Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

Šilumos tiekimo tinklų ir avarijų likvidavimo darbų ir budėjimų žiemos periodo metu pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8, Klaipėda
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams: Skaidra Tunaitienė
Telefonas: +370 46392226
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=790208
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šilumos tiekimo tinklų ir avarijų likvidavimo darbų ir budėjimų žiemos periodo metu pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45231111  -  Vamzdžių kėlimas ir keitimas
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šilumos tiekimo tinklų avarinių defektų šalinimo darbai ir darbuotojų budėjimo žiemos mėnesiais paslaugos. Tiekėjas pagal suderintą kalendorinį grafiką, žiemos mėnesiais (gruodis, sausis, vasaris) organizuoja darbuotojų, t. sk. ir energetikos darbuotojų, turinčių teisę eksploatuoti šilumos įrenginius, budėjimą, statybos-montavimo įrangos, mechanizmų ir įrenginių parengimą ir atlieka šilumos trasų avarijų bei defektų likvidavimo darbus bet kuriuo paros metu.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45112000  -  Kasimo ir žemės perstūmos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Šilumos tiekimo tinklų avarinių defektų šalinimo darbai ir darbuotojų budėjimo žiemos mėnesiais paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Numatoma galimybė pratęsti vieną kartą ne ilgiau kaip 12 mėnesių
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir /ar kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiamasi, privalo atitikti šios lentelės reikalavimus. Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, ar ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Už budėjimo paslaugą Užsakovas atsiskaitys pagal išrašytas sąskaitas kas mėnesį
Darbai bus perkami pagal poreikį. Už atliktus Darbus bus atsiskaitoma pagal nustatytus įkainius. Užsakovas Rangovui už faktiškai, tinkamai ir kokybiškai atliktus Darbus (pagal pasirašytus Aktus) ir tinkamai parengtus ir gautus dokumentus nurodytus Sutarties SD 4.5 punkte bei suteiktas Paslaugas atsiskaitys ne dažniau nei kas mėnesį, pagal pateiktus atliktų darbų aktus. Atsiskaitymo laikotarpis: 30 dienų nuo sąskaitos gavimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Darbus Rangovas Klaipėdos ir Gargždų miestų šilumos tiekimo tinkluose šildymo sezono metu privalo pradėti ne vėliau kaip po 2 (dviejų) valandų, Klaipėdos ir Gargždų miestų šilumos tiekimo tinkluose ne šildymo sezono metu privalo pradėti ne vėliau kaip po 4 (keturių) valandų nuo pranešimo apie defektą/avariją gavimo iš Užsakovo telefonu ar kitomis informacinėmis priemonėmis. Rangovas, nepradėjęs atlikti Darbų per Sutartyje nurodytą laiką, Užsakovui sumoka 1000,00 Eur. (vienas tūkstantis eurų 0 ct) dydžio baudą už kiekvieną uždelstą valandą ir atlygina dėl to Užsakovo patirtus pagrįstus nuostolius ir išlaidas (nuostoliai dėl šilumnešio praradimų, trečiųjų šalių pareikšti ieškiniai).

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-11-21
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-11-21
Vietos laikas:  12:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-11-11

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.