Telšių miesto gatvių su asfaltbetonio danga priežiūra ir remontas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Telšių rajono savivaldybės administracija
180878299
Žemaitės g. 14
Telšiai
87133
LT
Asmuo ryšiams:
Ernesta Baltmiškienė
Telefonas:
+370 61531303
El. paštas:
ernesta.baltmiskiene@telsiai.lt
Faksas:
+370 44452229
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.telsiai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6371
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=619546Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=619546&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Telšių miesto gatvių su asfaltbetonio danga priežiūra ir remontas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Telšių miesto gatvių su asfaltbetonio danga priežiūra ir remontas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 319000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45233252
-
Gatvių dangos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarus remontuojamos dangos kiekis – 13500 m2
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 319000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
37
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
-
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
-
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Užsakovas už kokybiškai atliktus darbus pagal gautus atsiskaitymo dokumentus sumoka rangovui ne vėliau kaip per 3 darbo dienas gavus lėšas iš VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos arba ne vėliau kaip per 30 dienų apmokant iš savivaldybės biudžeto ar kitų šaltinių. Vėluojant finansavimui iš valstybės biudžeto, užsakovo mokėjimai rangovui atidedami, tačiau negali viršyti 60 kalendorinių dienų.
2. Užsakovui neatsiskaičius su rangovu per sutarties 3.4. punkte nustatytą terminą, rangovo raštišku reikalavimu užsakovui gali būti skaičiuojami 0,05 proc. dydžio delspinigiai nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei rangovas nevykdo ar netinkamai vykdo savo sutartinius įsipareigojimus pagal Sutarties 1.3. ir 1.4. papunkčius, užsakovas privalo be oficialaus įspėjimo ir neribodamas kitų savo teisių gynimo priemonių pradėti skaičiuoti 0,05 procentų delspinigius nuo sutarties 3.2. papunktyje nurodytos bendros darbų kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Užsakovui neatsiskaičius su rangovu per sutarties 3.4. punkte nustatytą terminą, rangovo raštišku reikalavimu užsakovui gali būti skaičiuojami 0,05 proc. dydžio delspinigiai nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei rangovas nevykdo ar netinkamai vykdo savo sutartinius įsipareigojimus pagal Sutarties 1.3. ir 1.4. papunkčius, užsakovas privalo be oficialaus įspėjimo ir neribodamas kitų savo teisių gynimo priemonių pradėti skaičiuoti 0,05 procentų delspinigius nuo sutarties 3.2. papunktyje nurodytos bendros darbų kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-02-17
Vietos laikas:
14:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-02-17
Vietos laikas:
14:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |