Spausdinimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams:
Rita Misiūnienė
Telefonas:
+370 37305525
El. paštas:
rita.misiuniene@krs.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.krs.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4624
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=688840Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=688840&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Spausdinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79800000
-
Spausdinimo ir susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos spaudos paslaugos: laikraščiai, skrajutės, brošiūros, lankstinukai, vizitinės
kortelės, atvirukai, plakatai, žemėlapiai, knygos, aplankai, vokai, tentai, stendai
ant plastiko reprezentaciniai dovanų maišeliai ir maketavimo paslaugos
kortelės, atvirukai, plakatai, žemėlapiai, knygos, aplankai, vokai, tentai, stendai
ant plastiko reprezentaciniai dovanų maišeliai ir maketavimo paslaugos
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79800000
-
Spausdinimo ir susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Savanorių pr. 371, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos spaudos paslaugos: laikraščiai, skrajutės, brošiūros, lankstinukai, vizitinės
kortelės, atvirukai, plakatai, žemėlapiai, knygos, aplankai, vokai, tentai, stendai
ant plastiko reprezentaciniai dovanų maišeliai ir maketavimo paslaugos
kortelės, atvirukai, plakatai, žemėlapiai, knygos, aplankai, vokai, tentai, stendai
ant plastiko reprezentaciniai dovanų maišeliai ir maketavimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 200000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėn.
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
11.1. Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti pašalinimo pagrindų bei atitikti kvalifikacijos reikalavimus ir kartu su pasiūlymu pateikti („prisegti“) pirkimo dokumentų 3 priede pateiktą EBVPD. Perkančioji organizacija pašalinimo pagrindų nebuvimo, atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams ir atitiktį reikalavimams dėl aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu. Jei laimėjęs tiekėjas ketina remtis kito (-ų) ūkio subjekto (-ų) pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį, privalės pateikti ir šio (-ių) ūkio subjekto (-ų) pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams patvirtinančius dokumentus.
Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė - visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Jei tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nebuvo tikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
Pašalinimo pagrindai taikomi tiekėjui (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė - visiems tos grupės nariams) ir ūkio subjektams, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi.
Jei tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla nebuvo tikrinama arba tikrinama ne visa apimtimi, tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas Sutarties įvykdymą užtikrina netesybomis (bauda). Sutarties įvykdymo užtikrinimo dydis – 5 proc. pradinės Sutarties vertės be PVM. Užsakovui nutraukus Sutartį dėl Paslaugų teikėjo kaltės – jam, nesilaikant esminių Sutarties sąlygų ir joje prisiimtų įsipareigojimų, Paslaugų teikėjas per 7 darbo dienas turi sumokėti Užsakovui 5 proc. baudą nuo Pradinės Sutarties vertės be PVM ir Užsakovo patirtus nuostolius, Paslaugų teikėjui, nevykdant ar netinkamai vykdant Sutartį, tiek, kiek patirti nuostoliai viršija baudą.
Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo su subteikėjais galimybę. Pasirašius Sutartį, Užsakovas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas informuoja žinomus subteikėjus apie tokią pirkimo dokumentuose ir Sutartyje numatytą tiesioginio atsiskaitymo galimybę.
Užsakovas numato tiesioginio atsiskaitymo su subteikėjais galimybę. Pasirašius Sutartį, Užsakovas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas informuoja žinomus subteikėjus apie tokią pirkimo dokumentuose ir Sutartyje numatytą tiesioginio atsiskaitymo galimybę.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-07
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-07
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |