Teigiamos temperatūros šaldymo kamera
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo procedūros rezultatai
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos
135163499
Eivenių g. 2, LT-50161 Kaunas
Kaunas
50161
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Gustevičienė
Telefonas:
+370 37787458
El. paštas:
jurgita.gusteviciene@kaunoklinikos.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoklinikos.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2153
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Teigiamos temperatūros šaldymo kamera
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42513200
-
Šaldymo įrenginiai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Teigiamos temperatūros šaldymo kamera.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė
Vertė be PVM:
8264.45
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331231
-
Šaldymo įrenginių montavimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos, adresas Eivenių g. 2, Kaunas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Įvairių produktų kamera. Kiekis - 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2023/S 169-531693
2023-692896
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: SUT-23-23-3816
Pavadinimas: Teigiamos temperatūros šaldymo kamera
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2023-11-29
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Gautų pasiūlymų skaičius:
4
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:
4
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas
UAB "Sentios"
302597426
A. Juozapavičiaus g. 104B
Kaunas
45108
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
8264.45
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.3)
Papildoma informacija
Mokėjimo sąlygos:
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu
būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių
sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis.
Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės
sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos
„E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė
pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Jeigu yra informacinės
sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo
bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant
Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis
priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip
sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris
sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes/suteiktas Paslaugas atlieka ne
vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių pristatymo/Paslaugų
suteikimo, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena
neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų
suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo
diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis
dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis
priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau,
negu jam pristatytos Prekės/suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt)
kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo dienos.
4. Prekių pristatymo/gavimo/Paslaugų suteikimo diena laikytina
Prekių/Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto
pasirašymo, diena.
5. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
1. Vykdant Sutartį, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo 22 straipsnio 3 dalimi, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu
būdu. Elektroninės sąskaitos faktūros, atitinkančios Europos elektroninių
sąskaitų faktūrų standartą, teikiamos Tiekėjo pasirinktomis priemonėmis.
Europos elektroninių sąskaitų faktūrų standarto neatitinkančios elektroninės
sąskaitos faktūros gali būti teikiamos tik naudojantis informacinės sistemos
„E. sąskaita“ priemonėmis (informacinės sistemos „E. sąskaita“ svetainė
pasiekiama adresu https://www.esaskaita.eu). Jeigu yra informacinės
sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas Pirkėjo ir Tiekėjo
bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šia sistema, vykdant
Sutartį sąskaitos faktūros gali būti teikiamos ne elektroninėmis
priemonėmis. Šiame punkte elektroninė sąskaita faktūra suprantama kaip
sąskaita faktūra, išrašyta, perduota ir gauta tokiu elektroniniu formatu, kuris
sudaro galimybę ją apdoroti automatiniu ir elektroniniu būdu.
2. Avansinis mokėjimas: nenumatomas.
3. Pirkėjas mokėjimus už perduotas Prekes/suteiktas Paslaugas atlieka ne
vėliau kaip:
3.1. per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių pristatymo/Paslaugų
suteikimo, kai Pirkėjas gauna sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą;
3.2. jeigu sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo diena
neaiški, – per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų
suteikimo dienos. Sąskaitos faktūros arba lygiaverčio dokumento gavimo
diena yra laikoma neaiškia, jeigu sąskaita faktūra arba lygiavertis
dokumentas Pirkėjui išrašytas ir išsiųstas nesinaudojant elektroninėmis
priemonėmis;
3.3. kai Pirkėjas sąskaitą faktūrą arba lygiavertį dokumentą gauna anksčiau,
negu jam pristatytos Prekės/suteiktos Paslaugos, – per 30 (trisdešimt)
kalendorinių dienų nuo Prekių gavimo/Paslaugų suteikimo dienos.
4. Prekių pristatymo/gavimo/Paslaugų suteikimo diena laikytina
Prekių/Paslaugų perdavimo Pirkėjui, t. y. perdavimo–priėmimo akto
pasirašymo, diena.
5. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė: yra.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-12-06
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |