką Prekę bei suorganziuotus mokymus per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Sąskaitos gavimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už Sutartinių įsipareigojimų nevykdymą Sutartyje numatytos baudos (Sutarties SD 3.5 p., 5.6 p. ir delspinigiai Sutarties SD 5.5 p.)
SD 8.1 p. - Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti 5 proc. Prekės kainos be PVM dydžio Sutarties garantą (banko garantija ar draudimo bendrovės išduotas laidavimo raštas) bei visus jį lydinčius dokumentus.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Konkurencinis dialogas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-09-15
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 5  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-11
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.