Šiaulių viešojo logistikos centro statybos darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šiaulių miesto savivaldybės administracija
188771865
Vasario 16-osios g. 62
Šiauliai
76295
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Makarienė
Telefonas: +370 41596279
El. paštas: [email protected]
Faksas: +370 41383449
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.siauliai.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=648403
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šiaulių viešojo logistikos centro statybos darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233120  -  Kelių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas - kitos paskirties inžinerinių statinių ir inžinerinių tinklų (Šiaulių viešojo logistikos centro intermodalinis terminalas) statybos darbai bei laikinojo ir nuolatinio viešinimo stendo pagaminimas ir įrengimas. Rangovas privalės parengti darbo projektą ir atlikti statybos darbus. Darbai taip pat apima visų reikalingų prisijungimų prie inžinerinių tinklų įgyvendinimą, visų reikalingų leidimų ir/ar licencijų gavimą, išpildomųjų (geodezinių) nuotraukų padarymą, pabaigtų darbų vykdomosios dokumentacijos perdavimą perkančiajai organizacijai (užsakovui) ir pagal užsakovo įgaliojimą darbų vykdomosios dokumentacijos įkėlimą į Statybos aktualijų ir vizualizacijų portalą Infostatyba.lt (toliau – INFOSTATYBA), ir gauto statybos užbaigimo akto perdavimą perkančiajai organizacijai, o taip pat visus reikalingus matavimo, išbandymų, valymo darbus, kurie yra reikalingi, kad būtų pasirašytas statybos užbaigimo dokumentas, ir statinys(-iai) būtų tinkamas(-i) eksploatuoti.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 13826720.74  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45232100  -  Pagalbiniai vandentiekio tiesimo darbai
45232130  -  Lietaus vandens vamzdynų tiesimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Aviacijos g. 9, Aviacijos g. 11, Aviacijos g. 17 ir Šiaulių m. sav. teritorijoje
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami Šiaulių viešojo logistikos centro intermodalinio terminalo statybos darbai vykdomi pagal techninį projektą „Susisiekimo komunikacijų (geležinkelio kelių), inžinerinių tinklų ir kitos paskirties inžinerinių statinių Aviacijos g. 9, Aviacijos g. 11, Aviacijos g. 17 ir Šiaulių m. sav. teritorijoje, Šiaulių m. sav. naujos statybos projektas“ Nr. 423-XX-TP“ III etapą.
Orientacinės darbų apimtys:
Vandentiekio vamzdynų tiesimo darbai – apie 1805 m.;
Buitinių nuotekų tiesimo darbai – apie 416 m.;
Lietaus nuotekų vamzdynų tiesimo darbai – apie 1090 m.;
Elektros tinklų (lauko tinklai) tiesimo darbai – apie 5089 m.;
Elektros tinklų (apšvietimo tinklai) tiesimo darbai – apie 3379 m.;
Elektroninių ryšių tinklų tiesimo darbai – apie 7500 m;
Apsauginės signalizacijos tinklų tiesimo darbai – apie 3884 m.;
Tvoros statymo darbai – apie 1755 m.;
Aikštelių įrengimo darbai – apie 26352 m2;
Nuovažos įrengimo darbai – apie 162 m2;
Vidaus kelio tiesimo darbai – apie 4179 m2;
Moduliniai nameliai (konteinerių tipo), įskaitant sumontavimą – 8 vnt.
Laikinasis informacinis stendas (1 vnt.), kuris statybos darbų pabaigoje turi būti demontuotas ir įrengtas nuolatinis aiškinamasis stendas (1 vnt.). Laikinasis ir nuolatinis informaciniai stendai rengiami vadovaujantis Statybos įstatymu bei reglamento (ES) Nr. 1303/2013 nuostatomis (detali informacija http://www.esinvesticijos.lt), suderinus su Užsakovu.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 13826720.74  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 13
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas yra vykdomas įgyvendinant dalį projekto „Investicinės aplinkos gerinimas Šiaulių laisvojoje ekonominėje zonoje ir jos prieigose Nr. 07.1.1-CPVA-V-906-01-0011“ finansuojamą Europos Sąjungos lėšomis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas po Sutarties pasirašymo (kai Sutartį pasirašo abi šalys) dienos per 10 kalendorinių dienų Užsakovui pateikia deramai įformintą, atitinkančią Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentą. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti įforminamas: užstatu į Užsakovo sąskaitą banke Nr. LT037300010002410161, bankas AB Swedbank, Savivaldybės administracijos kodas 188771865 arba Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija ar draudimo bendrovės laidavimo raštu, kuriuose turi būti nustatytos esminės sąlygos – užtikrinimo suma, besąlygiškumas, neatšaukiamumas, Užsakovo ir Rangovo rekvizitai, galiojimo laikas, sutikimas sumokėti užtikrinimo sumą ne ginčo tvarka per 10 darbo dienų, tinkamai pasirašytas ir patvirtintas Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti išduotas Užsakovo vardu. Užtikrinimo vertė - 10 (dešimt) procentų nuo Priimtos sutarties sumos be PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2022/S 062-162100
IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-08-05
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-08-05
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Šiaulių miesto savivaldybės administracija Vasario 16-osios g. 62, LT-76295, Šiauliai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-07-01
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.