Spynų, jų dalių, baldų furnitūros ir įvairių jų sistemų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos
124364561
Santariškių g. 2
Vilnius
08661
LT
Asmuo ryšiams:
Algimantas Varžgalys
Telefonas:
+370 52477365
El. paštas:
algimantas.varzgalys@vpc.lt
Faksas:
+370 52720044
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.santa.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6137
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687399Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=687399&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Spynų, jų dalių, baldų furnitūros ir įvairių jų sistemų pirkimas
Nuorodos numeris:
Spynų, jų dalių, baldų furnitūr
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44520000
-
Spynos, raktai ir vyriai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimas skaidomas į 2 (dvi) pirkimo objekto dalis. Sutartis įsigalioja šalims ją pasirašius ir galioja iki kol bus pasiekta maksimali apimtis bet ne ilgiau kaip 38 mėnesių (įskaičiuotas atsiskaitymas tarp šalių ). Sutarties vykdymo (prekių tiekimo) terminas 36 mėnesių nuo sutarties įsigaliojimo.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Spynos ir jų dalys
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
14820000
-
Stiklas
19520000
-
Plastikiniai gaminiai
19521200
-
Polistireno plokštės
31711140
-
Elektrodai
34913000
-
Įvairios atsarginės dalys
37413120
-
Meškerių valai
39151100
-
Kabyklos ir laikikliai
39157000
-
Baldų dalys
39812500
-
Sandarikliai
44221000
-
Langai, durys ir susiję gaminiai
44315310
-
Litavimo medžiagos
44421300
-
Seifai
44421700
-
Dėžės ir užrakinamosios spintelės
44521100
-
Spynos
44521130
-
Sutvirtintos apsauginės spynos
44521140
-
Baldų spynelės
44522100
-
Sklendės
44522400
-
Spynų dalys
44523000
-
Vyriai, tvirtinimo ir montavimo įtaisai
44523100
-
Vyriai
44523200
-
Tvirtinimo įtaisai
44523300
-
Montavimo įtaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
VšĮ Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos, Santariškių g. 2, LT-08410 Vilnius.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos 117 pavadinimų spynos ir jų dalys.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
38
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Perkama baldų furnitūra ir įvairios jų sistemos
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
39157000
-
Baldų dalys
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
VšĮ Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos, Santariškių g. 2, LT-08410 Vilnius.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama 99 pavadinimų baldų furnitūra ir įvairios jų sistemos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
38
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą teikia tiekėjų grupė ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų EBVPD reikalaujamų aktualių dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą konkurso laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonė yra netesybos. Jei tiekėjas dėl savo kaltės vėluoja pristatyti Prekes, Pirkėjas turi teisę be rašytinio įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių, numatytų sutartyje, pradėti skaičiuoti delspinigius už kiekvieną vėluojamą prekių pristatymo dieną. Pardavėjo vėluojamų pristatyti prekių kaina mažinama 0,02 % nuo vėluojamų pristatyti prekių vertės už kiekvieną termino praleidimo dieną. Delspinigių suma gali būti išskaičiuojama iš Pardavėjui mokėtinų sumų.
2. Jei Pardavėjas iš esmės pažeidžia Sutartį, Pirkėjas turi teisę taikyti 10 % sutarties pradinės vertės baudą.
3. Jei Pirkėjas dėl savo kaltės vėluoja atsiskaityti su Pardavėju per sutartyje numatytą terminą, jis įsipareigoja sumokėti 0,02 % dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos.
2. Jei Pardavėjas iš esmės pažeidžia Sutartį, Pirkėjas turi teisę taikyti 10 % sutarties pradinės vertės baudą.
3. Jei Pirkėjas dėl savo kaltės vėluoja atsiskaityti su Pardavėju per sutartyje numatytą terminą, jis įsipareigoja sumokėti 0,02 % dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-03
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Valstybinis patologijos centras VšĮ Vilniaus universiteto ligoninės Santaros klinikų filialas (P.Baublio g. 5, LT-08406 Vilnius), 121 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai arba jų įgalioti asmenys nedalyvauja susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |