Teigiamos temperatūros šaldymo kamera

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Gustevičienė
Telefonas: +370 37787458
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoklinikos.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726189
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Teigiamos temperatūros šaldymo kamera
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

42513200  -  Šaldymo įrenginiai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Teigiamos temperatūros šaldymo kamera.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45331231  -  Šaldymo įrenginių montavimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, adresas Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Įvairių produktų kamera. Kiekis - 1 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikomi
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikomi
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jei Tiekėjas nepašalina Prekės trūkumo per Sutarties specialiųjų sąlygų 4.2 punkte nurodytą terminą, Tiekėjas, Pirkėjui raštu pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Prekių bendros kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Jei Tiekėjas nepristato pilnai sukomplektuotų Prekių Sutartyje nustatytu terminu ir (ar) pristato mažesnę Prekių siuntą negu nurodyta Sutartyje ir (ar) užsakyme, Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų prekių bendros kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną iki įsipareigojimų įvykdymo dienos (Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma)).
3. Jei Tiekėjas atsisako tiekti Prekes (jų dalį) arba pašalinti Prekių trūkumus, Pirkėjas taiko 30 % dydžio baudą nuo neįvykdytos ar netinkamai įvykdytos sutarties kainos dalies.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-10-06
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2024-01-06
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-10-06
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų
tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu
būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių
sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis.
Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės
sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos
„E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė
pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Jeigu yra informacinės
sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo
bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant
Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis
priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip
sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris
sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes/suteiktas Paslaugas atlieka ne
vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių pristatymo/Paslaugų
suteikimo, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena
neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų
suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo
diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis
dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis
priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau,
negu jam pristatytos Prekės/suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt)
kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo dienos.
4. Prekių pristatymo/gavimo/Paslaugų suteikimo diena laikytina
Prekių/Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto
pasirašymo, diena.
5. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-08-30
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.