Ketvirtadienis, lapkričio 21 d.

Statybinės ir ūkinės prekės

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ignalinos rajono savivaldybės administracija
288768350
Laisvės a. 70, LT-30122 Ignalina
Ignalina
30122
LT
Asmuo ryšiams: Vita Zabalevičienė
Telefonas: +370 38652045
Faksas: +370 38653148
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ignalina.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687179
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Statybinės ir ūkinės prekės
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44100000  -  Statybinės medžiagos ir panašūs gaminiai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – statybinės ir ūkinės prekės. Perkamos prekės suskirstytos į 14 (keturiolika) prekių rūšių:
I. Pjovimo, šlifavimo medžiagos
II. Tvirtinimo detalės, pakavimo priemonės, durų furnitūra
III. Nuotekų sistemos (kanalizacija), uždaromoji armatūra, žarnos
IV. Rankiniai įrankiai ir jų priedai
V. Elektriniai/akumuliatoriniai įrankiai
VI. Sodo įrankiai ir reikmenys, apsaugos priemonės
VII. Elektros instaliacija, baterijos
VIII. Statybinė chemija, alyva
IX. Dažai, dažymo priemonės
X. Namų apyvokos prekės
XI. Statybinės medžiagos
XII. Automobilių prekės
XIII. Buitinė technika
XIV. Santechnikos prekės
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 150000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44100000  -  Statybinės medžiagos ir panašūs gaminiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ignalinos rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos prekės suskirstytos į 14 (keturiolika) prekių rūšių:
I. Pjovimo, šlifavimo medžiagos
II. Tvirtinimo detalės, pakavimo priemonės, durų furnitūra
III. Nuotekų sistemos (kanalizacija), uždaromoji armatūra, žarnos
IV. Rankiniai įrankiai ir jų priedai
V. Elektriniai/akumuliatoriniai įrankiai
VI. Sodo įrankiai ir reikmenys, apsaugos priemonės
VII. Elektros instaliacija, baterijos
VIII. Statybinė chemija, alyva
IX. Dažai, dažymo priemonės
X. Namų apyvokos prekės
XI. Statybinės medžiagos
XII. Automobilių prekės
XIII. Buitinė technika
XIV. Santechnikos prekės
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 150000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties trukmė – 12 (dvylika) mėn. arba kol įsigyjama prekių už maksimalią sutarties vertę nurodytą pirkimo dokumentuose. Sutartis tokiomis pat sąlygomis gali būti pratęsta dar 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui, neviršijant bendros Sutarties kainos. Pratęsimo sąlyga taikoma ne daugiau nei 2 (du) kartus.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentų (EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkėjas turi teisę naudotis reikalauti sumokėti 0,05 procento dydžio netesybas nuo laiku neįvykdyto užsakymo vertės už kiekvieną uždelstą dieną ir atlyginti dėl to patirtus nuostolius;
Pirkėjas, nesant apmokėjimo sulaikymo pagrindų, nesumokėjęs Tiekėjui už Prekes per Preliminariojoje sutartyje nurodytą terminą, Tiekėjui pareikalavus, moka 0,05 procento nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-23
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 4  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-02-23
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Laisvės a. 70, Ignalina, Ignalinos rajono savivaldybės administracija
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūroje tiekėjų atstovai nedalyvauja. PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Elektros g. 9
Panevėžys
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją PO Viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-09
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.