Sporto paskirties inžinerinių statinių Jūratės g. 13, Palangoje, statybos darbai.

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Palangos miesto savivaldybės administracija
125196077
Vytauto g. 112
Palanga
00153
LT
Asmuo ryšiams: Vaidotas Kaklys
Telefonas: +370 46041407
El. paštas: vps@palanga.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.palanga.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=720400
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sporto paskirties inžinerinių statinių Jūratės g. 13, Palangoje, statybos darbai.
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Darbai vykdomi Palangos senosios gimnazijos stadiono teritorijoje Jūratės g. 13, Palanga
Darbai atliekami pagal projektuotojo UAB „Tiksli forma“ 2016 m. parengtą projektą „II grupės nesudėtingų sporto paskirties inžinerinių statinių (un. Nr. 2596-1001-0059) krepšinio, tinklinio, futbolo aikščių ir bėgimo tako Jūratės g.13, Palangoje, rekonstravimo projektas Nr. 0350/2016-03-02-TP-TF“, kurio sprendinių įgyvendinimui yra išduotas 2016 m. birželio 10 d. rašytinis pritarimas Nr. RPSP-33-160610-00061:
Planuojama įrengti apie 1305 m2 ploto krepšinio aikštelę, apie 520 m2 tinklinio aikštelę, apie 2465 m2 futbolo aikštelę, apie 2270 m2 bėgimo taką, nutiesti apie 248 m lietaus nuotekų tinklų.
Taip pat išardoma morališkai ir fiziškai nusidėvėjusi ekstremalaus sporto aikštelė su riedlenčių ir hibridiniais elementais.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 537190.08  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45000000  -  Statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jūratės g. 13, Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbai vykdomi Palangos senosios gimnazijos stadiono teritorijoje Jūratės g. 13, Palanga
Darbai atliekami pagal projektuotojo UAB „Tiksli forma“ 2016 m. parengtą projektą „II grupės nesudėtingų sporto paskirties inžinerinių statinių (un. Nr. 2596-1001-0059) krepšinio, tinklinio, futbolo aikščių ir bėgimo tako Jūratės g.13, Palangoje, rekonstravimo projektas Nr. 0350/2016-03-02-TP-TF“, kurio sprendinių įgyvendinimui yra išduotas 2016 m. birželio 10 d. rašytinis pritarimas Nr. RPSP-33-160610-00061:
Planuojama įrengti apie 1305 m2 ploto krepšinio aikštelę, apie 520 m2 tinklinio aikštelę, apie 2465 m2 futbolo aikštelę, apie 2270 m2 bėgimo taką, nutiesti apie 248 m lietaus nuotekų tinklų.
Taip pat išardoma morališkai ir fiziškai nusidėvėjusi ekstremalaus sporto aikštelė su riedlenčių ir hibridiniais elementais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 537190.08  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2024-11-30
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
1 kartą 1 mėnesį
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Tiekėjas per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimą - Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimą 10 procentų nuo visos pasiūlymo sumos (be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas bei galioti visą sutarties laikotarpį.
2. Už darbus Užsakovas apmoka iš Palangos miesto savivaldybės biudžeto lėšų dalimis pagal iki einamojo mėnesio paskutinės dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų ar paslaugų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras) per 30 kalendorinių dienų nuo dokumentų gavimo dienos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-08-02
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-09-29
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-08-02
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Palangos miesto savivaldybės administracija, 213 kab., Vytauto g. 112, Palanga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

1. Sutartis įsigalioja, kai ją pasirašo sutarties šalys, rangovas pateikia užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą, lokalines darbų sąmatas ir kalendorinį darbų atlikimo grafiką. Sutarties įvykdymo užtikrinimas, kalendorinis darbų atlikimo grafikas ir lokalinės darbų sąmatos turi būti pateiktos ne vėliau nei per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo dienos.
2. Sutarties pabaiga – 2024 m. lapkričio 30 d. Sutarties pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyse numatyti statybos darbai, ištaisyti defektai, parengtos statinių geodezinės išpildomosios nuotraukos, žemės sklypo kadastrinių matavimų byla, suderinta su Nacionaline žemės tarnyba, statinių kadastrinių matavimų bylos suderintos su VĮ Registrų centru, atliktos statybos užbaigimo bei įregistravimo nekilnojamojo turto registre procedūros ir užsakovui perduoti visi STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ V skyriuje nurodyti ir su tuo susiję dokumentai.
3. Darbus atlikti rangovas privalo iki 2024 m. spalio 30 d. Darbų pabaiga bus laikomas momentas, kai bus atlikti sutartyje numatyti darbai, ištaisyti defektai, parengtos požeminių inžinerinių tinklų geodezinės nuotraukos, žemės sklypo su statiniais geodezinės nuotraukos, statinių, žemės sklypo kadastrinių matavimų bylos suderintos su VĮ Registrų centru ir Nacionaline žemės tarnyba
4. Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su subrangovais už jų atliktas/-us paslaugas/darbus. Subrangovui raštu pateikus prašymą pasinaudoti tiesioginio atsiskaitymo galimybe, sudaroma trišalė sutartis tarp Užsakovo, Rangovo ir jo subrangovo, nustatanti tiesioginio atsiskaitymo su subrangovu tvarką, atsižvelgiant į pirkimo dokumentuose, Sutartyje ir subrangos sutartyje nustatytus reikalavimus. Rangovas turi teisę prieštarauti nepagrįstiems mokėjimams subrangovui trišalėje sutartyje nustatyta tvarka.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.