SISTEMINĖS VIEŠŲJŲ IŠLAIDŲ PERŽIŪROS ĮGYVENDINIMO IR TĘSTINĖS VEIKLOS LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMO TOBULINIMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos finansų ministerija
288601650
Lukiškių g. 2
Vilnius
01512
LT
Asmuo ryšiams:
Lina Plieniūtė
Telefonas:
+370 52199371
El. paštas:
lina.plieniute@finmin.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://finmin.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1267
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=690631Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=690631&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Ekonomikos ir finansų reikalai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
SISTEMINĖS VIEŠŲJŲ IŠLAIDŲ PERŽIŪROS ĮGYVENDINIMO IR TĘSTINĖS VEIKLOS LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMO TOBULINIMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79412000
-
Finansų valdymo konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros įgyvendinimo ir tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo tobulinimo paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1403690.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79412000
-
Finansų valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublika
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros įgyvendinimo ir tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo tobulinimo paslaugos. Šios paslaugos apims duomenų rinkimą, analizę, išvadų ir rekomendacijų rengimą, konsultacijų vykdymą. Sritys, kuriose reikalingos paslaugos ir kurioms reikalingi ekspertai:
1. Sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros atlikimas siekiant nustatyti neefektyviai planuojamas ir naudojamas lėšas:
1.1. atlikti detalų valstybės biudžeto asignavimų valdytojų taikomų tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodikų ir kitų planavimo praktikų, nurodytų Techninės specifikacijos 17 punkte, įvertinimą, tokiais aspektais kaip metodikos/planavimo praktikos tikslingumas, pagrįstumas (pvz, lėšų poreikiui apskaičiuoti taikomų principų, formulių, taip pat įkainių, resursų panaudojimo normų tinkamumas ir pagrįstumas), metodikos ir kitos planavimo praktikos aktualizavimo poreikis (pvz., periodinės peržiūros vykdymas, nustatytų įverčių atitikimas faktiniams duomenims), standartizavimo, veiklos procesų optimizavimo ir automatizavimo potencialas;
1.2. parengti pasiūlymus dėl asignavimų valdytojų (žr. 10 išnašą) tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodikų ir kitų planavimo praktikų, nurodytų Techninės specifikacijos 17 punkte, tobulinimo ir dėl naujų planavimo metodikų poreikio;
1.3. esant poreikiui (t. y. remiantis ankstesnių žingsnių rezultatais), parengti naujų planavimo metodikų projektus, siekiant didinti lėšų planavimo efektyvumą, pagrįstumą, tikslumą;
1.4. atlikti asignavimų valdytojų tęstinės veiklos lėšų suplanavimo ir šių lėšų panaudojimo sisteminę analizę (pvz., asignavimų nepanaudojimas, perskirstymų apimtys, asignavimų plano keitimo dažnumas, to priežastys ir jų pagrįstumas) ir pateikti išvadas bei pasiūlymus siekiant efektyvesnio lėšų planavimo ir panaudojimo;
1.5. esant poreikiui (t. y. gavus atitinkamas išvadas planavimo metodų ir lėšų panaudojimo analizės metu), neviršijant maksimalaus darbo valandų skaičiaus, numatyto 23 punkte, atlikti pavienių sričių kompleksinę tęstinės veiklos išlaidų ir funkcijų peržiūrą probleminėse ministrų valdymo srityse arba jų dalyse, įvertinti atliekamas funkcijas, veiklos procesus, teikiamas paslaugas, siekiant identifikuoti vidinius efektyvumo rezervus;
1.6. parengti sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros ataskaitą (gautų rezultatų apibendrinimas, išvadų ir pasiūlymų pateikimas).
2. Tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo tobulinimas:
2.1. parengti vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių projektą - atsižvelgiant į pirmos paslaugų dalies rezultatus parengti visiems asignavimų valdytojams bendrais principais pagrįstas tęstinės veiklos lėšų planavimo ir lėšų poreikio pagrindimo rekomendacijas, taip pat detalesnes planavimo principų, taikytinų praktikų ir (arba) metodikų rengimo, atnaujinimo rekomendacijas pagal atskirus tęstinės veiklos išlaidų tipus. Esant poreikiui, pateikti tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo ir pagrindimo formų pavyzdžius;
2.2. įvykdyti bendras (asignavimų valdytojų grupėms) konsultacijas dėl vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių praktinio taikymo ir kitų tęstinės veiklos lėšų planavimo tobulinimo pokyčių. Tokių viešų konsultacijų poreikis planuojamos 2-4 hibridiniu būdu vyksiančiuose konsultaciniuose renginiuose.
2.3. rengiantis sudaryti pirmąjį vidutinės trukmės 2025–2027 m. biudžetą įvykdyti individualias arba grupines (visoms ministerijoms, esant poreikiui ir kitiems asignavimų valdytojams) konsultacijas dėl vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių praktinio taikymo ir kitų tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo aspektų.
Planuojamas maksimalus darbo (konsultacinių) valandų poreikis pirkimo objektui įgyvendinti – 12 200 darbo (konsultacinės) valandos.
1. Sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros atlikimas siekiant nustatyti neefektyviai planuojamas ir naudojamas lėšas:
1.1. atlikti detalų valstybės biudžeto asignavimų valdytojų taikomų tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodikų ir kitų planavimo praktikų, nurodytų Techninės specifikacijos 17 punkte, įvertinimą, tokiais aspektais kaip metodikos/planavimo praktikos tikslingumas, pagrįstumas (pvz, lėšų poreikiui apskaičiuoti taikomų principų, formulių, taip pat įkainių, resursų panaudojimo normų tinkamumas ir pagrįstumas), metodikos ir kitos planavimo praktikos aktualizavimo poreikis (pvz., periodinės peržiūros vykdymas, nustatytų įverčių atitikimas faktiniams duomenims), standartizavimo, veiklos procesų optimizavimo ir automatizavimo potencialas;
1.2. parengti pasiūlymus dėl asignavimų valdytojų (žr. 10 išnašą) tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodikų ir kitų planavimo praktikų, nurodytų Techninės specifikacijos 17 punkte, tobulinimo ir dėl naujų planavimo metodikų poreikio;
1.3. esant poreikiui (t. y. remiantis ankstesnių žingsnių rezultatais), parengti naujų planavimo metodikų projektus, siekiant didinti lėšų planavimo efektyvumą, pagrįstumą, tikslumą;
1.4. atlikti asignavimų valdytojų tęstinės veiklos lėšų suplanavimo ir šių lėšų panaudojimo sisteminę analizę (pvz., asignavimų nepanaudojimas, perskirstymų apimtys, asignavimų plano keitimo dažnumas, to priežastys ir jų pagrįstumas) ir pateikti išvadas bei pasiūlymus siekiant efektyvesnio lėšų planavimo ir panaudojimo;
1.5. esant poreikiui (t. y. gavus atitinkamas išvadas planavimo metodų ir lėšų panaudojimo analizės metu), neviršijant maksimalaus darbo valandų skaičiaus, numatyto 23 punkte, atlikti pavienių sričių kompleksinę tęstinės veiklos išlaidų ir funkcijų peržiūrą probleminėse ministrų valdymo srityse arba jų dalyse, įvertinti atliekamas funkcijas, veiklos procesus, teikiamas paslaugas, siekiant identifikuoti vidinius efektyvumo rezervus;
1.6. parengti sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros ataskaitą (gautų rezultatų apibendrinimas, išvadų ir pasiūlymų pateikimas).
2. Tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo tobulinimas:
2.1. parengti vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių projektą - atsižvelgiant į pirmos paslaugų dalies rezultatus parengti visiems asignavimų valdytojams bendrais principais pagrįstas tęstinės veiklos lėšų planavimo ir lėšų poreikio pagrindimo rekomendacijas, taip pat detalesnes planavimo principų, taikytinų praktikų ir (arba) metodikų rengimo, atnaujinimo rekomendacijas pagal atskirus tęstinės veiklos išlaidų tipus. Esant poreikiui, pateikti tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo ir pagrindimo formų pavyzdžius;
2.2. įvykdyti bendras (asignavimų valdytojų grupėms) konsultacijas dėl vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių praktinio taikymo ir kitų tęstinės veiklos lėšų planavimo tobulinimo pokyčių. Tokių viešų konsultacijų poreikis planuojamos 2-4 hibridiniu būdu vyksiančiuose konsultaciniuose renginiuose.
2.3. rengiantis sudaryti pirmąjį vidutinės trukmės 2025–2027 m. biudžetą įvykdyti individualias arba grupines (visoms ministerijoms, esant poreikiui ir kitiems asignavimų valdytojams) konsultacijas dėl vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių praktinio taikymo ir kitų tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo aspektų.
Planuojamas maksimalus darbo (konsultacinių) valandų poreikis pirkimo objektui įgyvendinti – 12 200 darbo (konsultacinės) valandos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1403690.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
11
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą, tačiau ne ilgiau negu 4 (keturiems) mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti EBVPD, patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šių konkurso sąlygų 3.1 punkte nurodytų pašalinimo pagrindų. EBVPD forma pateikiama Konkurso sąlygų 4 priede (EBVPD pildomas Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainėje adresu: https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu). Komisija tiekėją pašalina iš konkurso bet kuriame konkurso etape, jeigu paaiškėja, kad dėl savo veiksmų ar neveikimo prieš konkursą ar jo metu jis atitinka bent vieną iš konkurso sąlygų 3.1 punkte nustatytų pašalinimo pagrindų.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties sąlygos pirkimo sutarties galiojimo laikotarpiu gali būti keičiamos VPĮ nustatytais atvejais ir kurias pakeitus nebūtų pažeisti VPĮ 17 straipsnyje nustatyti principai ir tikslai. Pirkimo sutartis sudaroma vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Pirkimo sutarties projektas pateiktas šių konkurso sąlygų 12 priede. Konkursą laimėjęs tiekėjas, per 10 d. d. po sutarties pasirašymo dienos turi pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentą (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės ar kredito unijos laidavimo draudimas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 68.000,00 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi galioti tiek, kiek galioja sutartis, t. y. 13 mėnesių. Jei sutarties galiojimo terminas pratęsiamas, atitinkamai turi būti pratęstas ir sutarties įvykdymo užtikrinimas.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-12
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-12
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis
priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
priemonėmis pateiktais pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
03229
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiekėjas, norėdamas iki pirkimo sutarties sudarymo ginčyti perkančiosios organizacijos sprendimus ar veiksmus, turi pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka. Perkančiosios organizacijos priimtas sprendimas gali būti skundžiamas teismui Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų.
Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-06
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |