Teigiamos temperatūros šaldymo kamera
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Gustevičienė
Telefonas:
+370 37787458
El. paštas:
jurgita.gusteviciene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726189Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=726189&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Teigiamos temperatūros šaldymo kamera
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42513200
-
Šaldymo įrenginiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Teigiamos temperatūros šaldymo kamera.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331231
-
Šaldymo įrenginių montavimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, adresas Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Įvairių produktų kamera. Kiekis - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikomi
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikomi
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Jei Tiekėjas nepašalina Prekės trūkumo per Sutarties specialiųjų sąlygų 4.2 punkte nurodytą terminą, Tiekėjas, Pirkėjui raštu pareikalavus, moka Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo trūkumų turinčių Prekių bendros kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Jei Tiekėjas nepristato pilnai sukomplektuotų Prekių Sutartyje nustatytu terminu ir (ar) pristato mažesnę Prekių siuntą negu nurodyta Sutartyje ir (ar) užsakyme, Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų prekių bendros kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną iki įsipareigojimų įvykdymo dienos (Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma)).
3. Jei Tiekėjas atsisako tiekti Prekes (jų dalį) arba pašalinti Prekių trūkumus, Pirkėjas taiko 30 % dydžio baudą nuo neįvykdytos ar netinkamai įvykdytos sutarties kainos dalies.
2. Jei Tiekėjas nepristato pilnai sukomplektuotų Prekių Sutartyje nustatytu terminu ir (ar) pristato mažesnę Prekių siuntą negu nurodyta Sutartyje ir (ar) užsakyme, Tiekėjas privalo sumokėti Pirkėjui 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku nepristatytų prekių bendros kainos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną iki įsipareigojimų įvykdymo dienos (Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo dienos (ši diena įskaitoma)).
3. Jei Tiekėjas atsisako tiekti Prekes (jų dalį) arba pašalinti Prekių trūkumus, Pirkėjas taiko 30 % dydžio baudą nuo neįvykdytos ar netinkamai įvykdytos sutarties kainos dalies.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-06
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-01-06
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-06
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
LSMUL Kauno klinikos, Paslaugų centras (III aukštas), Viešųjų pirkimų
tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
tarnyba, Eivenių g. 2, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais posėdyje tiekėjai dalyvauti nekviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu
būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių
sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis.
Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės
sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos
„E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė
pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Jeigu yra informacinės
sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo
bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant
Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis
priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip
sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris
sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes/suteiktas Paslaugas atlieka ne
vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių pristatymo/Paslaugų
suteikimo, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena
neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų
suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo
diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis
dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis
priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau,
negu jam pristatytos Prekės/suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt)
kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo dienos.
4. Prekių pristatymo/gavimo/Paslaugų suteikimo diena laikytina
Prekių/Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto
pasirašymo, diena.
5. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu
būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių
sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis.
Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės
sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos
„E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė
pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Jeigu yra informacinės
sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo
bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant
Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis
priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip
sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris
sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes/suteiktas Paslaugas atlieka ne
vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių pristatymo/Paslaugų
suteikimo, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena
neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų
suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo
diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis
dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis
priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau,
negu jam pristatytos Prekės/suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt)
kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo dienos.
4. Prekių pristatymo/gavimo/Paslaugų suteikimo diena laikytina
Prekių/Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto
pasirašymo, diena.
5. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |