Sporto paskirties inžinerinių statinių ir kitos paskirties inžinerinių statinių Biržuose, Vytauto g. 32, rekonstravimo darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Biržų rajono savivaldybės administracija
188642660
Vytauto g. 38
Biržai
41143
LT
Asmuo ryšiams: Danguolė Šlegerienė
Telefonas: +370 69880380
El. paštas: pirkimai@birzai.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.birzai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=772872
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sporto paskirties inžinerinių statinių ir kitos paskirties inžinerinių statinių Biržuose, Vytauto g. 32, rekonstravimo darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45212221  -  Su sporto aikštelių statiniais susiję statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas yra – Sporto paskirties inžinerinių statinių ir kitos paskirties inžinerinių statinių Biržuose, Vytauto g. 32, rekonstravimo darbai. Rekonstruojama teritorija patenka į Biržų senojo miesto vietos (u. k. 3219) ir Biržų istorinės dalies (u. k. 17073) teritoriją. Darbai turi būti atlikti pagal UAB „PLENTPROJEKTAS“ parengtą techninį darbo projektą „Sporto paskirties inžinerinių statinių ir kitos paskirties inžinerinių statinių Biržuose, Vytauto g. 32, rekonstravimo projektas“. Projekto Nr. 0470-TDP, parengtas 2021 m., patvirtintą Biržų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. balandžio 1 d. įsakymu Nr. A-207 „Dėl sporto paskirties inžinerinių ir kitos paskirties inžinerinių statinių Biržuose, Vytauto g. 32, rekonstravimo techninio darbo projekto patvirtinimo“.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1240000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71354300  -  Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. 32, Biržai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Sporto paskirties inžinerinių statinių ir kitos paskirties inžinerinių statinių Biržuose, Vytauto g. 32, rekonstravimo darbai. Statinio kategorija – neypatingasis statinys. Statybos rūšis – rekonstravimas
Numatomos darbų apimtys:
1. Lengvosios atletikos stadiono, šaligatvių rekonstravimas: (bėgimo takas, šuolio į tolį sektorius, rutulio stūmimo sektorius, tinklinio aikštelė) – apie 3005 kv. m; dirbtinė futbolo veja – apie 4212 kv. m; šaligatviai – apie 2026 kv. m; rekonstruojama krepšinio aikštelė – apie 608 kv. m.. Nauja statyba: gimnastikos įrenginių aikštelė apie – 294 kv. m; teniso aikštelė apie 670 kv. m; Biržų miesto automobilių stovėjimo aikštelė (įvažiavimas iš Rotušės g.) apie – 1343 kv. m.; įvažiavimas iš Biržų miesto Gimnazijos g. apie – 390 kv. m. Įrengiami lietaus nuotekų ir drenažo tinklai; apšvietimo tinklai apie – 0,562 km; elektroniniai ryšiai apie – 230 m. Darbai bus atliekami pagal etapus (trys etapai).
2. Pirkimo dokumentuose pateikiamo Techninio darbo projekto sudėtyje esančių projekto dalių „Elektrotechnika. Elektros tinklų ir įrenginių perkėlimas (rekonstravimas) ISK20-93258“ ir „Elektrotechnikos. Naujo vartotojo prijungimas prie AB „Energijos skirstymo operatorius“ tinklų. TER20-B1069 darbai šiuo pirkimu nebus perkami. Minėtų Elektrotechnikos projekto dalių darbai bus įsigyjami atskiru pirkimu, kai bus atnaujintos AB „Energijos skirstymo operatoriaus“ išduotos (šiuo metu negaliojančios) sąlygos ir, esant poreikiui, pakoreguotos minėtos projekto elektrotechnikos dalys.
3. Tiekėjas turės atlikti kadastrinius matavimus ir parengti kadastro bylą, parengti išpildomuosius brėžinius ir kitos reikalingos techninės dokumentacijos statybos užbaigimui parengimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1240000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Sutartis gali būti keičiama vadovaujantis VPĮ 89 str. nuostatomis. Pakeitimai gali apimti:
1. bet kurios Darbų dalies montavimo ar įrengimo vietos ar padėties keitimą, Darbų dalies lygių, pozicijų ir (arba) matmenų pakitimus;
2. bet kurio atskiro darbo atsisakymą arba Darbų apimties sumažinimą;
3. Darbų kokybės ar kitų bet kurio atskiro darbo savybių pakitimus;
4. bet kurį papildomą darbą, Įrangą, Medžiagas arba Darbų apimties padidinimą.
Pakeitimas pagrindžiamas dokumentais (pvz. defektiniu (pakeitimų) aktu, brėžiniais (įsk. Projekto korektūrą pagal jo naują laidą), ar kitais dokumentais), kurie turi būti patvirtinti Rangovo, statinio statybos techninės priežiūros vadovo ir projektuotojo ir (ar) statinio projekto vykdymo priežiūros vadovo parašais, bei raštu suderinti su Užsakovu.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Darbų atlikimo terminas yra 34 mėn. nuo darbų pradžios, statybos užbaigimo terminas 60 dienų, apmokėjimo už darbus terminas 30 dienų. Visi I ir II etapo darbai privalo būti atlikti iki 2026 m. gegužės 31 d. III etapo darbai turėtų būti vykdomi nuo 13 iki 34 mėnesio.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas pagrįsdamas atitikimą pirkimo sąlygose nurodytiems kvalifikaciniams reikalavimams, kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Viešųjų pirkimų tarnybos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Atskirą EBVPD pildo tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį (kvazisubtiekėjams), EBVPD pildyti nereikia.
Nuo 2024-01-01 įsigaliojus VPĮ 25 straipsnio 1 dalies pakeitimui, atliekant supaprastintus pirkimus, kai tiekėjas pateikia EBVPD, pažymų, patvirtinančių VPĮ 46 straipsnyje nurodytų tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, nereikalaujama. Pažymų, patvirtinančių tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą, perkančioji organizacija gali reikalauti iš tiekėjų tik turėdama pagrįstų abejonių dėl šių tiekėjų patikimumo. Jeigu tiekėjas negali pateikti nurodytų dokumentų, įrodančių, kad nėra pašalinimo pagrindų, numatytų VPĮ 46 straipsnio 1 ir 3 dalyse ir 6 dalies 2 punkte, nes valstybėje narėje ar atitinkamoje šalyje tokie dokumentai neišduodami arba toje šalyje išduodami dokumentai neapima visų 46 straipsnio 1 ir 3 dalyse ir 6 dalies 2 punkte keliamų klausimų, jie gali būti pakeisti:
- priesaikos deklaracija;
- oficialia tiekėjo deklaracija, jeigu šalyje nenaudojama priesaikos deklaracija. Oficiali deklaracija turi būti patvirtinta valstybės narės ar tiekėjo kilmės šalies arba šalies, kurioje jis registruotas, kompetentingos teisinės ar administracinės institucijos, notaro arba kompetentingos profesinės ar prekybos organizacijos.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Bauda 62 000,00 Eur.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-07-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-07-24
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
CVP IS priemonėmis
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos paraiškų ar pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
35175
LT
Telefonas: +370 45468765
Faksas: +370 45468583
Interneto adresas: https://pat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102, 103 straipsniuose nustatyta tvarka. Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos elektroninėmis priemonėmis, Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų ir tvarkos. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuse nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-07-09

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.