Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje rekonstravimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Vilniaus miesto savivaldybės administracija
188710061
Konstitucijos pr.3
Vilnius
09601
LT
Asmuo ryšiams:
Santa Zubernytė
Telefonas:
+370 52112734
El. paštas:
santa.zubernyte@vilnius.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vilnius.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5247
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=468959Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=468959&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje rekonstravimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami Rinktinės gatvės atkarpos nuo Šeimyniškių gatvės iki Žalgirio gatvės Vilniuje rekonstravimo darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Rekonstruoti 0,98 km ilgio Rinktinės gatvės su pėsčiųjų takais atkarpą nuo Šeiminiškių g. iki Žalgirio g., įrengiant 2,5 m pločio dviračių taką.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektą planuojama finansuoti Europos Sąjungos investicijų lėšomis pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto priemonę Nr. 04.5.1-TID-R-516 priemonę „Kompleksinė paslaugų plėtra integruotų teritorijų vystymo programų tikslinėse teritorijose“
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimo sutarties vykdymo metu dėl nenumatytų aplinkybių (dėl darbų atlikimui nepalankių gamtinių sąlygų; dėl trečiųjų šalių neveikimo arba netinkamo veikimo; dėl atsiradusių papildomų darbų; dėl teisminių ginčų; dėl kitų objektyvių aplinkybių, kurios nebuvo žinomos pirkimo vykdymo metu ir su kuriomis susidurtų bet kuris tiekėjas) gali būti sustabdytas darbų atlikimo terminas iki 6 mėn.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) turi pateikti:
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
- pasiūlymą pateikęs dalyvis;
- kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
- kiekvienas subtiekėjas ar ūkio subjektas, kurių pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad darbų atlikimo laikotarpiui pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas užstatu arba banko garantija 35000 EUR sumai.
Jei Rangovas neatlieka Darbų šios Sutarties III dalyje nustatytais terminais bei pagal Užsakovo ir Rangovo patvirtintą Darbų atlikimo grafiką, Užsakovas turi teisę pasinaudoti Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimu arba Rangovas Užsakovo reikalavimu moka Užsakovui 0,02 proc. delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neatliktų Darbų kainos.
Už faktiškai atliktus Darbus ar jų dalį Užsakovas sumoka Rangovui pagal faktiškai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktą, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą bei jam pateiktą PVM sąskaitą-faktūrą arba lygiavertį dokumentą per 30 k. d. nuo dienos, kai Užsakovas priima faktiškai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktą, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą. Tais atvejais, kai yra objektyviai pagrįsta, mokėjimai gali būti atidedami, vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 k. d.
Jei Rangovas neatlieka Darbų šios Sutarties III dalyje nustatytais terminais bei pagal Užsakovo ir Rangovo patvirtintą Darbų atlikimo grafiką, Užsakovas turi teisę pasinaudoti Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimu arba Rangovas Užsakovo reikalavimu moka Užsakovui 0,02 proc. delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo neatliktų Darbų kainos.
Už faktiškai atliktus Darbus ar jų dalį Užsakovas sumoka Rangovui pagal faktiškai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktą, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą bei jam pateiktą PVM sąskaitą-faktūrą arba lygiavertį dokumentą per 30 k. d. nuo dienos, kai Užsakovas priima faktiškai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktą, Darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymą. Tais atvejais, kai yra objektyviai pagrįsta, mokėjimai gali būti atidedami, vėlavimo laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 60 k. d.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-08-06
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-08-06
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje Konstitucijos pr. 3, 215 kabinete.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 52688037
VI.5)
Šio skelbimo išsiuntimo data
2019-07-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIII-1330 | 2018-06-28 | XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31) |
XIII-327 | 2017-05-02 | XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01) |