Socialinių išmokų pristatymo (išmokėjimo) Kauno rajono savivaldybės gyventojams paslaugos pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams: Giedrė Zuzevičiūtė
Telefonas: +370 37305525
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.krs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=788871
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Socialinių išmokų pristatymo (išmokėjimo) Kauno rajono savivaldybės gyventojams paslaugos pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Socialinių išmokų pristatymo (išmokėjimo) Kauno rajono savivaldybės gyventojams paslaugos. Kauno r. savivaldybės Socialinės paramos skyrius kiekvieną mėnesį pateikia vidutiniškai pristatyti (išmokėti) išmokų vaikams, individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijų, socialinių pašalpų ir kompensacijų būstui šildyti ir karštam, geriamam vandeniui ruošti, vienkartinių socialinių piniginių išmokų (toliau – išmokų) per mėnesį numatoma vidutiniškai apie 4000 gavėjų pristatyti (išmokėti) išmokų už 450,0 tūkst. Eur, per 12 mėn. – už 5,4 mln. Eur, per 36 mėn. – 16,2 mln. Eur. Daugumai išmokų gavėjų pristatymo ir išmokėjimo vieta yra Kauno rajono ir Kauno miesto teritorijoje, tačiau pagal pateiktus Savivaldybės elektroninius socialinių išmokų mokėjimo duomenis išmokų pristatymo ir išmokėjimo vieta gali būti nurodyta ir kitose savivaldybėse (kitose savivaldybėse per mėnesį numatoma pristatyti ir išmokėti išmokų apie 5 gavėjams).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Socialinių išmokų pristatymo (išmokėjimo) Kauno rajono savivaldybės gyventojams paslaugos. Kauno r. savivaldybės Socialinės paramos skyrius kiekvieną mėnesį pateikia vidutiniškai pristatyti (išmokėti) išmokų vaikams, individualios pagalbos teikimo išlaidų kompensacijų, socialinių pašalpų ir kompensacijų būstui šildyti ir karštam, geriamam vandeniui ruošti, vienkartinių socialinių piniginių išmokų (toliau – išmokų) per mėnesį numatoma vidutiniškai apie 4000 gavėjų pristatyti (išmokėti) išmokų už 450,0 tūkst. Eur, per 12 mėn. – už 5,4 mln. Eur, per 36 mėn. – 16,2 mln. Eur. Daugumai išmokų gavėjų pristatymo ir išmokėjimo vieta yra Kauno rajono ir Kauno miesto teritorijoje, tačiau pagal pateiktus Savivaldybės elektroninius socialinių išmokų mokėjimo duomenis išmokų pristatymo ir išmokėjimo vieta gali būti nurodyta ir kitose savivaldybėse (kitose savivaldybėse per mėnesį numatoma pristatyti ir išmokėti išmokų apie 5 gavėjams).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas pateikia užpildytą EBVPD pagal pirkimo dokumentų 4 priedą .pdf formatu. Jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas tiekėjų grupės narys. Jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais (kvalifikacija) remsis (išskyrus kvazisubtiekėjus), EBVPD turi užpildyti ir pateikti ir šie subjektai. Subtiekėjų, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, EBVPD nereikalaujamas; EBVPD turi būti pasirašytas jį užpildžiusio tiekėjo vadovo, jungtinės veiklos partnerio vadovo/subtiekėjo vadovo parašu, nurodant pasirašiusiojo asmens vardą ir pavardę (nuskenuotas dokumentas pdf formatu, arba pasirašytas elektroniniu parašu). Jei EBVPD pasirašytas ne tiekėjo (vadovo) ar jungtinės veiklos partnerio/subtiekėjo (vadovo), kartu pateikiamas įgaliojimas, suteikiantis teisę šį dokumentą pasirašiusiam darbuotojui, atstovauti tiekėją ar jungtinės veiklos partnerį / subtiekėją;
Pastaba. Tiekėjui pateikiant (užpildant) atsakymus į nurodytus klausimus, rekomenduojama vadovautis Viešųjų pirkimų tarnybos pateiktomis EBVPD pildymo rekomendacijomis, pateiktomis šioje nuorodoje https://klausk.vpt.lt/hc/lt/sections/115001605685-EBVPD; taip pat vaizdo medžiaga https://www.youtube.com/watch?v=V9buN_j76cY
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų teikėjas privalo pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikiamas kartu su draudimo laidavimo polisu ir apmokėjimo pavedimu)) Paslaugų teikėjas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 dienų nuo to momento, kai ją pasirašo abi Šalys. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti visą Sutarties galiojimo laiką. Jei Sutarties galiojimo terminas yra pratęsiamas, atitinkamai turi būti pratęstas ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo galiojimas. Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 5 proc. pirkimo Sutarties vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-11-20
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-11-20
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 490941
Faksas: +370 324164

VI.5)

Paskelbimo data

2024-11-07

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.