Rokiškio rajono seniūnijų gatvių elektros įrangos aptarnavimo, priežiūros ir remonto paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Rokiškio rajono savivaldybės administracija
188772248
Respublikos g. 94
Rokiškis
42136
LT
Asmuo ryšiams:
Irma Grigonytė
Telefonas:
+370 45871429
El. paštas:
i.grigonyte@post.rokiskis.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://rokiskis.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6685
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=642371Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=642371&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Rokiškio rajono seniūnijų gatvių elektros įrangos aptarnavimo, priežiūros ir remonto paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
65320000
-
Elektros įrangos eksploatavimas
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Rokiškio rajono seniūnijų gatvių elektros įrangos aptarnavimo, priežiūros ir remonto paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
65320000
-
Elektros įrangos eksploatavimas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos paslaugos aprašytos techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 6 priedas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
2 kartus po 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau -EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik to (-ų) dalyvio (-ių), kurio (-ių) pasiūlymas (-ai) bus pripažintas (-i) laimėjusiu (-iais).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
5.1. Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, paslaugų teikėjo pareikalavimu Užsakovas privalo sumokėti Tiekėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,03 % delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos. Užsakovas atleidžiamas nuo delspinigių mokėjimo, jei apmokėjimas už paslaugas uždelsiamas dėl trečiųjų asmenų kaltės.
5.2. Jei Tiekėjas dėl savo kaltės neatlieka paslaugų nustatytu terminu, Užsakovas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradėti skaičiuoti 0,03 % dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų paslaugų vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną. Delspinigiai sumokami Užsakovo pasirinkimu:
a) įskaitymu, delspinigių dydžiu sumažinant Užsakovui mokėtinas sumas;
b) pervedant delspinigių sumą į Užsakovo nurodytą sąskaitą pagal užsakovo mokestinį reikalavimą paslaugų teikėjui, pervedimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per 20 d. nuo minėto reikalavimo gavimo.
5.2. Jei Tiekėjas dėl savo kaltės neatlieka paslaugų nustatytu terminu, Užsakovas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradėti skaičiuoti 0,03 % dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų paslaugų vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną. Delspinigiai sumokami Užsakovo pasirinkimu:
a) įskaitymu, delspinigių dydžiu sumažinant Užsakovui mokėtinas sumas;
b) pervedant delspinigių sumą į Užsakovo nurodytą sąskaitą pagal užsakovo mokestinį reikalavimą paslaugų teikėjui, pervedimas turi būti atliktas ne vėliau kaip per 20 d. nuo minėto reikalavimo gavimo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-14
Vietos laikas:
09:30
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-14
Vietos laikas:
10:15
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-06-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |