Šeštadienis, balandžio 27 d.

TIEKĖJO, APRŪPINANČIO ASMENIS, GAUNANČIUS SOCIALINES IŠMOKAS NEPINIGINE FORMA, PREKĖMIS BEI SUTEIKIANČIO GALIMYBĘ ATSISKAITYTI UŽ PREKES IR PASLAUGAS SOCIALINE KORTELE, PARINKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams: Auksė Kumponienė
Telefonas: +370 34920721
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jonava.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697193
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

TIEKĖJO, APRŪPINANČIO ASMENIS, GAUNANČIUS SOCIALINES IŠMOKAS NEPINIGINE FORMA, PREKĖMIS BEI SUTEIKIANČIO GALIMYBĘ ATSISKAITYTI UŽ PREKES IR PASLAUGAS SOCIALINE KORTELE, PARINKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – tiekėjo, aprūpinančio asmenis, gaunančius socialines išmokas nepinigine forma, prekėmis bei suteikiančio galimybę atsiskaityti už prekes ir paslaugas socialine kortele, parinkimas (toliau – Paslaugos).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 580000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jonavos rajonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – tiekėjo, aprūpinančio asmenis, gaunančius socialines išmokas nepinigine forma, prekėmis bei suteikiančio galimybę atsiskaityti už prekes ir paslaugas socialine kortele, parinkimas (toliau – Paslaugos). Pasiūlymai bus vertinami pagal konkurso sąlygų 1 priede nurodytą formą, t.y. tiekėjai turės nurodyti sudarytam krepšeliui 2023 m. kovo 13 dienos kainas, buvusias jų parduotuvėse (mažiausią bei didžiausią). Apskaičiavus mažiausių bei didžiausių kainų vidurkius ir pritaikius tiekėjo siūlomą nuolaidą bei sudėjus vidutines kainas su nuolaida bus gauta bendra pasiūlymo kaina, skirta tik pasiūlymams vertinti ir palyginti bei laimėtojui nustatyti. Galutinė pasiūlymo kaina (skirta tik pasiūlymams vertinti bei palyginti) neturi viršyti 1080,00 EUR su PVM. Perkamų paslaugų savybės ir komplektacija nustatyta pateiktoje techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 1 priedas). Tiekėjas privalės sudaryti galimybes savo parduotuvėse asmenims socialinėmis kortelėmis atsiskaityti už prekes (išskyrus alkoholinius gėrimus, tabako gaminius, loterijos bilietus) ir paslaugas (elektros energijos tiekimą, geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą, centralizuotai tiekiamą būsto šildymą ir karštą vandenį, dujų tiekimą, šiukšlių išvežimą) bei padengti mokesčių priėmimo paslaugos mokestį. Tiekėjas privalės savo sąskaita pagaminti ir perkančiajai organizacijai pateikti socialines magnetines atsiskaitomąsias korteles, skirtas socialinių išmokų pervedimui asmenims, kuriems Jonavos rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriuje yra paskirtos socialinės išmokos nepinigine forma. Šia kortele asmenys galės atsiskaityti už jų įsigytus maisto produktus, kitas būtinas prekes ir komunalinius mokesčius bei mokesčių priėmimo paslaugas. Socialinėje kortelėje turės būti nurodyta kortelės turėtojo vardas, pavardė, gimimo data, kortelės numeris (tai nebus bankinio tipo kortelė).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 580000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Pašalinimo pagrindai taikomi t. y. atskirą EBVPD turi pateikti tiekėjas (kai pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė - visi tos grupės nariai), kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas, atlikdamas mokėjimo pavedimą, privalo nurodyti išankstinės sąskaitos numerį. Užsakovui mokėjimo pavedime nurodžius teisingą išankstinės sąskaitos numerį ir pervedus pinigų sumą, sutampančią su išankstinėje sąskaitoje nurodyta suma, Paslaugų teikėjas socialines korteles papildo nurodytomis sumomis sutartyje numatyta tvarka.
Sutartyje skaičiuojama 0,02 % dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos ir bauda lygi 5 proc. pradinės sutarties vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-27
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-05-27
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-27
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Susipažįstama su gautais pasiūlymais bus skelbime apie pirkimą nurodytu Lietuvos laiku CVP IS priemonėmis.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pradiniame susipažinime su pasiūlymais tiekėjo atstovai nedalyvauja. Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-15

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.