SPAUSDINIMO IR SUSIJUSIŲ PASLAUGŲ PIRKIMAS
Mažos vertės skelbimas
Pirkimas atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu
Paslaugos
I dalis: Perkančioji organizacija ar perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
72255
LT
Asmuo ryšiams:
Greta Bušniauskaitė
Telefonas:
+370 67190311
El. paštas:
greta.busniauskaite@taurage.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.taurage.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6871
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=634303Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=634303&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Pirkimo objektas ir kita informacija
II.1)
Pavadinimas
SPAUSDINIMO IR SUSIJUSIŲ PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79800000
-
Spausdinimo ir susijusios paslaugos
II.3)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.5)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-02
Vietos laikas:
10:00
III dalis: Papildoma informacija
III.1)
Papildoma informacija
Paslaugų teikimo terminai: 12 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos su
galimybe tomis pačiomis sąlygomis paslaugų teikimo terminą pratęsti dar du kartus po 12 mėnesių. Bendra su pratęsimais paslaugų teikimo trukmė negali būti ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Atsiskaitymo su tiekėju tvarka: Paslaugų gavėjas sumoka Paslaugų teikėjui už faktiškai per praėjusį mėnesį suteiktas kokybiškas Paslaugas (už faktiškai atspausdintų spaudinių kiekį) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų PVM sąskaitos faktūros ar kito tipo priklausančios išrašyti sąskaitos gavimo dienos. Vykdant Sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu
galimybe tomis pačiomis sąlygomis paslaugų teikimo terminą pratęsti dar du kartus po 12 mėnesių. Bendra su pratęsimais paslaugų teikimo trukmė negali būti ilgesnė kaip 36 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Atsiskaitymo su tiekėju tvarka: Paslaugų gavėjas sumoka Paslaugų teikėjui už faktiškai per praėjusį mėnesį suteiktas kokybiškas Paslaugas (už faktiškai atspausdintų spaudinių kiekį) per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Paslaugų PVM sąskaitos faktūros ar kito tipo priklausančios išrašyti sąskaitos gavimo dienos. Vykdant Sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu
III.2)
Paskelbimo data
2022-04-26
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |