Šiaulių TE greiferinių kranų įrenginių/detalių bei remonto paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Šiaulių energija"
245358580
Pramonės g. 10, Šiauliai
Šiauliai
78502
LT
Asmuo ryšiams:
Inga Sargūnienė
Telefonas:
+370 41591224
El. paštas:
inga.s@senergija.lt
Faksas:
+370 41540307
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.senergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8644
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=701247Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=701247&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šiaulių TE greiferinių kranų įrenginių/detalių bei remonto paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42419100
-
Kranų dalys
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama Šiaulių TE greiferinių kranų įrenginiai/detalės bei remonto paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
50531400
-
Kranų remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pramonės g.10, Šiauliai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas įsigys prekes ir/ar paslaugas, išvardintas techninėje specifikacijoje pateiktame sąraše, pagal fiksuotus įkainius už ne didesnę nei 150 000,00 Eur be PVM sumą, skaičiuojant nuo sutarties įsigaliojimo datos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
vieną kartą 12 mėnesių, kol bus išnaudota maksimali techninėje specifikacijoje pateiktame sąraše išvardintoms prekėms ir/ar paslaugoms skiriama lėšų suma (150 000,00 Eur be PVM), skaičiuojant nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo datos
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (partneris), jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, kiekvienas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, kad atitiktų pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, pateikia Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), kuriuo preliminariai patvirtina tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą bei atitiktį šiame pirkime keliamiems kvalifikacijos reikalavimams (atsižvelgiant į jų prisiimamus įsipareigojimus pirkimo sutarčiai vykdyti). Pirkime taikomi tiekėjų pašalinimo pagrindai, reikalavimai kvalifikacijai ir informacija, kokie dokumentai tai pagrindžia, pateikta konkurso sąlygose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: nurodytos konkurso sąlygų 7 priede
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už tinkamai ir laiku sutartyje nustatyta tvarka atliktus įsipareigojimus perkantysis subjektas apmokės apmokės tiekėjui per 30 (trisdešimt) dienų po PVM sąskaitos faktūros pateikimo sutartyje nustatyta tvarka.
Pirkimo sutartyje numatoma tiesioginio atsiskaitymo su subrangovais galimybė.
Pirkimo sutartyje numatoma tiesioginio atsiskaitymo su subrangovais galimybė.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
nereikalaujama
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
delspinigiai
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
AB "Šiaulių energija" Pramonės g. 10, Šiauliai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
po 24 mėn.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Nustatyta Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar
pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriuje
pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriuje
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |