ŠVIESTUVŲ STULPAI (ATRAMOS)
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Klaipėdos autobusų parkas"
140033557
Garažų g. 2,
Klaipėda
92101
LT
Asmuo ryšiams:
Solveiga Kutkienė
Telefonas:
+370 61973601
El. paštas:
solveiga.kutkiene@klap.lt
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinis adresas:
https://www.klap.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/64413
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=704658Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=704658&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Miesto geležinkelio, tramvajų, troleibusų ar autobusų transporto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠVIESTUVŲ STULPAI (ATRAMOS)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34928520
-
Šviestuvų stulpai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šviestuvų stulpai (atramos) perkami pagal poreikį.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 60000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34928520
-
Šviestuvų stulpai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Garažų g. 2, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami šviestuvų stulpai (atramos) pagal poreikį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 60000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 12 (dvylikai) mėnesių, bet ne ilgiau nei išnaudojama Sutartyje nustatyta pradinė Sutarties vertė.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD ir kvalifikaciją įrodančių reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nekeliami.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
PS nereikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už pristatytas kokybiškas prekes Pirkėjas atsiskaito periodiniais mokėjimais per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po prekių pristatymo ir atsiskaitymo dokumentų (prekių priėmimo-perdavimo akto ir / ar PVM sąskaitos-faktūros) pateikimo Pirkėjui dienos. Galutinis apmokėjimas už prekes vykdomas po to, kai pristatomos paskutinės prekės pagal Sutartį.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
PS nereikalauja, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir PS pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už kitų sutartinių įsipareigojimų nevykdymą, netinkamą vykdymą, nekokybiškas ar neatitinkančias techninės specifikacijos reikalavimų prekes, kai jų nepakeičia kokybiškomis ir atitinkančiomis techninės specifikacijos reikalavimus sutartyje nustatytu terminu, Pardavėjas moka 500 Eur baudą.
Pirkėjui - 0,05 % delspinigiai nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną ir Pardavėjui - 0,05 % delspinigiai nuo nepristatytų prekių sumos už kiekvieną pavėluotą pristatyti dieną.
Pirkėjui - 0,05 % delspinigiai nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą sumokėti dieną ir Pardavėjui - 0,05 % delspinigiai nuo nepristatytų prekių sumos už kiekvieną pavėluotą pristatyti dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-03
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Garažų g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su CVP IS pateiktais pasiūlymais, pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūrose.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas atliekamas elektroniniu būdu Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau - CVP IS). Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik tie tiekėjai, kurie yra registruoti CVP IS. (https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt). Registracija CVP IS yra nemokama.
Vykdant sutartį sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos "E.sąskaita" priemonėmis.
Vykdant sutartį sąskaitos faktūros turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos "E.sąskaita" priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |