Ketvirtadienis, gruodžio 11 d.

Šilumos tiekimo tinklų prie ŠK 1V-16 ties I. Fonbergo g. 3 sklypu, Druskininkų m. rekonstrukcija

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "LITESKO"
110818317
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams: Skaidrė Dedūrienė
Telefonas: +370 52667165
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.litesko.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682443
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šilumos tiekimo tinklų prie ŠK 1V-16 ties I. Fonbergo g. 3 sklypu, Druskininkų m. rekonstrukcija
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45232140  -  Centrinio šildymo vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pagal pateiktą Projektą ir pateiktas schemas, kuriose nurodytos trasų statybos darbų ribos, Rangovas privalo atlikti visus šilumos tiekimo tinklų demontavimo, rekonstrukcijos, statybos/montavimo, pridavimo Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai, perdavimo eksploatuoti darbus ir t.t.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45232140  -  Centrinio šildymo vamzdžių tiesimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
I. Fonbergo g. 3, Druskininkuose
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pagal techninių sąlygų ir Projekto reikalavimus Rangovas privalo:
1. Sumontuoti naujus bekanalius, bei rekonstruoti esamus šilumos tiekimo tinklus.
2. Demontuoti šilumos kamerą 1V-16 ir kanalinius šilumos tiekimo tinklus nuo jos link „Rekonstrukcijos pradžia“ ir „Rekonstrukcijos pabaiga“, bei šilumos tinklų atšaką nuo ŠK 1V-16 iki projektuojamos izoliuotos sklendės šulinyje;
3. Nuo „Prisijungimo taškas“ link projektuojamo objekto I. Fonbergo g. 3 ir atšakos prisijungimo prie kanalinių tinklų vietoje sumontuoti šulinius, kuriuose būtų numatytos izoliuotos sklendės su nuorinimu/drenavimu (tiksli vieta nurodyta pridėtame projekte);
4. Užsakovui pateikti rekonstruotų ir pastatytų šilumos tiekimo tinklų geodezines nuotraukas, kadastrines bylas, kitą dokumentaciją, būtiną ŠT naujai statybai ir esamų tinklų rekonstrukcijai užregistruoti.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Nurodyta skelbimo VI.3 dalyje "Kita informacija".
II.2.9)

Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus

Numatomas mažiausias skaičius: 1
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi (jei remiasi), pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
netaikoma
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

1. Statybos darbų ir civilinės atsakomybės privalomasis draudimas;
2. Sutarties įvykdymo laid./ garantija;
3. Garantinio laikotarpio lid. / garantija;
4. Baudos, delspinigiai.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Nurodyta Sutarties 14 punkte.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Netaikoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Statybos darbų ir civilinės atsakomybės privalomasis draudimas;
2. Sutarties įvykdymo laid./ garantija;
3. Garantinio laikotarpio lid. / garantija;
4. Baudos, delspinigiai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-11
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Sutarties galiojimas:
Sutartis įsigalioja nuo to momento, kai ją pasirašo bei antspaudais patvirtina įgalioti Šalių atstovai bei Rangovas pateikia visus statybos darbų ir civilinės atsakomybės draudimus ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentus. Sutartis galioja iki tol, kol Šalys pilna apimtimi įvykdys Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus arba iki jos nutraukimo šioje Sutartyje ir/ar teisės aktuose nustatyta tvarka.
Darbų atlikimo terminai:
1. Vamzdyno sumontavimo darbus ir vamzdynų paruošimo statybinės šilumos tiekimui vartotojams darbus Rangovas privalo atlikti per 3 mėn. nuo užsakymo pateikimo dienos. Likusius šiose techninėse sąlygose numatytus darbus Rangovas privalo atlikti per 2 mėn. atlikus vamzdyno sumontavimo darbus.
2. Montavimo/demontavimo darbus pradėti per 14 kalendorinių dienų nuo Užsakovo pateikto darbų užsakymo pagal su Užsakovu suderintą darbų grafiką. Darbų užsakymas bus pateiktas gavus patvirtinimą, kada pastate ar šalia pastato bus/yra įrengtas šilumos punktas, bet ne vėliau kaip 2024 m. birželio 1 d.
Darbų atlikimo terminai gali būti pratęsti tik esant žemiau nurodytiems atvejams:
1. jeigu Užsakovas ne dėl Rangovo kaltės (taip pat su juo susijusių, jam pavaldžių ar kontroliuojamų asmenų ar subrangovų) sustabdo Darbų atlikimą (Sutarties Bendrųjų sąlygų 12.2.2. p.) ar Rangovas negali vykdyti savo prievolių dėl Užsakovo kaltės ir/arba dėl kitų Užsakovo pagrįstomis pripažintų objektyvių aplinkybių (tame tarpe dėl to, jeigu dėl Užsakovo kaltės ar objektyvių nuo nei vienos iš šalių nepriklausančių priežasčių teisės aktų nustatyta tvarka neišduodamas leidimas statybai), tiesiogiai įtakojančių darbų vykdymą;
2. jeigu Darbų vykdymas sustabdomas dėl Force Majeure aplinkybių.
3. Esant Sutarties Bendrųjų sąlygų 12.5.1.1. bei 12.5.1.2 punktuose nurodytoms aplinkybėms Darbų atlikimo terminai pratęsiami tokiam pat laiko tarpui (kalendorinėmis dienomis), kiek Rangovas negalėjo vykdyti savo prievolių ar buvo sustabdyti Darbai dėl šiame punkte išvardintų aplinkybių, bet ne ilgesniam terminui (kalendorinėmis dienomis), nei yra likę nuo šiame punkte išvardintų aplinkybių atsiradimo iki Sutarties galiojimo pabaigos.
4. jeigu Užsakovo pareikalavimu, kaip tai numatyta Sutarties Bendrųjų sąlygų 7.2 p, atliktų pakartotinių bandymų rezultatai patvirtina, kad Darbų rezultatas atitinka visus teisės aktuose, statybos techniniuose reglamentuose, Darbų ar Sutarties dokumentuose numatytus reikalavimus, tinkamai funkcionuoja, tinkamai sureguliuotas ir nėra jokių kitų defektų, Darbų atlikimo terminas pratęsiamas tiek kalendorinių dienų, kiek buvo atliekami Sutarties 7.2. p. numatyti pakartotiniai bandymai.
5. jeigu pasikeičia Darbų sudėtis dėl Užsakovo kaltės ar dėl objektyvių, nepriklausančių nuo abiejų Šalių aplinkybių ir dėl šios priežasties yra objektyviai būtinas Sutartyje numatytų terminų pratęsimas.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-29

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.