Šilumos tiekimo tinklų nuo ŠK N-10 prie pastato Mokyklos g. 3 iki ŠK N-12 prie pastato Mokyklos g. 5 Akademija Kauno raj., rekonstravimo darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Buškevičienė
Telefonas:
+370 65815571
El. paštas:
j.buskeviciene@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=686835Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=686835&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šilumos tiekimo tinklų nuo ŠK N-10 prie pastato Mokyklos g. 3 iki ŠK N-12 prie pastato Mokyklos g. 5 Akademija Kauno raj., rekonstravimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektas numato pirkti šilumos tiekimo tinklų nuo ŠK N-10 prie pastato Mokyklos g. 3 iki ŠK N-12 prie pastato Mokyklos g. 5 Akademija Kauno raj., rekonstravimo darbus pagal techninį darbo projektą „Šilumos tiekimo tinklai nuo ŠK-N-10 prie pastato Mokyklos g. 3 IKI ŠK-N-12 prie pastato Mokyklos g. 5 rekonstravimo projektas“
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 130000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas numato pirkti šilumos tiekimo tinklų rekonstravimo darbus (toliau – Darbai) pagal techninį darbo projektą „Šilumos tiekimo tinklų nuo ŠK N-10 prie pastato Mokyklos g. 3 iki ŠK N-12 prie pastato Mokyklos g. 5 Akademija Kauno raj., rekonstravimo projektas“
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 130000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Abiejų Šalių rašytiniu susitarimu, pagal Sutartyje nurodytas sąlygas, Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęsiamas vieną kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
Tiekėjas turi teisę verstis šilumos tinklų, kurių sąlyginis skersmuo iki 500 mm DN, remonto ir bandymo darbais. Pateikti Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos ar Valstybinės energetikos inspekcijos prie Energetikos ministerijos išduotą galiojantį atestatą arba teisės pripažinimo dokumentą.
Tiekėjas turi teisę verstis šilumos tinklų, kurių sąlyginis skersmuo iki 500 mm DN, remonto ir bandymo darbais. Pateikti Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos ar Valstybinės energetikos inspekcijos prie Energetikos ministerijos išduotą galiojantį atestatą arba teisės pripažinimo dokumentą.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant banko garantiją, kredito unijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštą – 10 000 Eur (dešimties tūkstančių eurų) sumai.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Rangovas tarpinius faktiškai ir tinkamai atliktų Darbų priėmimo-perdavimo aktus Užsakovui teikia kiekvieną mėnesį ne vėliau kaip iki einamojo mėnesio 25 dienos. Kartu su atliktų Darbų aktu turi būti pateikta visa lydinčioji dokumentacija. PVM sąskaita faktūra apmokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jos pateikimo (į E. sąskaitą) dienos. Jeigu PVM sąskaita-faktūra į E. sąskaita sistemą pateikiama anksčiau nei yra pasirašomas tarpinis atliktų darbų priėmimo-perdavimo aktas Užsakovas neturi prievolės jos apmokėti. Jei priėmimo-perdavimo aktas yra pasirašomas vėliau nei pateikta sąskaita yra laikoma, jog PVM sąskaita-faktūra yra pateikta priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dieną
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Rangovas ne vėliau kaip per 10 d.d.po Sutarties pasirašymo dienos įsipareigoja pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 % nuo bendros Sutarties kainos be PVM, galiojantį nepertraukiamai visu Sutarties galiojimo terminu.
Jeigu Rangovas vėluoja užbaigti Darbus ar atlikti/užbaigti tarpinius Darbų etapus, numatytus Darbų grafike, Rangovas privalo sumokėti Užsakovui Spec. sąlygų punkte nurodyto dydžio netesybas už kiekvieną vėluojamą užbaigti visus darbus (ar atitinkamą darbų etapą) dieną. Pažeidus tarpinio darbų etapo įvykdymo terminus delspinigiai skaičiuojami nuo spec. dalyje numatytos tarpinio etapo darbų vertės (be PVM). Už galutinį darbų termino pažeidimą delspinigiai skaičiuojami nuo spec. dalyje nurodytos Sutarties kainos (be PVM). Bendras pagal Sutartį priskaičiuotų delspinigių dydis negali viršyti 30 % Sutarties kainos (be PVM).
Jeigu Rangovas vėluoja užbaigti Darbus ar atlikti/užbaigti tarpinius Darbų etapus, numatytus Darbų grafike, Rangovas privalo sumokėti Užsakovui Spec. sąlygų punkte nurodyto dydžio netesybas už kiekvieną vėluojamą užbaigti visus darbus (ar atitinkamą darbų etapą) dieną. Pažeidus tarpinio darbų etapo įvykdymo terminus delspinigiai skaičiuojami nuo spec. dalyje numatytos tarpinio etapo darbų vertės (be PVM). Už galutinį darbų termino pažeidimą delspinigiai skaičiuojami nuo spec. dalyje nurodytos Sutarties kainos (be PVM). Bendras pagal Sutartį priskaičiuotų delspinigių dydis negali viršyti 30 % Sutarties kainos (be PVM).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-23
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-23
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus pirkimui gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-08
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)