Techninių (techninių-darbo) projektų dalinių, specialiųjų ir bendrųjų ekspertizių paslaugų viešasis pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Pakruojo rajono savivaldybės administracija
288733050
Kęstučio g. 4
Pakruojis
83152
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Ilekytė
Telefonas:
+370 42169085
El. paštas:
egle.ilekyte@pakruojis.lt
Faksas:
+370 42169085
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.pakruojis.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5542
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=717239Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=717239&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Techninių (techninių-darbo) projektų dalinių, specialiųjų ir bendrųjų ekspertizių paslaugų viešasis pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
71600000
-
Techninio tikrinimo, analizės ir konsultavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Techninių (techninių-darbo) projektų dalinių, specialiųjų ir bendrųjų ekspertizių paslaugos (įskaitant ekspertizės rangovo, tvirtinančio deklaraciją apie statinio statybos užbaigimą, paslaugas, jeigu tai yra privaloma pagal galiojančius teisės aktus)
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 41322.31
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71600000
-
Techninio tikrinimo, analizės ir konsultavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Techninių (techninių-darbo) projektų dalinių, specialiųjų ir bendrųjų ekspertizių paslaugos (įskaitant ekspertizės rangovo, tvirtinančio deklaraciją apie statinio statybos užbaigimą, paslaugas, jeigu tai yra privaloma pagal galiojančius teisės aktus
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 41322.31
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo (užsakymų teikimo) laikotarpis, Šalių sutarimu, gali būti pratęstas 2 kartus, vieno pratęsimo laikotarpis negali būti ilgesnis kaip 1 metai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą turi pateikti:
-pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
-kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
-kiekvienas kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
Kvalifikacijos reikalavimai dėl teisės verstis atitinkama veikla pateikiama pirkimo dokumentuose.
-pasiūlymą pateikęs tiekėjas;
-kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
-kiekvienas kitas ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas.
Kvalifikacijos reikalavimai dėl teisės verstis atitinkama veikla pateikiama pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jeigu Pirkėjas vėluoja sumokėti Tiekėjui priklausančias sumas Sutartyje nustatytais terminais, Tiekėjui pareikalavus, moka Tiekėjui 0,05 proc. delspinigius nuo neapmokėtos sumos.
Jeigu Tiekėjas nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų, vėluoja (darbo dienų tikslumu) suteikti Paslaugas ar suteiktos Paslaugos yra nekokybiškos (su trūkumais, kurių Tiekėjas nepašalina per nustatytą protingą terminą), Pirkėjas kaskart (nustačius Sutarties pažeidimą) pareikalauja sumokėti 10,00 proc. nuo Paslaugų užsakymo vertės dydžio baudą.
Nutraukus Sutartį Sutartyje nustatytais pagrindais Tiekėjui taikoma 1 000,00 Eur dydžio bauda.
Jeigu Tiekėjas nevykdo savo sutartinių įsipareigojimų, vėluoja (darbo dienų tikslumu) suteikti Paslaugas ar suteiktos Paslaugos yra nekokybiškos (su trūkumais, kurių Tiekėjas nepašalina per nustatytą protingą terminą), Pirkėjas kaskart (nustačius Sutarties pažeidimą) pareikalauja sumokėti 10,00 proc. nuo Paslaugų užsakymo vertės dydžio baudą.
Nutraukus Sutartį Sutartyje nustatytais pagrindais Tiekėjui taikoma 1 000,00 Eur dydžio bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-07-24
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2023-09-24
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-07-24
Vietos laikas:
13:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje bei kituose komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros, tiekėjai arba jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 80
Šiauliai
LT
Telefonas:
+370 41524758
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |